"Stūmokliai turi judėti tik į priekį ir atgal."
Norejau paklaust... Kaip dar gali stumokliai vaikscioti, jei yra pazymeta jog turi vaikscioti tik pirmyn ir atgal :D
"Stūmokliai turi judėti tik į priekį ir atgal."
Norejau paklaust... Kaip dar gali stumokliai vaikscioti, jei yra pazymeta jog turi vaikscioti tik pirmyn ir atgal :D
nu zinai... dabar visko sugalvoja. nuo 2 kuro baku iki judanciu dugnu :D beje tas taisykles jau reik keisti. nes pasikeite viska lb. :aargh:
Cia gal nori apriboti tokius dalykus, kaip rotoriniai varikliai... Ar kazka panasaus, nes ten stumokliia eina ratu...
ttic24> darijux atsake, nes reglamente tokiu budu apsisaugojama nuo rotorinio variklio naudojimo
aisq, labai aciu, kazkaip ispat pradziu nedasove i galva :)
O siaip del informacijos atnaujinimo tai tikrai pats metas butu.... Nes reglamentas jau turbut kokius 3 kartus keitesi, o informacija ta pati...
siaip galetu opozicinius pamegint pritaikyt, nes dabar jau v8 taj gal ir sutalpintu kaip nors, ar ir kampas tarp cilindru reglamentuotas 90 laipsniu?
šumai2003 > kampas nereglamentuojamas. Gali prisiminti Reno kai bandė eksperimentuot su 111 kampu kelis metus. Labai laukiau jų sėkmės tada. Deja sėkmė atėjo grįžus prie standartinio variklio.
siaip klausimas:Kuo yra opozicinis pranasesnis ir kuo nea uz paprasta vienaeili aba V formos motoriuka?
Pagrindinis privalumas zmesnis svorio centras.
Is to iseina ,kad bolidas bus stabilesnis.Bet toks variklis uzimtu daug vietos, manau butu labai sunku sukonstruoti gera duju ismetimo sistema.Bet yra ir kitas pliusas: naudojan tokio tipo variklius pageretu aeorodinamika, nes butu galima nuleisti variklio dangti zemiau
Kiesha lrc> del vietos klausimas. maciau pirmadieni per ekipaza reportaza, kad subaru pagaliau pristate opozicini dyzeli, ir lyg paminejo kad jis kompaktiskesnis, tai gal ir benzininis variantas uzimtu maziau vietos? o gal kas zino kuris variklis uzimtu maziau vietos?:)
Koks skirtumas ar 10V ar 8V.Vistiek vietos i ploti daugiau neatsirado, kad sumazeje 2 cilindrais, nes varikliai db tik trumpesni o ne siauresni.Taigi vietos i ploti tiek pat, nebent kas sugalvos visa varikli istatyti skersai o ne isilgai :D
Va juk labai geraspavizdys yra renualt su savo 111 laipsniu kampu tarp cilindru.Na broliai kurmiai ir kokia buvo pagrindine variklio beda? Ar tik ne ausinimo problemos? :) Net skyles regis korpuse pjove ir sukius mazino ir nieko is to gero neisejo vistiek :D.O pagrindine priezastis turbut buvo ismetimo kolektoriai, kuriems buvo per mazai vietos islankstyt taip jog maziau kenktu variklio mazgams.
Net ir su 90 laipsniu kampu konstruktoriai turi problemu kaikuriose trasose su ausinimu, o jei jis butu 180 laipsniu, tai reiktu pergalvot ismetima visa, nes tradicinis paprasciausiai NETINKA.
Nors dar idomu kaip pasikeistu visos variklio charakteristikos opozicinio varikliuko?
vienu zodziu reik laukt subaru formuleje vienas ir pamatysim:)
pritariu
na kam cia svarstot, vis tiek varikliu tobulinimas uzsaldytas :)
ta tas uzsaldymas neamzinas jie jau turi sukure tu varikliu tik naudoti negali
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |