Klepsidra
| 07/01 10:25 Atsakyti
Jonaitis
07/01 07:54

Na gal kazkiek gaila buvo visas lenktynes pirmavus likus 2 ratams crashint :)

gailestis siuo atveju visada reiskia pralaimejima. is kitos puses jei paimsit kazkuria is "senuju" trasu tai Leclerc tiesiog butu atleides akseleratoriu, o ne vaziaves uz trasos
Siurbutis
| 07/01 09:56 Atsakyti
bet tai kaip 2a pergale teisejai nuima nuo ferrari :) luzeriai tie ferrari visada buvo, jei vokieciai ateidavo i komanda tai dar kaska sulipindavo, o is tu italu palaida bala.
Senas_Kareivis
| 07/01 09:46 Atsakyti
maxpower
07/01 07:52

Visiškai pritariu, gal nebaigtų vienu lenktynių, bet kitą kartą Verst pagalvotų kad prieš Leclera neveikia tokie lenkimai.

Šiaip klausimas toks dėl ginybos - kodėl nebuvo ginama vidinė trajektorija nė viename iš bandymų? Jei lindo į vidų pirmu bandymu, tai nekilo minčių kad kitą kartą bus tats pats?
kipshas999
| 07/01 09:44 Atsakyti
Na jo ,teisejai kaip nori taip traktuoja taisykles,po tokio isstumimo is trasos kaip ir parode kad galima bandant lenkt varzova isstumt velniop nepaliekant vietos kad ir i siena jei ji butu salia mat permazai vietos buvo tam manevrui,o kad vietos tiek tepaliko crashtapenas tai pofig,dabar visi turetu drasiau elgtis tokiose situacijose ir tokiu pat stailu varzovus apsilenkinet,tik idomu ar bus testinumas is teiseju puses,ar neprasides vieniem galima taip lenkt o kitiem baudos pareis... bet kad sitaip teisejai persiktu del crashtapena palaikanciu sirgaliu kiekio ir tokioj paprastoj situacijoj nesugebetu priimt sprendimo per keleta minuciu kazkaip netikejau,dabar sitas pienius bus dar drasesnis ir dar ne viena isjungs is trasos arba pats bus panasiai padarytas jei ir kiti draiveriai panasiai apsilenkines,siaip turetu but visai idomu
F666
| 07/01 09:43 Atsakyti
grazi kova. gaila carlio, bet jam reik suprasti, kad su hamiu ar verstapenu trauktis negali, reikia crashinti, nes uzlips ant sprando, paskui jau sunku bus nupurtyti.
YZF
| 07/01 09:36 Atsakyti
f40
07/01 00:27

matau,kad tau sunku su teksto suvokimu,tai aiskinu kaip kokia dvilikameciui-sakykim,kad koks stinger uzveda provokuojanti pasisakyma pridedamas keiksmazodziu ir oponentai ant jo uzkimba bandydami palaikyt uzduota keiksmazodziu ar tolimu nukrypimu nuo temos,ko pasekoj,gauna neigiama ,,pranesti,, ,adminai labai nesigilindami uzbanina, o stinger juokdamasis kamputi ir toliau tesia savo ,,pasirodyma,,.ar aiskiai issireiskiau,ar dar reikia nuodugniau? o tavo tos uzuominos-,,asaroji,, , ,,veteliuoji,, tikrai neprideda iQ.

O tai tu savo emociju suvaldyti nesugebi? Kiek tau? 20 metu? Jeigu nesugebi tai bus komentaras istrintas. Tu rasei komentara, tu uz ji ir atsakai. Cia kaip sakyti kad tave kitas zmogus sugunde kazka pavogti, tai taves bausti negalima nes tu 'uzkibai'. lol.
nicky
| 07/01 09:20 Atsakyti
Esu Ferrari fanas 20 metų ir nematau nieko blogo tokiam sprendime. Aš už sąžiningą kovą lenktynių metu.
VET-HAM - VET buvo keleivis, mano nuomone, reikėjo nebausti, bet situacija buvo 50/50, tad kaip nusprendė taip.
HAM-RAI - ne lenktynės, todėl nereikia ir kovos, sutrukdė nuvažiuoti greitą ratą, nors ir bandė trauktis. Bauda logiška.
LEC-VER - kova lenktynių metu, gražu pažiūrėti. Nėra baudos, viskas logiška. Jei būtų sugadinęs VER lenktynes LEC, tada reikėtų tirti N valandų, dabar nebuvo ko tirti.
Esmė, skirtingos situacijos, skirtingi precedentai ir skirtingi vertinimai, šitų trijų atvejų tarpusavyje nereikia lyginti. O dėl teisėjų darbo ir laginimo, tikrai yra jiems kur pasitempti. Bet kuriuo atveju VER užsidirbo pergalę, ypač po tokio tragiško starto.
Life
| 07/01 09:02 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
06/30 23:00

Bet tai kokia iš tiesų žiauri buvo situacija teisėjam. Nubaus - ir vėl žudo lenktynes, neleidžia aštriai lenktyniau, nugalėtoją sprendžia teisėjai, o ne lenktynkai ir t.t. Nenubaus - nėra nuoseklumo, pataikauja vienai komandai/pilotui ir jo fanams ir t.t. Nebuvo šansų dabar laimėt, reikėjo tik rinktis, kuri blogybė mažesnė

Viskas čia buvo gana paprasta, lenktyninis incidentas ir tiek, juk čia lenktynės, o ne gatvė, kad už kiekvieną kontaktą reiktų kažką bausti. :)
Life
| 07/01 08:59 Atsakyti
Aiwux
07/01 01:48

Taip kaip aš suprantu ir kokia noriu kad būtų formulė, tai šiuo atveju gerai, kad nenubaudė Maxo. Bet tuomet ir Vettelio neturėjo bausti. Išvis, patikdavo kai baudos būdavo seniau - pravažiuoti pro boksus, 10 sekundžių sustojimas boksuose... O dabar su tuo sekundžių pridėjimu dėl gana menkų dalykų toks žaidimas gaunasi...

Vet buvo nubaustas ne už Hamio blokavimą, o todėl kad tai darė grįždamas nuo žolės.
bratka
| 07/01 08:34 Atsakyti
Lecleras naujokas, bet kaip jis gynėsi buvo gražu pažiūrėti, o tas jo kaip visada, kaip tankas važiavo. Lecleras dar atsigros!
Jonaitis
| 07/01 07:54 Atsakyti
maxpower
07/01 07:52

Visiškai pritariu, gal nebaigtų vienu lenktynių, bet kitą kartą Verst pagalvotų kad prieš Leclera neveikia tokie lenkimai.

Na gal kazkiek gaila buvo visas lenktynes pirmavus likus 2 ratams crashint :)
maxpower
| 07/01 07:52 Atsakyti
Klepsidra
07/01 00:10

Besiginantiems reiketu ismokti, kad vienintelis tinkamas sprendimas tokiu atveju - susidurimas. Rosbergas kiek tokiu identisku lenkinu nuo Hamiltono gavo, kol suprato?

Visiškai pritariu, gal nebaigtų vienu lenktynių, bet kitą kartą Verst pagalvotų kad prieš Leclera neveikia tokie lenkimai.
kast1f
| 07/01 07:35 Atsakyti
Atvirai sakant, esu nustebęs. Ir maloniai, ir nemaloniai.
Maloniai tuo, kad iš principo aš prieš tokią baudą. Kontaktai, kova, yra tai, kas žadina emocijas, adrenalina (ypač jeigu palaikai vieną iš pilotų). Ir "pasistumdymas pečiais" visados būdavo vyriškas reikalas, kaip ir lengvas pasiniuksavimas. Juk ir kitose sporto šakose daug įdomiau, kai verda kova, vyksta konfliktai, t.t. Paimkime FE. Ten kontaktų leidžiama daug daugiau. Netgi paskutinį kartą kai iškirto Lottererį, pradurė padangą, kaltininkui net baudos nebuvo. Tai skatina diskusijas, ginčus, ir tai yra malonu. Dėl to ir čia 78 komentarai dabar. Tai yra papildoma apšvieta ir populiarumo skaitinimas šiam sportui.
Dėl ko esu nemaloniai nustebintas:
1) Ta prasme, wtf? (Sorry, admin, bet tinka šitas čia). Kiek laiko jie tyrė tą incidentą? WOW. Kažkas man neįtikėtino. Tai yra vienintelis sportas pasaulyje, kur taip ilgai kartais yra tiriami tokie paprasti dalykai. Kiek valandų po lenktynių, vienas epizodas. Kur realiai visiems viskas aišku, pilna vaizdo įrašų po lenktynių. Be abejo, supraskim, jie ten nesėdi ir kavos negeria atsisėdę, matyt laukia daug duomenų iš komandų, žiūri į šimtus skaičiukų eilutėse kas liečia telemetriją ir t.t. Bet iš to jau išplaukia, kad nu nesąmonė taip. Turi būti paprasčiau viskas. Primesk, Maxas laimėjo. 2 h po lenktynių dar nėra sprendimo. Nei kalt šampės normaliai ir džiaugtis, nei liūdėt, nes galbūt bus bauda tau. Tikrai tikrai kvaila. Čia yra viena iš problemų.
2) Nemaloniai likau nustebintas, nes visiškai nėra consistency tokiuose sprendimuose. Tiesiog tos taisyklės yra per daug komplikuotos, ir dabar susiformavęs uždaras ratas. Žiūrėkim, pvz., Hamiltonui 3 starto pozicijų bauda, kuris pablokavo Raikoneną, nors realiai matėsi kad stengėsi to išvengti, gal neįvertino kokiu greičiu jis atvažiuoja link jo ir pan., bet stengėsi, matė, žinojo. Ant galo tai net nieko nelėmė. Čia, kova dėl pirmos vietos. Dėl trofėjaus. Leclercas išniuksuotas - nieko. Nors ir visiškai kitokios situacijos, kitos taisyklės ir pan. Bet turi būti consistency kažkoks. Kaip ir futbole kokiam. Ranka - geltona kortelė. Nušianauja - geltona kortelė.
3) Neatlaikė teisėjai spaudimo. Maxo atvažiavo palaikyti begalės žmonių, tad spaudimas buvo milžiniškas.

Mano nuomone, jeigu laiyktis pastovumo, ypač kai pastarieji momentai taip aršiai diskutuojami. Tai buvo bauda. Tai buvo negražu iš Maxo pusės. Pirmam bandymui nepavykus, antruoju sąmoningai agresyviai lindo į posūkį. Aišku tas galima. Bet ne iki tol, kol išniuksuoji visiškai kitą žaidėją.
Kaip Ferrari fanams jaustis? Realiai, žiūrint pro paprasto žiūrovo prizmę. VET-HAM, Kanada, net nebuvo kontakto, Hamiltonas tik pristabdė, ok išvengė susidūrimo. Bet iš karto bauda, be jokių lenktynių pabaigų. Kova sugadinta. Ši situacija, konrektus niuksas, eini prie kasos kuri tuščia ir kažkas atbėga ir pečiu numuša tave ir užlenda. Nieko. Kaip jaustis? Pirmu atveju turbūt niekas nenorėjo baudos, o dabar kaip ir nori...
Tokie rytiniai pamąstymai.
rxas
| 07/01 07:31 Atsakyti
Zilvinas Van
07/01 03:12

Konkretūs oldschool'ai stumdydavosi, bet patys stumdomi nebėgdavo skųstis savo vadui ir teisėjams. Taip kad Maxui iki oldschool'ų kaip iki mėnulio, važiuoja greitai, bet galvoje budulis.

Gal tu ir teisus, anskčiau visi bėgdavo muštis, o ne skųstis.
Tomas Dubinskas2311853332171841
| 07/01 06:55 Atsakyti
Jus matet kiek ten orandziniu buvo, juk tuos teisejus butu sudraske po kitokio sprendimo.
Zilvinas Van
| 07/01 03:12 Atsakyti
rxas
06/30 23:44

Maxas lenktyniauja, kaip konkretus oldschool’as ir tai yra įdomu, dėl to ir baramės čia visi, o ne bėdavojam, kad neįdomios lenktynės buvo :) gero vakaro visiems :)

Konkretūs oldschool'ai stumdydavosi, bet patys stumdomi nebėgdavo skųstis savo vadui ir teisėjams. Taip kad Maxui iki oldschool'ų kaip iki mėnulio, važiuoja greitai, bet galvoje budulis.
Aiwux
| 07/01 01:48 Atsakyti
Taip kaip aš suprantu ir kokia noriu kad būtų formulė, tai šiuo atveju gerai, kad nenubaudė Maxo. Bet tuomet ir Vettelio neturėjo bausti. Išvis, patikdavo kai baudos būdavo seniau - pravažiuoti pro boksus, 10 sekundžių sustojimas boksuose... O dabar su tuo sekundžių pridėjimu dėl gana menkų dalykų toks žaidimas gaunasi...
f40
| 07/01 00:27 Atsakyti
YZF
06/30 23:29

Suprasciau jeigu rasytum jog neistryne tokio ir tokio komentaro, bet jeigu istrina ir banina tai neaisku kodel veteliuoji cia.

matau,kad tau sunku su teksto suvokimu,tai aiskinu kaip kokia dvilikameciui-sakykim,kad koks stinger uzveda provokuojanti pasisakyma pridedamas keiksmazodziu ir oponentai ant jo uzkimba bandydami palaikyt uzduota keiksmazodziu ar tolimu nukrypimu nuo temos,ko pasekoj,gauna neigiama ,,pranesti,, ,adminai labai nesigilindami uzbanina, o stinger juokdamasis kamputi ir toliau tesia savo ,,pasirodyma,,.ar aiskiai issireiskiau,ar dar reikia nuodugniau? o tavo tos uzuominos-,,asaroji,, , ,,veteliuoji,, tikrai neprideda iQ.
Klepsidra
| 07/01 00:10 Atsakyti
Besiginantiems reiketu ismokti, kad vienintelis tinkamas sprendimas tokiu atveju - susidurimas. Rosbergas kiek tokiu identisku lenkinu nuo Hamiltono gavo, kol suprato?
SethFin
| 07/01 00:09 Atsakyti
Cia dar kazkas tikejosi, kad savo auksini f-1 veida nubaus? Verstasudis panasiai kaip LeBrona James ar Ronaldo gali daryti ka nori.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas