Teisykliu keitimas...

2004 Balandžio 09 d. 21:04

Hmm... jei jau skaitet tai turbut matet kad FIA po truputi mano sumazinti bolidu greiti... Jei Bolidu greitis sumazetu ar jus pakeistut nuomone apie f-1..? Ir dar koks jusu muonone apribojimas labiausia tiktu...?

2004 Balandžio 09 d. 21:15

manau labiausiai tiktu sustatyti kelio zenklus ribojancius greiti and pristatyti "snaiperiu" su radarais. ;)

2004 Balandžio 09 d. 21:19

tikrai ne,matai taisykles keiciasi kiekvienais metais,tad ju kaita is esmes netgi ir paivairina varzybas,kad ir va siais metais taisykliu keitimas,greitas ju atitaisymas ir t.t.ir tikrai del to neverta grauztis,nesvarbu,kad ir bolidu greiti zada riboti,galbut tai dar tik paivairins lenktynes (daugiau lenkimu ir t.t ).
kas link apribojimu ...hmm...gal reiktu visgi sugryst prie 80km/h greicio boksuose,nes ir taip gana daznai buna ivairiu pavojingu situaciju.tai tiek darijux,aciu uz klausima

2004 Balandžio 09 d. 21:24

As tai manau visai idomu sumazinti variklio turi iki 2.6 ir nuo V10 sugrysti prie V8 tai bent butu pora GP su patvarumu... :)

2004 Balandžio 09 d. 23:41

Manau kas yra dabr viskas gerai ir nereikia cia ka nors isradineti is naujo. Reikia viskas palikti kol kas taip kaip yra. Nieko nekeisti ;)

2004 Balandžio 09 d. 23:54

Nesvarbu keis ar nekeis tas taisykles. Vis tiek ras buda kaip kitais metai lekti nors 1 sek. greiciau :D

2004 Balandžio 10 d. 00:18

As pagalvojau.... kai FIA atsibos Ferrari dominavimas, tegu grazina kokiu 1999 metu taisykles, arba dar geriau: tegu liepia visoms komandoms naudoti tu metu bolidus (o tai netycia Ferrari dar patobulins ta senuka ir vel lames). :))

Viskas gerai yra. Tie kas geriausiai dirba - tie ir laimi. O letinti irgi reiketu varikliu saskaita, nes greitis gi is ju, o ne is padangu ar ir kokios aerodinamikos, pastarieji komponentai tik mazina greicio nuostolius, o ne didina greicio.

2004 Balandžio 10 d. 00:43

TaBu> gal tada Williamsamsleisti naudoti 1997 metu bloida,Mclaren 1998,Ferrariam 1999 ir panasiai,na aisku,kadangi Ferrari pries 1997 Williams tures kazkoky pranasuma,tai reiks svorio prikabinti.Na o jei rimtai tai as jau senai galvojau,kad FIA neleis varikliams virsinti 1000AG,o kaip ta adaryti-sumazinti litraza,simple as that;)

2004 Balandžio 10 d. 08:41

As tai manyciau jegu FIA sumazintu varikliu turi ir padarytu V8 tai manau tai butu sioks toks sansas silpnesnem komandom kaip Jordon ar Minardi...Nes vis del to visi turi mazai patirties su tokiais varikliais ir viskas prasidetu kaip ir is naujo.. :)

2004 Balandžio 10 d. 08:49

darijux > taciau kadangi turtingosios komandos remiamos automobiliu pramones gigantu tures nesulyginamai didesne parama bei lesas jos naujuosius variklius bandys koki 20k. daugiau ir gausis atotrukis gerokai didesnis nei dabar. Dar zinoma Polas Stodartas idemiai perzvelgs F-1 technikos istorija gal kokia nors komanda yra visgi naudojusi tokius variklius ir jis geriau pasims koki ~20m. senumo grizduka, taciau sutaupys ~1-2mln po to i rata ~15sec gavines :D (cia jau padantazavau biski bet minti tikiuosi pagavot ;))

2004 Balandžio 10 d. 09:55

Na tie keitimai daromi tik tam kad sumažint atotrūkį tarp Ferrari ir kitų komandų.

2004 Balandžio 10 d. 10:01

Kalava >-> Bet jeigu jie pakeis teisykles tai ne tik ferrari bet ir kitoms tai ferrari vistiek isliks lyderiai nes ne tiks jiems reikes sumazinti greiti bet ir visiems kitiems... :)

2004 Balandžio 10 d. 16:01

Istikro cia kaip ir straipsnyje rasoma viskas del saugumo. Nesvarbu kokie bus varikliai, laimes tie kurie ir turi laimeti. O pranasumai nesiskirs - atitinkamai pirmaus tos pacios lyderes.
Tai va, neverta cia kisti ne vienos komandos pranasumo ar silpnesniu ekipu sulyginimo su stipresnemis.

2004 Balandžio 10 d. 16:50

Kaip tu tas taisykles bekeisi vistiek pirmaus Ferrari...

2004 Balandžio 10 d. 19:44

v4 1,2l, 55aj butu super.

2004 Balandžio 10 d. 21:00

As manau, kad siais laikais pakankamai isradingi visi bolidu kurejai ir kiti, tad vistiek bolidai bus greiti... ;)

2004 Balandžio 11 d. 12:36

Kad greiti tai greiti.... Bet abejoju ar bus greitesni nei dabar... :(

2004 Balandžio 11 d. 16:20

na jei fia saugesniu bolidu nori tai lai crash testus sugrieztina ir privercia komandas kurit tvirtesnius bolidus. na o jei jiems greitis vis tiek per didelis tai lai apriboja varikliu apsukas. taip ir greitis sumazes ir varikliai ilgiau tarnaus.

2004 Balandžio 11 d. 16:52

Dzeusas> del apsuku tai logiskas variantas,tada visi turetu daug maz lygiugalimybiu variklius...tik ydomu ka y tai atsakytu varkliu gamintojai...?

2004 Balandžio 11 d. 17:02

Jacques> o ka jie turetu sakyt, juk ir taip fia jau kone viska reglamentavo. beje nemanau kad jiems cia didesne problema nei padangu gamintojams grioveliai.

2004 Balandžio 11 d. 18:02

Na visai neblogas variantas su tomis apsukomis butu tik ar nereiketu papildoma sistema kurti kuti neleistu virsyti ribos???

2004 Balandžio 11 d. 21:37

taip bet su apsukom gali daryt, kad keltu ne apsukas, o sukimo momenta, ir tada greiti pasiektu ta pati, su "ilgesnem" pavarom, t.y. prie mazesniu apsuku pasiekia ta pati greiti kaip anksciau prie aukstesniu

2004 Balandžio 12 d. 08:21

Nu jai jie pasieks toki pati greiti su mazesnem apsukom... Tai koks isviso tolkas mazinti ?????

2004 Balandžio 12 d. 09:42

Palikite F-1 ramybėje su absurdiškais ribojimais ir taisyklių keitimais.Mano manymu Formulė turi absoliučiai greitėti ir kartu tobulėti visi susiję mazgai,tai stabdyti yra kvaila išskyrus spec. piloto vairavimo pagalbas.

2004 Balandžio 12 d. 10:46

Gincius>>taip pat ir as galvoju,manau viskas turi tik tobuleti ir eiti i prieki,o ristis zemyn.

2004 Balandžio 12 d. 12:37

Gincius> bet ar nepastebejau,kad apribojus viena sfera, stagiai imama tobulinti visiskai kita?Tai gi viena nukencia kita laimi...Marciuss> tu parasei visiskai teisingai,bet tam greiciui pasiekti reikes daug daugiau laiko,o tai reiskia,kad nebus tokia gera akseleracija ir top speed per tiesiaja tikrai nebus toks didelis kaip dabar.

2004 Balandžio 12 d. 15:43

Man atrodo,kad visi greicio ribojimo budai yra geri tol,kol nenukreipti pries viena komanda.Ir visai nesvarbu koks tos komandos pavadinimas.Nes kada atsiranda interpretacijos-"kad tik ****** butu blogiau"-tai apie sportinius principus galima pamirsti.O grioveliu skaiciaus didinimas,tai isvis totalus absurdas,-N grioveliu=100%neprognuozuojamo bolido elgesio.

2004 Balandžio 12 d. 21:50

lygiai taip pat greity butu galima pasiekti ir sumazinus variklio darbiny turi bei cilindru skaiciu (tai tik laiko klausimas)... todel manyciau kad biedniesnems komandoms daug pigiau butu sukurti nauja elektronine sistema nei visiskai nauja varikly.

2004 Balandžio 12 d. 22:27

Vytia> nebuk toks pesimistas,taigi pakeitimia daromi ne tai tai vienai komandai o [b]visoms[/b];)

2004 Balandžio 13 d. 10:05

Jacques>As optimistiskas realistas;)

2004 Balandžio 13 d. 13:51

Na manau bet kiek jie keistu teisykles vistiek po kokiu metu greitis atsistatytu...

2004 Balandžio 14 d. 14:46

Tegul prie formuliu plugus prikabina, juk 900 arkliu... kiek darbo jegos isvaistoma :D

2004 Balandžio 14 d. 20:39

DeMeo >-> ir ka ne po trasas o po dirvozemius varineti?????? :)

2004 Birželio 02 d. 23:31

darijux aklas. Tema sukure tokia, kokia jau buvau sukures, tik kazkodel niekas to nepastebi ir neapkaltina.

2004 Birželio 02 d. 23:35

jai ir sulėtins bolidus, tai po kelių metų jų greičiai vėl pasieks buvsį lygį

2004 Birželio 03 d. 14:32

darijux>>>> nuomones apie F-1 tikrai nepakeisiu, tai nuostabus sportas, toks buvo, toks yra ir toks liks :D

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794