Svajoniu FORMULE-1

2001 Liepos 14 d. 19:01

Siu laiku Formuleje-1 truksta lenkimu ir daznai pasigendame atkaklios kovos. Todel kai kurios lenktynes ne itin siuo sportu besidominciam ziurovui atrodo nuobodzios. Kartais ir TIKRIEJI fanai keikiasi del nuobodulio...

Jau ne pirmi metai ne tik ziurovai, bet ir patys lenktynininkai, komandu vadovai, ir, zinoma, FIA, kalba apie techniniu taisykliu pakeitimus tam, kad lenktynes padarytu IDOMESNEMIS. Nors kaltinamos ir nuobodzios trasos, taciau visi sutinka, kad lenkimu ir kovos stoka diktuoja siuolaikiniai bolidu techniniai reikalavimai. Todel bolidus reikia pakeisti...

Taigi kaip JUS isivaizduojate idealu bolida? Ar turi gristi slikai, ar bolidai turi buti praplatinti, pasunkinti, o gal laikas uzdrausti Pit-stop'us ar lenktynese naudoti tik vieno tipo padangas??? IR TAIP TOLIAU...

Noreciau paprasyti, kad "svajotumete" is technines puses, nes jusu nuomone reikalinga busimam straipsniui F-1 savaiteje

2001 Liepos 14 d. 20:05

nu ash technines mashinu puses ishmanymu pasigirti tai tikrai negaliu, sorry :(

bet norechiau, kad bolidai taptu (tikrai neisivaizduoju kokiu budu) manevringesni,
t.y. del kokiu nors konstrukcijos pakeitimu, ar LEISTU pakeitimu, jais butu
lengviau lenkti, t.p. butu sunkiau "blokuoti" ta, kuris nori lenkti.

gal shiuo atzhvilgiu padeti galetu ishgelbeti kelios (naujos ar senos pertvarkytos)
platesnes ar tiesiog labiau tinkamos lenkimams trasos?

del pitstop'u uzhdraudimo ar vienodu padangu visiems: f-1 lenktyniauja ne tik
piloti, bet ir komandos (gal jos net labiausiai?), ju inzhinieriai, o shitie
dalykai padidintu pachio lenktynininko atsakomybe. aishku, mums turbut
butu idomiau, bet ar komandos sutiktu (ir konkuruojantys padangu gamintojai)?

nors shiaip pitstop'ai del visaapimanchios nuobodybes f-1, atvirkshchiai, dazhnai
tampa viena idomesniu lenktyniu detaliu ;]
nors jei 'lenkimas' ivyksta del pitstop'u, tai labai jau pikta pasidaro... kartais.
pitstop'ai - tai komandu taktika.

2001 Liepos 15 d. 11:24

Formules-1 lenktynes trunka t.y. maksimailiai leidziama uztrukti 2h pilotaqi kiekvienose lenktinese vaziuoja 300+ km ir visose sausose trasose (ishskyrus monaka ) uzhtrunka 1H 40min ir maziau . slapiose trasose jeigu lenktynes nebuna stabdomos uztrunka truputi daugiau bet panasiai. Ash manau jog taisykles turetu apriboti bolido baku dydi padangu max. kietuma ir galbut siek tiek padidinti ratu skaiciu (cia trasos) kad rungtynese vel butu naudojama 2-3 o kartais gal net ir 4 sustojimu taktika tada tikriai butu idomiau nes butu daugiau lenkimu boksose o ka butu galima padaryti techiniskai tai turbut neletinti o greitinti bolidus nes jei tarp ferrari ir tarkim sauberiu yra 10% skirtumas tai leti bolidai vaziutu atitinkamai 110 ir 100 km/h tokiu atveju lenkimas butu labai sudetingas o jei vaziuotu 330 ir 300 tai butu kalba nors tokiu atveju atsirastu didesne praraja tarp lyderiu vidutiniokiu ir autsaideriu. Dar viena galimybe yra jei vienas GP vyktu nakti . geriausia jei tai butu ta trasa kuria mes ziurime nakti o del nakti viksiancio gp matytumem ryte (pirmadienio) pvz.: i tvarkarasti sugristu argentinos etapas ir jis vyktu vasaros veliva vakara (o gal ankstyva ryta nors ne) . tada visi butu laimingi. Dar vienas budas padidinti idomuma tai visiskai skirtingos trasos arba labai daug netradiciniu trasu kaip monako ir hokenhaimo malaizijos ir brazilijos ar suzukos ir austrijos .Dar kokia trasa atsirastu kur labai daug kalvu (siulau lietuva :))arba daug tiltuku kaip suzukoj gal butu labai leta trasa arba viena ziauriai greita . tada kiekvienose lenktynese butu kiti favoritai ir butu didele itampa kas bus ciampionai.

2001 Liepos 15 d. 11:24

Formules-1 lenktynes trunka t.y. maksimailiai leidziama uztrukti 2h pilotaqi kiekvienose lenktinese vaziuoja 300+ km ir visose sausose trasose (ishskyrus monaka ) uzhtrunka 1H 40min ir maziau . slapiose trasose jeigu lenktynes nebuna stabdomos uztrunka truputi daugiau bet panasiai. Ash manau jog taisykles turetu apriboti bolido baku dydi padangu max. kietuma ir galbut siek tiek padidinti ratu skaiciu (cia trasos) kad rungtynese vel butu naudojama 2-3 o kartais gal net ir 4 sustojimu taktika tada tikriai butu idomiau nes butu daugiau lenkimu boksose o ka butu galima padaryti techiniskai tai turbut neletinti o greitinti bolidus nes jei tarp ferrari ir tarkim sauberiu yra 10% skirtumas tai leti bolidai vaziutu atitinkamai 110 ir 100 km/h tokiu atveju lenkimas butu labai sudetingas o jei vaziuotu 330 ir 300 tai butu kalba nors tokiu atveju atsirastu didesne praraja tarp lyderiu vidutiniokiu ir autsaideriu. Dar viena galimybe yra jei vienas GP vyktu nakti . geriausia jei tai butu ta trasa kuria mes ziurime nakti o del nakti viksiancio gp matytumem ryte (pirmadienio) pvz.: i tvarkarasti sugristu argentinos etapas ir jis vyktu vasaros veliva vakara (o gal ankstyva ryta nors ne) . tada visi butu laimingi. Dar vienas budas padidinti idomuma tai visiskai skirtingos trasos arba labai daug netradiciniu trasu kaip monako ir hokenhaimo malaizijos ir brazilijos ar suzukos ir austrijos .Dar kokia trasa atsirastu kur labai daug kalvu (siulau lietuva :))arba daug tiltuku kaip suzukoj gal butu labai leta trasa arba viena ziauriai greita . tada kiekvienose lenktynese butu kiti favoritai ir butu didele itampa kas bus ciampionai.

2001 Liepos 15 d. 16:23

Visu pirma, kad lenktynes pasidarytu idomesnes, manau reikia sugrazhinti slickus, taip pat butu labai idomios kovos, ir atsiskleistu lenktynininko talentas, jei boliduose butu montuojami tokie patys varikliai...na, o apie pitstop'us, manau jie tiktai pagyvina kova tarp pilotu, pvz: jei po apsilankymo boksuose padangos veikia jau ne taip gerai kaip pirmasis komplektas, tai ta pilota vytusi keli kiti pilotai, vazhiave uzh jo... o tada, galbut pamatytume kelis lenkimus. Dar bolidai galetu buti platesni, nes jie sukeltu didesni "oro maisa" o tuo galetu pasinaudoti kitas pilotas ir atlikti lenkima... Nuo to lenktynes butu tik idomesnes

2001 Liepos 16 d. 10:41

As manau, kad teisingai FIA svarsto apie treniruociu uzdraudima. Tikrai gerai butu uzdrausti treniruotes. Tuomet palengvetu mazus biudzetus turinciu komandu dalia,-visvien jos neturi tam pinigu :-((. Penktadienis ir sestadienis-pilnai to uztektu. Komandos nesuspetu gerai susireguliuoti bolidu ir rezultatai butu sunkiau prognozuojami. Mums kaip ziurovams, butu idomiau, juolab, kad visvien nera galimybes paziureti treniruociu, tarp GP, o suzinoti ju rezultatai dazniausia yra labai subjektyvus. Na gal verta kiekvienai komandai leisti pasilikti po viena namu trasa, kur galetu bandyti naujoves ir viskas! Tuomet pagal pasirinkta namu trasa vienos komandos butu stipresnes vienoj trasoj, - kitos kitoj.

2001 Liepos 16 d. 20:41

Patinka Arus nuomone apie FP uzdraudima- nors as turiu galimybe pasiziureti FP 1.2. ir FP 2.2. ;) ir man tai butu PRAVALAS... he-he ... juokauju

Anyway MS nuomone apie vienodus variklius ir bla-bla-bla- tai varyk i F3000 arba CART'a.

Del sliku, bolido plocio didinimo ir pan. dalyku kurie pagreitintu bolida: vienareiksmiskas NO (manau trasos personalas bei ziurovai turetu buti apsaugotos dar labiau)...


zodziu FIA ne durneliai sedi
pvz. TC iteisinimas: top-komandos pavare i prieki, matome kaip Jordan'ams stringa, bet is kitos puses- jei TC nebutu komandos, kurios turi $$$ uz tuos $$$ prisipirktu geru 'smegenu' , o tie bicai sukurtu kokius nors 'softus' ir pan. ... kokiai nors Minardi tas neapsimoketu, nes jiems dar reiktu nupirkti gera varikli... o su TC apgaulei sansu nelieka...

2001 Liepos 17 d. 13:43

Siaip manau visai nieko atrodo perspektyva uzdrausti treniruotes tada is tiesu lenktynes butu kur kas maziau nuspejamos, nors...ka gali zinot.
As savo svajoniu F-1 isivaizduoju su slikais, paplatintais bolidais bei be TC. Del AF1 issakytos minties apie sauguma manau pilotai siuo metu pakankamai gerai apsaugoti, o del trasos personalo ir ziurovu tai nemanau jog tie pakeitimai (grioveliai padangose bei siauresnis bolidas) kazka labai pakeite. Kiek atsimenu FIA argumentavo tai (ivedant padangas su grioveliais ir tt) noredami sumazinti bolidu greiti bei padaryti lenktynes saugesnes...taciau matome kad bolidai (del skirtingu priezasciu) vistiek greiteja, todel visi tie pakeitimai kaip ir netenka prasmes. Na su TC sunkiau nes sunku ar isvis neimanoma nustatyti kada komandos sukciauja. Viena aisku TC palengvina vairuotoju dalia o lenktynems kaip reginiui tai tik i bloga...sumazeja zmogiskasis faktorius itakojantis pergale ir tt.
Taktika boksuose yra puiku...taciau manau visi noretu matyti nugaletoja issiaiskinant trasoje o ne boksuose. Kartais pagalvoju kad kai nebuvo iteisntas degalu uzpylimas boksuose lenktynes buvo malonesnes akiai, taciau nesu tikras ar tai bent kiek itakojo fakta kad lenktynes tampa nuobodziomis.
Na ir kas be ko svajoniu F-1 neturetu buti "pakistyniu" nugaleti turi tas kas yra tose lenktynese stipriausias o ne tas ka nusprendzia komanda.

2001 Liepos 20 d. 14:00

nu ka perskaito as visas tas pastabas ir ka galiu pasakyti. visi nori kaip matau matyti greitesnes formules bet ne vienas nepamini kad jas galima greitinti ir nevien uzdedant slikus beto jei kas pastebejo tai tuos slikus jau seniai prisivijo dabartines formules nor velnias ten zino kas butu ir kokie laikai butu jei formulem dabar vel uzdetu slikus. aisku laikai tada turbut pagreitetu gal net per 5 sek o ne per 1 ar 4 kiekvienoj trasoj. nu bet kas dar pageritintu formule? ogi nuemimas tos nelemtos dugno plokstes ir leidimas jas suzeminti kiek niri komandos o ne kiek leidzia FIA tai sitas tai konkreciai pagreitintu formules beto but gerai kad formules varikliams FIA vel leistu naudoti turbinas ri duotu didesne laisve arodinamokos specialistamas va tada tai manau boksai nieko nereikstu cia aisku laimetu tas kas turetu didziausia budzeta o kad viena skaiciau nori variklius padaryti vienodus tai cia tai didziausia nesamone cia tikrai ne F3000 kur laimi tik pilotas ir arodinamika ar ba dar taktika nelemta xi xi nu sep kad priartintu varzovus ir nebutu tos nelemtos antros lygos kai kad budavo 98 99 2000 metais kai ferrari su maclarenais verzdavosi y prieky tai reiketu tada apmazyti FIA,ei varikliu arklius kad komandu varikliu arkliai nesiskirtu daugiau nei per 20 arkliu va ir tada jei minardziai negaletu gauti tokiu varikliu komandos turetu duoti tokius variklius kad nesiskiry per max 20 arkliu ir tada kiekviena komanda galetu tobulinti variklius iki kiek nori bet vistiek visos komandos nuretu buti mazdauk apylygiais varikliais.

2001 Liepos 20 d. 14:58

NYO>
del varikliu AG tai gera mintis

2001 Liepos 26 d. 10:59

Sakyciua kad norin padaryti F-1 kuo patrauklesne reiketu pradeti nuoto kad tik nuo piloto priklausytu kuo daugiau situaciju, o ne nuo elektronikos, noretusi kad pilotas nebuti tik keleivis

2001 Rugpjūčio 03 d. 15:23

Taip, dabar F-1 aistruoliai nebemato tokiu ispudingu lenkimu kaip A.Sennos ir A.Prosto laikais. Tik kartas nuo karto mus pradziugina tokie lenkimai kaip D.C. lenke M.S. pernai Silverstoune ar Mika ,pasimaisius R.Zonta ,puikiai iveike M.S. Visi linke kaltinti TOBULA AERODINAMIKA. Taip. Tas teisa. Manau,FIA turetu kazko griebtis sioje srityje daug labiau nei tai daro dabar , kad nebebutu tokia efektyvi aerodinamika. Didele itaka bolidu greiciui bei sukibimui su trasa padare "padangu karas".Manau, reiketu velgi gristi prie "sliku". Netyla kalbos del variklio galios mazinimo iki 2,5l. darbinio turio. Mano nuomone nereiketu imtis tokiu priemoniu , nes tuo ir zavi mus F-1 savo ispudingais greiciais tiesiosiose bei posukiose. Be to ,mano nuomone, varikliu gamintojai tam priesinasi r didieji grandai kaip Ferrari ,McLaren ir Williams dar labiau nutoltu nuo savo varzovu.

Gal reiketu anglies pluosto stabdzius keisti iprastiniais.tuomet tikrai zenkliai pailgetu stabdymo kelias ir tikrai isvystume daug daugiau lenkimu.Taciau yra ir kita medalio puse: tuomet nebebutu toks saugus bolidas kuo labai rupinasi pastaruoju metu FIA.Neisvengtume ir daugiau avariju.

2001 Rugpjūčio 05 d. 11:42

Ash sutinku su Henriku. Manau reiktu riboti aerodinaminius elementus. Shiuolaikineje Formuleje tai daro per didele ytaka ir valgo per daug pinigu, kas ytakoja silpnesniu komandu pasirodymus. Pilnai sutinku su geluoniu, kad padangos su grioveliais nieko naudingo nedave (galbut tik i atvirkshchia puse) - reikia gryzti prie sliku. Ir man asmenishkai truksta daznesniu sustojimu boksuose. Be reikalo FIA sumazino greiti boksuose, nors galima ir juos suprasti, saugumas aukschiau visko.Be taktikos neapsieina nei vienas zaidimas. Ir kuo ji painesne tuo ydomiau. Tai juk bene paskutinis ginklas gali buti kuriuo, silpnesnes komandos gali aplenkti stipresnes.

2001 Rugpjūčio 19 d. 23:02

Na mano svajoniu formule su reaktyviniu varikliu, greitis apie 900km/h. Issirikiuja koks 20 tokiu bolidu ir varo druskos ezeru. O kaip butu grazu. Kokios avarijos ispudingos. Va tokia mano svajoniu formule.

2001 Rugpjūčio 20 d. 14:09

Teko kazkur girdeti (o gal tik prisisapnavo?), kad Nascar'e (o gal ir CART'e) masinose yra (buvo?) tokie "magic button'ai", kurie trumpam laikui varikliui prideda papildomos galios. Tai leidzia zymiai pagreiteti ir apeiti varzova. Zinoma, daznai vartoti negalima, nes labai "pjauna" varikli...
Gal vertetu ir F-1 boliduose istatyti tokius daikciukus? Manau, lenkimu zymiai padaugetu - ypac pries posukius. Aisku, reiktu reglamentuoti tokiu klavisiuku naudojima (nesinoretu, kad visi tik ir vaziuotu pilnai nuspaude klavisiukus - manau, varikliu gamintojai rastu budus, kaip padaryti, kad varikliu tai visai "nesupjautu").

2001 Rugpjūčio 20 d. 20:39

> Giedrius St.

Taip, CART'as turi "lenkimo mygtuka" (overtaking button). Jis riebina misini, todel padideja variklio galia. Zinoma, kad mygtuka "nesveika" daznai spaudineti - naudojama ne tik daug degalu, bet tai tikraja prasme "eda" varikli...

Bet jei atvirai, argi ne puiki ideja???!!!

2001 Rugpjūčio 20 d. 21:00

Gal ir nebloga ideja su tuo "button'u", bet mano nuomone labai gerai siuo klausimo kalbejo Sumis:
reduce aerodynamical grip ant boost-up mechanical one... t.y. padaryt daugiau apribojimu aerodinamikai (sumazetu laptime) ir padidinti mechanini sukibima su trasa- slikai... padaugetu lenkimu pries posukius ir pan...



bet kubaturos mazinimas iki 2,5 tai absurdas...

2001 Rugpjūčio 21 d. 13:31

O mano manymu, kad geriau tegul varikli apriboja iki 2.5, bet duoda daugiau laisves visur kitur (ir aerodinamikoj ir padangoms ir t.t.).

2001 Rugpjūčio 21 d. 13:58

arus> na tai kas ce per "Autosporto karaliene" su 2,5?... As tai nepriestarauceu ir 3,5 (kaip buvo neperseniausiai), bet 3,0 turetu likti...


btw: ar varinejot sekm.?

2001 Rugpjūčio 27 d. 11:08

Mano manymu, gal reiketu pakeisti kai kurias trasas kitomis. Pavyzdziui, Monako ar Vengrijos. Taip pat sumazinti elektronikos kieki. Ir nedrausti taip grieztai sliku.

2001 Rugpjūčio 29 d. 21:53

nu jo is vis padaro tegu varyikly 0.5 ir duoda laive arodinamikai i taip toliau nu tiesiog aspurdas butu

2001 Spalio 04 d. 19:34

sutinku su kazkuom ir manau kad reiketuu daugiau netradiciniu trasuu ir kad jos buutu skirtingos


o del to kad varikliai buutu vienodi tai NESAMONE.
F-1 tai kova ne tik tarp pilotu bet ir tarp technikos nezinau santykio bet sakykim kad jis turetu buti apie 50-50

!!!!!padidinti GP skaiciu!!!!!

2002 Sausio 03 d. 09:54

Pirmiausia reiketu grazinti Turbo era nes tik tais laikais vairuotojai negaledavo ispausti is bolidu viko ka jis gali nes visada zinodavo, kad dar yra galios likutis ir, kad jie gali rizikuoti.
Antra turetu grazinti slikus i darba!
Trecia turetu grazinti "sijonelius".

P.S.: va kai visi sie pakeitimai butu ivykdyti, tada ir pamatytume kieciausia regini pamatytume kas is tikruju yra kieciausias, o del lekimu tikrai neabejoju, ju tikrai butu!

2002 Birželio 21 d. 15:20

Man nieko netruksat pasimk Ferrari ir svajoniu Formule!!!!!

2002 Birželio 22 d. 11:58

Manau, kad "Ferrari" bolidas (siu metu) yra svajoniu formule.

2002 Liepos 26 d. 03:03

ferrari vaziuokle, bmw variklis, bridgestone, raudona spalva, ir t.t. :)

2002 Rugpjūčio 21 d. 02:03

nu ir beaaabejo, geras pilotas :)

2002 Rugsėjo 01 d. 00:49

Ferrari :D

2002 Rugsėjo 01 d. 01:34

Na, pabandysiu issakyti pora nauju minciu, ir pakomentuoti jusu idejas.
1. Kas lieciasi pit stop'u, tai galima kaip amerikoj apriboti aptarnaujanciu mechaniku skaiciu, tada pitai daugiau lemtu, ir mechanikai irgi taptu zvaigzdemis.
2. Noryte daugiau lenkimu? Taigi galima per sekmadini daryti 2 lenktynes, pvz pirmuose startuoja pilotai pagal kvalifikacija, o antruose atvirksiai kaip finisave, o tie kurie nefinisave turi kvalifikuotis dar tarpusavyje. Gal atrodo kaip utopija, bet su bikais tai taip ir yra.
3. Tasku skirtimas irgi daug liamia, kai pvz uz 1 taska kovotu 10 ir 11 pilotas butu daug idomiau, o MS gautu ne 10, bet 25 tasku. Tai pakeltu vidutiniu komandu motivacija!
4. Trasos, trasos, ratai, ratai... o gal pameginti vaziuoti ilgaja tiesiaja, tokiu sirpantinu, bet tai nebutu ziedas! Tada posukiai nesikartuotu ir pilotai negaletu planuoti lenkimu, daugiau spontanishkai lenktu! Na vienu zodziu trasa, kaip per rally.
5. O ar metete olimpini begima, kai reikia sokti i duobe su vandeniu? Tai gal ir cia toki bajeri padaryti, vaziuoji sau sauleta diena, bet vistiek i vandieni pateksi!
6. O gal padarykime sou, ir sukurtukime tautines komandos, pvz Italu team'as, vokieciu teamas, ar nors atskira iskaita, kur skaiciuotu kiek kokios salies pilotai uzdirbo tasku, gal ir saliu vyriausybes prisidetu prie remimo, na aisq tada kokie Kombodza, Afganistanas ir Nigerija - gali eit namo..

Sorry, zinau kad prasete daugiau techniniu aspektu, bet ne toks as profesionalas.. Ir dar ten per daug lemia $, nes techninis progressas turi tuobuleti, FIA daro kliuti, komandos juos isprendzia.. Fiat Stilo tam geras pavizdis, na kas zino tas supras.. Manau mano mintis neatrode, kaip kokio siziko..
Taip jusu pasiulimai:
1. Naktine trasa puiku! - Ferrari su xeoniniais lempais, tikrai jiega, ir dar imontuoti i trasos dugna zibintai..
2. Vienuodi varikliai - apsurdas, cia viska lemia PINIGAI!
3. Nuobodzios trasos - nemanau..

Manau zinutes apimtis jusu neisgazdino.. Thnx uz bet kokia kritika.. F1 FOREVA!

2002 Rugsėjo 01 d. 16:44

nusisnekejai nerealiai... Buuuuuu

2002 Rugsėjo 02 d. 10:10

Ivedam nauja taisykle- kiek turi surinkes tashku,
tiek papildomo svorio i tavo bolida ir tikrai Shumis su 722kg formule pirmas neatvazhiuotu :)

2002 Rugsėjo 02 d. 13:13

DR> :D. Jo utopiniu personazu cia netruksta..

2002 Rugsėjo 02 d. 19:47

Na ko prapuolet! taip aktivei diskutavot...
>benis sutinku!!

2002 Rugsėjo 02 d. 21:44

biski diskusija ne y tema..

2002 Rugsėjo 03 d. 08:04

gera formule bus gra kad joje daugiau kuro tilptu reikia padidinti baka.

2002 Rugsėjo 03 d. 08:06

kad greiciau vaziuotu padidinkite formules galia ir greiti.

2002 Lapkričio 26 d. 21:28

Gaila, kad musu mintys nepasieks "F-1 Savaites" skaitytoju. O gal kas girdejo, gal yra kuriamas naujas F-1 zurnalas (laikrastis?)

2002 Lapkričio 27 d. 11:59

Na as noreciau matyti F1 vis del to slikus. Apriboti aisq aerodinamikos tobulinima! Bent jau draustu naudoti vejo tunelius. Ir butinai panaikinti TC. Cia slypi daugiausia neteisybes. Tegul daro FIA ka nori bet jie TURI sugebet surasti, aptikti naudojancius TC. Taigi, sumazinus aerodinamikos efektyvuma ir panaikinus TC mes matytume lenktyniavima, o ne vaziavima traukinuku. Praradus siek tiek aerodinamikos efekta, kiekvienas lenktynininkas turetu reguliuoti bolida pagal savo vairavimo ygudzius. Vieni darytu didesni priekinio sparno efektyvuma, kiti galinio. Nu nenoriu issiplesti. :-)As tik noriu pasakyti, kad butent aerodinaminiai privalumai daznai lyderius padaro visiskai nepavejamais. Paziurekim ka veikia su savo bildais Minardi pilotai ir ka Williams ar Ferrari pilotai.

2002 Lapkričio 27 d. 12:13

Oi, kaip cia dabar isejo... :D Dar karta isskiau savo nuomone. Anksciau juk jau rasiau. Sorry. :)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983