Seniausi komentarai
nex606
| Liepos 01 d. 17:32
Veteliui tai buvo ne lenktyninis momentas? Ciurkos tie "teisejai"
SatanKlaus
| Liepos 01 d. 17:06
Ir dar, crashstapenas Čarlio vietoje 100 proc būtų crash'inęs, ir būtų teisus 100 proc, tik vat Leklerko charakteris ir smegenai veikai subalansuotai, o ne kaip to asilėlio...
SatanKlaus
| Liepos 01 d. 17:02
Kareivi, pats pažiūrėk savo įmestam video 1:42 kur bolidai yra vienas kito atžvilgiu, ir jei tau čia jau pozicija pralošta ir nereikia Leclerkui palikti vietos, tai reiškias pats nieko nesupranti, nebandęs lenktyniauti ir neturi jokio praktinio supratimo tokiose situacijose. Teisėjai ***, arba nieko negali padaryti kad ir dėl tos pačios Liberty pozicijos, deja...
Senas_Kareivis
| Liepos 01 d. 16:16
donislt
| Liepos 01 d. 14:45

Kazka cia bandai isvartyti bet tiesos nerasta. Identiskos situacijos tik lekresas dar gavo niuksa,o tu matai vienas turejo daugiau vietos o kitas ne. Siaubas. Jis prarado jau pozicija todel reikejo jau iskarto pasiduoti. Aha paziurek viena rata pries si incidenta. Neistume ir jau Lekresas buvo prarades bet sugebejo atsimti ir buvo super grazi kova. O kad vel taip nenutiktu Verstapenas istume ir iskale lauk ir visa savo grazu lenktyvniavima si svaitgali susiko su tokiu manevru. Nereikia cia dabar jo teisinti nes pasielge eilini karta kaip visada crashtapeniskai tik dabar vyrukas kaip pats sako uzaugo ir patapo vyru ir dabar jo ismusimai patapo jau vyriski.

Pats pažiūrėk tas abi situacijas https://www.youtube.com/watch?v=cV0G1zN8kJU
Nuo 58 sec - balta linija kaip orientyras - kur yra Lec trasos pločio atžvilgiu ir kur yra Ver. Epizodas baigiasi 1:02
Nuo 1:39 - ta pati balta linija kaip orientyras - kur yra Lec ratu vėliau, ir kur yra Ver.
Jei neapdoroji info real time, pasidaryk print screenus ir susidėk šalia - pozicija tiesiog pralaimėta. Užsimojo plačiai kryžiavimui, bet veiksmo neatliko iki galo.
Life
| Liepos 01 d. 16:12
YZF
| Liepos 01 d. 15:55

Problema ta kad labai daznai, praeityje, teisejai nebausdavo nors turejo bausti. Ir tavo imestuose linkuose, jeigu isstumia kazka is trasos, tai turi buti bauda. Bet kadangi daznai to nebudavo, tai visi kaip ir iprato prie to. Bet tie nagli isstumimai yra tik todel kad neleisti kovai testis toliau ir kaip imanoma greiciau uzbaigti viska. Kas yra negerai mums, fanams. Tegu varo ratas i rata, greta vienas kito IR palieka vienas kitam vietos. Kova tesis daug ilgiau.

Sutinku, bet teisėjai vadovaujasi precedentu, jeigu iki šiol už durų uždarymą ir nepalikimą vietos trasoje nieko nebausdavo (tas pats Rosbergas irgi negavo baudos už Maxo išstumimą), negali daryti išimčių ir bausti vien tik maxą.
Life
| Liepos 01 d. 16:09
donislt
| Liepos 01 d. 15:16

Nu tu saunuolis. Dabar paiiskink kuom sie video panasus su dabartiniu ismusimu? Skiri skirtuma kai bolidai vaziuoja salia vienas kito ir kai atsilieka per puse korpuso? Papprasta situacija tiesioje bolidai susilygina ir istumiamas is trasos su niuksu i rata irgi butu normalus lenkimas?

Panašūs tuom, kad Hamis nepaliko trasoje vietos Rosbergui, kaip ir dabar Maxas nepaliko. Identiškos situacijos, idetiškai ir teisėjai nedavė baudų, galim uždaryti temą.
YZF
| Liepos 01 d. 15:55
Life
| Liepos 01 d. 15:06

Iškalimas iš trasos ir nepalikimas vietos uždarant duris yra skirtingi dalykai,juk dauguma lenkimų taip ir vyksta, tik tiek, kad šiuo atveju aplenktas pilotas nepristabdė ir toliau suko kur nėra vietos. Pvz. kuom kitokie lenkimai, dėl kurių niekaip abejonių nekilo?

https://www.youtube.com/watch?v=rYMuVIcuxIU
https://www.youtube.com/watch?v=d8T4M-yu8X4
https://www.youtube.com/watch?v=v8XO-PZ6VR8

Problema ta kad labai daznai, praeityje, teisejai nebausdavo nors turejo bausti. Ir tavo imestuose linkuose, jeigu isstumia kazka is trasos, tai turi buti bauda. Bet kadangi daznai to nebudavo, tai visi kaip ir iprato prie to. Bet tie nagli isstumimai yra tik todel kad neleisti kovai testis toliau ir kaip imanoma greiciau uzbaigti viska. Kas yra negerai mums, fanams. Tegu varo ratas i rata, greta vienas kito IR palieka vienas kitam vietos. Kova tesis daug ilgiau.
SliMMaz
| Liepos 01 d. 15:35
Life
| Liepos 01 d. 14:52

Vettelis buvo nubaustas už tai, kad grįžo nesaugiai į trasą, o ne dėl to, kad šiaip gynėsi ir nepaliko vietos., kitu atveju nebūtų baudos kaip ir tas pats Hamis niekada nėra gavęs už savo tokius tokius veiksmus. Aš lenktynes žiūriu tikrai seniau nei jūs, tad nepalikimas vietos nėra joks pažeidimas, teisėjai juk irgi tokį sprendimą priėmė. :)

Kai prasideda "as lenktynes ziuriu tikrai ilgiau nei jus" nebera ka ir pridet :) "Teisejai juk prieme toki sprendima" Oho argumentas, tu matei sito incidento isaiskinima? Sorry, toki isaiskinima ir nesidomintis formule duotu. Teisejavimas formuleje turbut turi daugiausiai interpretaciju is visu sporto saku, viena gp jie baudzia uz isstumima kita ne ir sakyt, kad teisejai taip pasake tai- 100% teisinga negalima... Nedave baudos nes Maxas visur su savim Ultras veziojasi.
Sutinku su Klepsidra, butu ten zvyras, Lecleras greiciausiai anksciau butu stabdes ir bandes kryziuot, bet kadangi ten zona kurias kaip norma iskiepijo pati FIA pasirinko isore. bet tai nereiskia, kad jis tikejosi aplenkt uz trasos ribu, jei MV butu palikes daugiau vietos butu abu wheel-to wheel isvaziave ir Max kitame posukyje turedamas vidu butu lenkima iki galo atlikes. dabar gi jis ne tik nepaliko vietos bet dar ir kontaktavo, ko pasekoje CL turejo atleist akseleratoriu ir kova baigesi. Realiai, kad nepaliko vietos galima pasigincyt (jos vistiek reikia palikt) bet kad aplenke su kontaktu tai cia tikrai taisykliu pazeidimas.
donislt
| Liepos 01 d. 15:16
Life
| Liepos 01 d. 15:06

Iškalimas iš trasos ir nepalikimas vietos uždarant duris yra skirtingi dalykai,juk dauguma lenkimų taip ir vyksta, tik tiek, kad šiuo atveju aplenktas pilotas nepristabdė ir toliau suko kur nėra vietos. Pvz. kuom kitokie lenkimai, dėl kurių niekaip abejonių nekilo?

https://www.youtube.com/watch?v=rYMuVIcuxIU
https://www.youtube.com/watch?v=d8T4M-yu8X4
https://www.youtube.com/watch?v=v8XO-PZ6VR8

Nu tu saunuolis. Dabar paiiskink kuom sie video panasus su dabartiniu ismusimu? Skiri skirtuma kai bolidai vaziuoja salia vienas kito ir kai atsilieka per puse korpuso? Papprasta situacija tiesioje bolidai susilygina ir istumiamas is trasos su niuksu i rata irgi butu normalus lenkimas?
donislt
| Liepos 01 d. 15:08
Klepsidra
| Liepos 01 d. 14:57

nu jo *** - kas galejo pagalvotis, kad vietos palikimas kazka lemia? geriau verkti toliau. Verstappenas elgiasi kaip visada elgesi, ta pati daro Hamiltonas - norint nugaleti turi daryti ta pati, o ne verkti. Jei verkti uz trasos patogiau - nereikia stebetis, kad nelaimi. reiketu pries raudas raudant apsispresti, ko norima - kanadoje rekiama buvo, kad reikia kovos ir leiskit lenktyniauti. leido lenktyniau - jau rekiama kur baudos. tai gal tiesiog uztenka parasyti, kad abiem atvejais laimejo ne tas, o pretekstu sarasas pridedamas nuo adomo ir ievos laiku. man *** koks verstappeno amzius, vyriskumas ar dar kas - vakar jis norejo laimeti ir laimejo. ir as esu tas, kuris nemegsta Verstappeno in general.
Leclerc pradziai galetu paaiskinti, ka jis veike posukio isoreje du kartus is eiles bene vieninteliam posukyje kur Verstappenas turejo sansa lenkti, o jau tada ieskoti teiseju, trasos ribu ir pan.

ir vel kiekvienas elgasi kaip jis nori o kitas jei taip pasielgia jau bauda. Niekas neverkia del pozicijos praradimo o nervina toks nusivazaves teiseju darbas. Bauskit ar nebausikt visus vienodai ir nereikes cia nei diskutuoti,o ne kaip pats sakai kad Verstapenas elgasi kaip visada ir cia jau bauda kaip jam netinka. Kad tas pats hamiltonas verkia daugiau uz kitus tai visi ima pvz is jo. tai nebekaltink cia kitu kad tipo kiti verkia del aplenkimo nes tu nepastebi kad daug kas reiskia nepasitenkinima del teiseju skiriamu baudu. Viena karta skiria kita karta ne. o tai labai blogai.
SatanKlaus
| Liepos 01 d. 15:08
Life, nusišneki konkrečiai, nepalikti vietos kitam posūkyje yra tokia pati taisyklė kaip nesaugiai grįžti į trasą po išlėkimo. Taisyklės again taikomos selektyviai, toliau nesiplėsiu...
Life
| Liepos 01 d. 15:06
donislt
| Liepos 01 d. 14:25

oho. naujos taisykles nuo sio savaitgalio? cia kad netik kad nepaliko o dar ir iskale. tipo varyk ***. o gal ir tiesioje taip jau galima?

Iškalimas iš trasos ir nepalikimas vietos uždarant duris yra skirtingi dalykai,juk dauguma lenkimų taip ir vyksta, tik tiek, kad šiuo atveju aplenktas pilotas nepristabdė ir toliau suko kur nėra vietos. Pvz. kuom kitokie lenkimai, dėl kurių niekaip abejonių nekilo?

https://www.youtube.com/watch?v=rYMuVIcuxIU
https://www.youtube.com/watch?v=d8T4M-yu8X4
https://www.youtube.com/watch?v=v8XO-PZ6VR8
SharasXT
| Liepos 01 d. 15:01
Life
| Liepos 01 d. 14:54

Na taip, ferrari fanams baudos reikėjo, tuo tarpu lenkai išrinko Kubicą driver of the day, daugiau komentarų tikrai nereikia. :) https://www.formula1.com/en/vote.html

Tikrai ne lenkai, nesityciotų taip iš saviškio... :)
Klepsidra
| Liepos 01 d. 14:59
Stalke
| Liepos 01 d. 14:46

Labai gera apklausa F1 puslapyje, daugiau nei 80% mano, kad bauda buvo. Daugiau komentaru nereikia

Cia tai kriterijus. nokautavo visus. Fanu kiekis internete nuo siol daug lems - galim teisejus mesti lauk. Sitas balsavimas yra didesne komedija ar FIFA metu ivarcio rinkimai, kur irgi laimejo tas, uz kuri visas Egiptas pabalsavo, o kitiems buvo ***?
Klepsidra
| Liepos 01 d. 14:57
donislt
| Liepos 01 d. 14:45

Kazka cia bandai isvartyti bet tiesos nerasta. Identiskos situacijos tik lekresas dar gavo niuksa,o tu matai vienas turejo daugiau vietos o kitas ne. Siaubas. Jis prarado jau pozicija todel reikejo jau iskarto pasiduoti. Aha paziurek viena rata pries si incidenta. Neistume ir jau Lekresas buvo prarades bet sugebejo atsimti ir buvo super grazi kova. O kad vel taip nenutiktu Verstapenas istume ir iskale lauk ir visa savo grazu lenktyvniavima si svaitgali susiko su tokiu manevru. Nereikia cia dabar jo teisinti nes pasielge eilini karta kaip visada crashtapeniskai tik dabar vyrukas kaip pats sako uzaugo ir patapo vyru ir dabar jo ismusimai patapo jau vyriski.

nu jo *** - kas galejo pagalvotis, kad vietos palikimas kazka lemia? geriau verkti toliau. Verstappenas elgiasi kaip visada elgesi, ta pati daro Hamiltonas - norint nugaleti turi daryti ta pati, o ne verkti. Jei verkti uz trasos patogiau - nereikia stebetis, kad nelaimi. reiketu pries raudas raudant apsispresti, ko norima - kanadoje rekiama buvo, kad reikia kovos ir leiskit lenktyniauti. leido lenktyniau - jau rekiama kur baudos. tai gal tiesiog uztenka parasyti, kad abiem atvejais laimejo ne tas, o pretekstu sarasas pridedamas nuo adomo ir ievos laiku. man *** koks verstappeno amzius, vyriskumas ar dar kas - vakar jis norejo laimeti ir laimejo. ir as esu tas, kuris nemegsta Verstappeno in general.
Leclerc pradziai galetu paaiskinti, ka jis veike posukio isoreje du kartus is eiles bene vieninteliam posukyje kur Verstappenas turejo sansa lenkti, o jau tada ieskoti teiseju, trasos ribu ir pan.
Life
| Liepos 01 d. 14:54
Stalke
| Liepos 01 d. 14:46

Labai gera apklausa F1 puslapyje, daugiau nei 80% mano, kad bauda buvo. Daugiau komentaru nereikia

Na taip, ferrari fanams baudos reikėjo, tuo tarpu lenkai išrinko Kubicą driver of the day, daugiau komentarų tikrai nereikia. :) https://www.formula1.com/en/vote.html
YZF
| Liepos 01 d. 14:52
Klepsidra
| Liepos 01 d. 14:27

nereikejo tos baudos ir Rosbergui duoti, bet paziurek i situacijas blaiviau - Rosbergas isstumia Verstappena jau ivaziuojant i posuki ir jam realiai nera kur dingti. Leclerc ivaziuodamas i posuki turi daug vietos, bet isvaziavime mato Verstappeno uzdaromas duris - pozicija yra prarasta jau tuo metu ir jo pasirinkimas yra isvaziuoti is trasos (ka patvirtina ir teisejai ir Ferrari analizuotojas Karunas si karta), o ne atleisti akseleratoriu. Jei Leclerc susigrazintu pozicija po tokio isvaziavimo realiai turetu ja grazinti del igauto pranasumo uz trasos.
Idek zvyra ar zole vietoj asfalto uz posukio ir sudek tas situacijas - VER vs ROS: VER tikriaus butu buves uz trasos vistiek arba blokaves ratus ir ciuozes, o VER vs LEC: LEC butu tiesiog nuvaziaves paskui VER.

Jo, tik lygiai vienu ratu atgal, Leclercas parode kas butu buve jeigu MV nebutu istrizai vares link jo krasto i palikes jo bolidui vietos.

"Neliko vietos" nes uzdare duris. Turejo neuzdarineti duru.
Life
| Liepos 01 d. 14:52
SliMMaz
| Liepos 01 d. 14:17

Nepalikimas vietos nera pazeidimas? Nuo vakar lenktynes ziuri? Ar tikrai galima stumdyt is trasos? All the time you have to leave the space. Nieko neprimena? Ammm kaip ten skambejo teiseju issaiskinimas del Vetelio veiksmu Hamiltono atzvilgiu? Lygtais vienas is punktu vietos nepalikimas ar ne? :)

Vettelis buvo nubaustas už tai, kad grįžo nesaugiai į trasą, o ne dėl to, kad šiaip gynėsi ir nepaliko vietos., kitu atveju nebūtų baudos kaip ir tas pats Hamis niekada nėra gavęs už savo tokius tokius veiksmus. Aš lenktynes žiūriu tikrai seniau nei jūs, tad nepalikimas vietos nėra joks pažeidimas, teisėjai juk irgi tokį sprendimą priėmė. :)
YZF
| Liepos 01 d. 14:50
SharasXT
| Liepos 01 d. 14:48

va del tokių teisėjų ne/sprendimų, Kubica, kuris buvo aplenktas trim ratais ir ratu komandos draugo, tapo DRIVER OF THE DAY! fanai rodo nepasitenkinimą, https://www.formula1.com/en/vote.html

lol, pasityciojo is Roberto
SharasXT
| Liepos 01 d. 14:48
va del tokių teisėjų ne/sprendimų, Kubica, kuris buvo aplenktas trim ratais ir ratu komandos draugo, tapo DRIVER OF THE DAY! fanai rodo nepasitenkinimą, https://www.formula1.com/en/vote.html

F-1.lt pulsas