Seniausi komentarai
kart
| Gruodžio 02 d. 15:18
fasten
| Gruodžio 01 d. 23:22

Reguliavimai, šiuo atveju gal net ir svoriai. Jeigu kažką galima būtų lyginti, tai nebent CL ir Vet atkarpas su hardais, bet net ir čia vienas švarioje trasoje, o kitas trafike.

Šiuo atveju, aš lyginu tik padangas pirmame stinte, kai stojo keistis kartu, nors mišiniai skirtingi. Dėl komanos taisyklių, Leclercą kvietė pirmą, kas realiai ir sukniso Vetteliui lenktynes. Gerai tik tiek, kad paskutinės ir nieko nelemiančios lenktynės, ta išsibandė kaip veikia double stop'as ir tiek.
bratka
| Gruodžio 02 d. 07:19
Viskas aišku, bačioka Leclerui buvo palikę, kad jis galėtų grįžti namo į Monaką.
fasten
| Gruodžio 01 d. 23:22
kart
| Gruodžio 01 d. 23:12

Tai jo, numeriai skirtingi ir reguliavimai. Bet paketai, kiek žinau tie patys.

Reguliavimai, šiuo atveju gal net ir svoriai. Jeigu kažką galima būtų lyginti, tai nebent CL ir Vet atkarpas su hardais, bet net ir čia vienas švarioje trasoje, o kitas trafike.
kart
| Gruodžio 01 d. 23:12
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:59

Nebūna tų pačių bolidu net ir vienoje komandoje. Visi bolidai rikiuotėje yra skirtingi.

Tai jo, numeriai skirtingi ir reguliavimai. Bet paketai, kiek žinau tie patys.
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:59
kart
| Gruodžio 01 d. 22:23

Aš lyginu tuos pačius bolidus.

Nebūna tų pačių bolidu net ir vienoje komandoje. Visi bolidai rikiuotėje yra skirtingi.
kart
| Gruodžio 01 d. 22:23
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:14

Albino hardai buvo 20-30% geresnės būklės nei vetelio nuvažiavus 22-23 ratus. Nesivercia liežuvis sakyti, kad Albinas geresnis draiveris už daugkartinį čempioną..:D
Gal pripazinkime, kad fermai nelaikė joks mišinys lyginant su Top komandomis.

Aš lyginu tuos pačius bolidus.
Arnius
| Gruodžio 01 d. 22:15
Nu tech sektantas ir tiek,alonso aukstino nors nebuvo uz ka,dabar leklerkui laizo r....a,nors tas gal per plauka ir geresnis nei vettelis ir tikrai geresnis nei alonsitas,bet kam tiek seiliu tech?
fasten
| Gruodžio 01 d. 22:14
kart
| Gruodžio 01 d. 21:46

Tesiog buvo pasakiškai greitesnis, ko pasekoje mediumus sudrožė greičiau nei Vettelis softus. Pasėkmės - prarasta pozicija, Ferrari sufeilintas double stop'as ir Vettelio strigimas už Renault neturint DRS.

Svarbu, kažkas teigiamų dalykų čia įžvelgia, tad pasidžiaukime kartu.

Albino hardai buvo 20-30% geresnės būklės nei vetelio nuvažiavus 22-23 ratus. Nesivercia liežuvis sakyti, kad Albinas geresnis draiveris už daugkartinį čempioną..:D
Gal pripazinkime, kad fermai nelaikė joks mišinys lyginant su Top komandomis.
Rokas1
| Gruodžio 01 d. 22:09
Piniginės baudos gal ir gera praktika, bet blemba, kai biudžetai milijonais skaičiuojami, tie 50k skamba gana juokingai. Ir įdomu kiek tiksliai kuris pilotas kuro turėjo
kart
| Gruodžio 01 d. 21:46
Tech
| Gruodžio 01 d. 21:07

Krc net ir su sunkesne tacke Leclercas buvo ryskiai greitesnis uz Feteli :D

Tesiog buvo pasakiškai greitesnis, ko pasekoje mediumus sudrožė greičiau nei Vettelis softus. Pasėkmės - prarasta pozicija, Ferrari sufeilintas double stop'as ir Vettelio strigimas už Renault neturint DRS.

Svarbu, kažkas teigiamų dalykų čia įžvelgia, tad pasidžiaukime kartu.
a9
| Gruodžio 01 d. 21:43
Tech
| Gruodžio 01 d. 21:07

Krc net ir su sunkesne tacke Leclercas buvo ryskiai greitesnis uz Feteli :D

Jei turi naujesnį variklį, daugiau degalų ir važiuoji naudodamas didesnį variklio pajėgumą, būtų susimovimas, jeigu važiuotum lėčiau už komandos draugą :D Galiu priminti, kad lenktynių viduryje Veteliui buvo liepta sumažinti variklio galią - kas atidžiai sekė lenktynes, girdėjo komandos nurodymą per radiją.
EičJey
| Gruodžio 01 d. 21:36
Papildomas bakelis :D
loo
| Gruodžio 01 d. 21:33
Reikia but itin naiviu, kad galvot, jog tokie dalykai nutinka netycia :) Gal dabar bus nauju teoriju, per kuria vieta raudonieji bando apeit taisykles. Na ir CL kaip gelbetojo legenda jau tampa itartina :) idomu, kada virsunes supras, kad gal reiktu vel grizt prie komabdos vadovu ne italu.
CBRV
| Gruodžio 01 d. 21:28
YZF
| Gruodžio 01 d. 21:01

Kalba eina ne apie prasme, o apie taisykles - kas leidziama o kas draudziama. Gal dabar ipyle 95, o deklaravo 90 ar pan.

yra jutikliai, bet apie ka kalbama paskutiniu metu: kad vienos komandos motoristai kazkaip apeina jutiklius:) daugiau kuro, daugiau galios :)
ddt
| Gruodžio 01 d. 21:27
Iprocio reikalas. Cheatinima isjunge, o kas pyle degalus, tai matyt is iprocio ipyle daugiau :D
Gambini
| Gruodžio 01 d. 21:15
Man tai idomu ar Ferrari apsiskaiciavo (cia butu totalus fail) ar ipyle su tikslu (kas labai abejotina, nes zino gi apie sankcijas ir nemanau, kad tokie dalykai praeina nepastebeti).
YZF
| Gruodžio 01 d. 21:09
Loyal to Ferrari
| Gruodžio 01 d. 21:02

Nu tai grįžtam prie to, kad netikslius duomenis pateikė that's all.

Manau kad taip
Loyal to Ferrari
| Gruodžio 01 d. 21:08
Tech
| Gruodžio 01 d. 21:07

Krc net ir su sunkesne tacke Leclercas buvo ryskiai greitesnis uz Feteli :D

Tai Fetka dar su soft buvo, o Leclercas su mediumais :D
Tech
| Gruodžio 01 d. 21:07
Loyal to Ferrari
| Gruodžio 01 d. 21:02

Nu tai grįžtam prie to, kad netikslius duomenis pateikė that's all.

Krc net ir su sunkesne tacke Leclercas buvo ryskiai greitesnis uz Feteli :D
Klepsidra
| Gruodžio 01 d. 21:06
Klasika - taisykles taisyklemis, o baudziam pagal situacija. Butu RB kokie, butu DSQ

F-1.lt pulsas