„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad nuo kitų metų įsigaliosiančios aerodinamikos taisyklės gali pakoreguoti komandų pozicijas rikiuotėje.
Siekiant padidinti lenkimų skaičių nuo kitų metų ant F-1 bolidų bus montuojami platesni, bet paprastesni priekiniai sparnai. Kis ir stabdžių aušinimo angos.
T. Wolffas mano, kad naujos taisyklės gali turėti įtakos komandų pajėgumui.
„Manau, kad kitais metais daugiausiai įtakos turės naujos aerodinamikos taisyklės“, - teigė T. Wolffas.
„Tai apvers viską aukštyn kojomis. Galbūt kažkam pavyks rasti sprangą taisyklėse arba sukurti kažką visiškai naujo, arba anksčiau nei kiti perprasti kaip viskas veikia. Tad komandos, kurios šiemet nekovoja dėl aukštų pozicijų, kitais metais gali pakylėti rikiuote aukštyn.“
Austras pridūrė, kad „Red Bull“, kuri nuo kitų metų naudos „Honda“ variklius, 2019 m. gali būti stipresnė nei šiemet.
„Taip, taip gali nutikti. Dabar nebėra taip, jog kuri nors komanda dominuoja tam tikro tipo trasose. Situacija pasikeitė. „Honda“ variklis dabar yra daug galingesnis nei buvo anksčiau, o „Red Bull“ gali tai puikiai išnaudoti.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |