Atliko savo darba, kranistas, greitai ir operatyviai pašalino kliūtis, o tam *** užkliuvo matai nes nebuvo pravestas instruktažas į kokį aukštį gali kelti jų geldos.
Norejau kazka igelencio parasyti, taciau rimtai nesamone... tiek mb tiek rb atveju, dirbi, galvoji kaip sukurti konkurencingesni bolida, o dugnas is ties svarbi vieta ir tokia kuria sunkiau plika akim uzmatysi, o cia pyst ziurekit - kiekvienas griovelis, kiekvienas islinkimas. Aisku, kaip ziurovui tai gerai, greit padalina ir ilgu pauziu nebuvo
Reglamente nenumatyta, kaip butent uzkelt, tai tik pasake, kad nepatiko... O publikai ir ypac fotografams labai patiko kranininko "pasirodymas". Dabar visas autosporto pasaulis pamate skirtumus bent dvieju komandu. Dauguma kas paslepta nera mate...
Gal ne toj vietoj skylė kėlimui padaryta. Juk pati komanda nusprendžia, kur yra būtent tokiam reikalui skirta vieta. Trasos darbuotojai ne savo nuožiūra sugalvojo ir prakišo trosą pro skylę.
Manau visos komandos ir taip seniai zino visus tuos bolidu dugnus, turbut prisideje visokiu mini kameru visose skylese ir suliniu dangciuose ir kur tik dar nesugalvosi. Cia fanams daugiau naujiena negu konstruktoriams.
T. Wolffui nepatiko krano operatoriaus darbas Monake (8)