Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
La Form
IP: 7050bae | 06/26 00:37 Atsakyti
kart
06/25 01:20

Nėra jokių sudėtų akcentų ant Mazepino. Su teksto suvokimu nekaž... skaityti daugiau

Naujiena apie komandos ir jos buvusios pagrindinės rėmėjos nutrauktą sutartį ir už tai pareikalautą kompensaciją. Ar „Uralkali“ rėmė N. Mazepiną, ar visą Uzbekistano ledo ritulio rinktinę, tai antraeilis dalykas. Todėl ir reikia viską pateikti tinkamai ir tvarkingai.
Esmė, kad teismo sprendimu komanda turi sumokėti kompensaciją savo buvusiai pagrindinei rėmėjai.
Toliau, naujienoje turėtų būti aprašyta, kodėl buvo nutraukta sutartis su rėmėja ir teismo sprendimas. O tada pateikiami abiejų pusių komentarai, nes pvz. „Haas“ nėra nusiteikusi mokėti tos kompensacijos. Tačiau čia, remiantis nežinia kuo, pateikiama, kad jau viskas baigta. O pagrindo pateikiama tik trupiniai.
Mazepinas
IP: a0348c8 | 06/25 12:43 Atsakyti
La Form
06/24 15:08

Taip, straipsnis turėtų būti ne apie Mazepiną, bet akcentai sudėt... skaityti daugiau

Tai aisku kad akcentai sudeti ant mazepino. Jei ne mazepinas tai dauguma turbut net nezinotu kas tas uralkali. Nera mazepino nera ir uralkali. Nera uralkali nera ir mazepino.
kart
IP: ff4c1cb | 06/25 01:20 Atsakyti
La Form
06/24 15:08

Taip, straipsnis turėtų būti ne apie Mazepiną, bet akcentai sudėt... skaityti daugiau

Nėra jokių sudėtų akcentų ant Mazepino. Su teksto suvokimu nekažką, kiek matau. Jeigu parašyta "automobilio ratas", tai rašoma apie ratą, o ne automobilį. Lygiai taip ir čia kalbama apie Mazepino rėmėją(!).
La Form
IP: 7050bae | 06/24 15:08 Atsakyti
kart
06/24 13:32

Nu tai gerai, straipsnis ir yra apie Uralkali, o ne Mazepiną. Tai jog... skaityti daugiau

Taip, straipsnis turėtų būti ne apie Mazepiną, bet akcentai sudėti būtent ant Mazepino, nors turėtų būti atvirkščiai. Pavadinime Mazepinas, pirmam sakinyje Mazepinas, trečiam sakinyne Mazepinas.
Išskyrus kelis „Uralkali“ žodžius, jokių komentarų čia nepateikta. Nei „Uralkali“, nei „Haas“ pranešimuose Mazepinas net nėra minimas. Taigi, Mazepinas čia iškeltas į priekį, o pati esmė ir jos detalės, nustumtos į šalį. Tiesiog prioritetai, nieko daugiau.
ddt
IP: ca1c225 | 06/24 13:54 Atsakyti
Geras sakinys "sugebėjo juos sumokėti kompensaciją" straipsnyje, gyvenime irgi įtariu bus panašiai. Ypač jei HAAS nori patekt po antrinėm JAV sankcijom :) Nebent grynaisiais per tarpininkus Sirijoje, ir naktį :)
kart
IP: ff4c1cb | 06/24 13:32 Atsakyti
La Form
06/24 12:52

„Straipsnio objektas yra ne Mazepinas, o rėmėjas, bet kuriuo atvej... skaityti daugiau

Nu tai gerai, straipsnis ir yra apie Uralkali, o ne Mazepiną. Tai jog Haas rėmėja pateikta kaip "Mazepino pagrindinė rėmėja", esmes tai nekeičia, taip? Tai yra vienas ir tas pats, juolab, kad pateiktas konkretus rėmėjo pavadinimas. Didelis labai skirtumas ar pasakysiu "mano sesė", ar "mano mamos dukra"?

Neturit ką veikti kartais, rimtai.
La Form
IP: 7050bae | 06/24 12:52 Atsakyti
kart
06/24 12:17

Nesąmones rašai. Prisikabinai grynai tik prie pateikimo formos, bet ... skaityti daugiau

„Straipsnio objektas yra ne Mazepinas, o rėmėjas, bet kuriuo atveju.“ Apie tai ir yra mano pirmas komentaras, kad kompensacijos siekia buvusi pagrindinė komandos rėmėja.
kart
IP: ff4c1cb | 06/24 12:17 Atsakyti
La Form
06/24 12:10

Prie ko čia tas Mazepinas. Gi į teismą kreipėsi ne dėl to, kad �... skaityti daugiau

Nesąmones rašai. Prisikabinai grynai tik prie pateikimo formos, bet ar Mazepino rėmėja, ar Uralkali ten yra tas pats ir mažai kam kyla klausimų. Straipsnio objektas yra ne Mazepinas, o rėmėjas, bet kuriuo atveju.

Niekur ir nerašo, kad sutartis buvo nutraukta dėl to, jog ji buvo Mazepino rėmėja. Čia jau nereikia pritempinėti.
La Form
IP: 7050bae | 06/24 12:10 Atsakyti
kart
06/24 11:33

O tai kas buvo Mazepino rėmėjas? Be tėvo Urakali, tai jo čia nei k... skaityti daugiau

Prie ko čia tas Mazepinas. Gi į teismą kreipėsi ne dėl to, kad „Uralkali“ buvo Mazepino rėmėja, o dėl to, jog su ja, kaip pagrindine rėmėja, komanda nutraukė sutartį anksčiau laiko. Ir sutartis buvo nutraukta ne dėl to, jog ji buvo Mazepino rėmėja, o dėl to, jog ji yra rusų kompanija. Tad šiuo atveju reikia atskirti du dalykus ir suprasti dėl ko buvo kreiptasi į teismą.
Lauris
IP: e84f835 | 06/24 11:35 Atsakyti
La Form
06/24 10:16

Įpareigojo grąžinti pinigus komandos rėmėjai, o ne Mazepino rėm�... skaityti daugiau

Nu tai Mazepino rėmėjai ir buvo komandos rėmėjai
kart
IP: ff4c1cb | 06/24 11:33 Atsakyti
La Form
06/24 10:16

Įpareigojo grąžinti pinigus komandos rėmėjai, o ne Mazepino rėm�... skaityti daugiau

O tai kas buvo Mazepino rėmėjas? Be tėvo Urakali, tai jo čia nei kvapo nebūtų.
La Form
IP: 7050bae | 06/24 10:16 Atsakyti
Įpareigojo grąžinti pinigus komandos rėmėjai, o ne Mazepino rėmėjai. „Uralkali“ buvo pagrindinė komandos rėmėja.
Demokratija
IP: c9aa7c5 | 06/24 09:13 Atsakyti
turi būti demokratiška :D

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 2118
2. mantioras 2064
3. Beržas 2063
4. Valode 2062
5. Giriby 2061