Hmm... jei jau skaitet tai turbut matet kad FIA po truputi mano sumazinti bolidu greiti... Jei Bolidu greitis sumazetu ar jus pakeistut nuomone apie f-1..? Ir dar koks jusu muonone apribojimas labiausia tiktu...?
Hmm... jei jau skaitet tai turbut matet kad FIA po truputi mano sumazinti bolidu greiti... Jei Bolidu greitis sumazetu ar jus pakeistut nuomone apie f-1..? Ir dar koks jusu muonone apribojimas labiausia tiktu...?
manau labiausiai tiktu sustatyti kelio zenklus ribojancius greiti and pristatyti "snaiperiu" su radarais. ;)
tikrai ne,matai taisykles keiciasi kiekvienais metais,tad ju kaita is esmes netgi ir paivairina varzybas,kad ir va siais metais taisykliu keitimas,greitas ju atitaisymas ir t.t.ir tikrai del to neverta grauztis,nesvarbu,kad ir bolidu greiti zada riboti,galbut tai dar tik paivairins lenktynes (daugiau lenkimu ir t.t ).
kas link apribojimu ...hmm...gal reiktu visgi sugryst prie 80km/h greicio boksuose,nes ir taip gana daznai buna ivairiu pavojingu situaciju.tai tiek darijux,aciu uz klausima
As tai manau visai idomu sumazinti variklio turi iki 2.6 ir nuo V10 sugrysti prie V8 tai bent butu pora GP su patvarumu... :)
Manau kas yra dabr viskas gerai ir nereikia cia ka nors isradineti is naujo. Reikia viskas palikti kol kas taip kaip yra. Nieko nekeisti ;)
Nesvarbu keis ar nekeis tas taisykles. Vis tiek ras buda kaip kitais metai lekti nors 1 sek. greiciau :D
As pagalvojau.... kai FIA atsibos Ferrari dominavimas, tegu grazina kokiu 1999 metu taisykles, arba dar geriau: tegu liepia visoms komandoms naudoti tu metu bolidus (o tai netycia Ferrari dar patobulins ta senuka ir vel lames). :))
Viskas gerai yra. Tie kas geriausiai dirba - tie ir laimi. O letinti irgi reiketu varikliu saskaita, nes greitis gi is ju, o ne is padangu ar ir kokios aerodinamikos, pastarieji komponentai tik mazina greicio nuostolius, o ne didina greicio.
TaBu> gal tada Williamsamsleisti naudoti 1997 metu bloida,Mclaren 1998,Ferrariam 1999 ir panasiai,na aisku,kadangi Ferrari pries 1997 Williams tures kazkoky pranasuma,tai reiks svorio prikabinti.Na o jei rimtai tai as jau senai galvojau,kad FIA neleis varikliams virsinti 1000AG,o kaip ta adaryti-sumazinti litraza,simple as that;)
As tai manyciau jegu FIA sumazintu varikliu turi ir padarytu V8 tai manau tai butu sioks toks sansas silpnesnem komandom kaip Jordon ar Minardi...Nes vis del to visi turi mazai patirties su tokiais varikliais ir viskas prasidetu kaip ir is naujo.. :)
darijux > taciau kadangi turtingosios komandos remiamos automobiliu pramones gigantu tures nesulyginamai didesne parama bei lesas jos naujuosius variklius bandys koki 20k. daugiau ir gausis atotrukis gerokai didesnis nei dabar. Dar zinoma Polas Stodartas idemiai perzvelgs F-1 technikos istorija gal kokia nors komanda yra visgi naudojusi tokius variklius ir jis geriau pasims koki ~20m. senumo grizduka, taciau sutaupys ~1-2mln po to i rata ~15sec gavines :D (cia jau padantazavau biski bet minti tikiuosi pagavot ;))
Na tie keitimai daromi tik tam kad sumažint atotrūkį tarp Ferrari ir kitų komandų.
Kalava >-> Bet jeigu jie pakeis teisykles tai ne tik ferrari bet ir kitoms tai ferrari vistiek isliks lyderiai nes ne tiks jiems reikes sumazinti greiti bet ir visiems kitiems... :)
Istikro cia kaip ir straipsnyje rasoma viskas del saugumo. Nesvarbu kokie bus varikliai, laimes tie kurie ir turi laimeti. O pranasumai nesiskirs - atitinkamai pirmaus tos pacios lyderes.
Tai va, neverta cia kisti ne vienos komandos pranasumo ar silpnesniu ekipu sulyginimo su stipresnemis.
Kaip tu tas taisykles bekeisi vistiek pirmaus Ferrari...
v4 1,2l, 55aj butu super.
As manau, kad siais laikais pakankamai isradingi visi bolidu kurejai ir kiti, tad vistiek bolidai bus greiti... ;)
Kad greiti tai greiti.... Bet abejoju ar bus greitesni nei dabar... :(
na jei fia saugesniu bolidu nori tai lai crash testus sugrieztina ir privercia komandas kurit tvirtesnius bolidus. na o jei jiems greitis vis tiek per didelis tai lai apriboja varikliu apsukas. taip ir greitis sumazes ir varikliai ilgiau tarnaus.
Dzeusas> del apsuku tai logiskas variantas,tada visi turetu daug maz lygiugalimybiu variklius...tik ydomu ka y tai atsakytu varkliu gamintojai...?
Jacques> o ka jie turetu sakyt, juk ir taip fia jau kone viska reglamentavo. beje nemanau kad jiems cia didesne problema nei padangu gamintojams grioveliai.
Na visai neblogas variantas su tomis apsukomis butu tik ar nereiketu papildoma sistema kurti kuti neleistu virsyti ribos???
taip bet su apsukom gali daryt, kad keltu ne apsukas, o sukimo momenta, ir tada greiti pasiektu ta pati, su "ilgesnem" pavarom, t.y. prie mazesniu apsuku pasiekia ta pati greiti kaip anksciau prie aukstesniu
Nu jai jie pasieks toki pati greiti su mazesnem apsukom... Tai koks isviso tolkas mazinti ?????
Palikite F-1 ramybėje su absurdiškais ribojimais ir taisyklių keitimais.Mano manymu Formulė turi absoliučiai greitėti ir kartu tobulėti visi susiję mazgai,tai stabdyti yra kvaila išskyrus spec. piloto vairavimo pagalbas.
Gincius>>taip pat ir as galvoju,manau viskas turi tik tobuleti ir eiti i prieki,o ristis zemyn.
Gincius> bet ar nepastebejau,kad apribojus viena sfera, stagiai imama tobulinti visiskai kita?Tai gi viena nukencia kita laimi...Marciuss> tu parasei visiskai teisingai,bet tam greiciui pasiekti reikes daug daugiau laiko,o tai reiskia,kad nebus tokia gera akseleracija ir top speed per tiesiaja tikrai nebus toks didelis kaip dabar.
Man atrodo,kad visi greicio ribojimo budai yra geri tol,kol nenukreipti pries viena komanda.Ir visai nesvarbu koks tos komandos pavadinimas.Nes kada atsiranda interpretacijos-"kad tik ****** butu blogiau"-tai apie sportinius principus galima pamirsti.O grioveliu skaiciaus didinimas,tai isvis totalus absurdas,-N grioveliu=100%neprognuozuojamo bolido elgesio.
lygiai taip pat greity butu galima pasiekti ir sumazinus variklio darbiny turi bei cilindru skaiciu (tai tik laiko klausimas)... todel manyciau kad biedniesnems komandoms daug pigiau butu sukurti nauja elektronine sistema nei visiskai nauja varikly.
Vytia> nebuk toks pesimistas,taigi pakeitimia daromi ne tai tai vienai komandai o [b]visoms[/b];)
Jacques>As optimistiskas realistas;)
Na manau bet kiek jie keistu teisykles vistiek po kokiu metu greitis atsistatytu...
Tegul prie formuliu plugus prikabina, juk 900 arkliu... kiek darbo jegos isvaistoma :D
DeMeo >-> ir ka ne po trasas o po dirvozemius varineti?????? :)
darijux aklas. Tema sukure tokia, kokia jau buvau sukures, tik kazkodel niekas to nepastebi ir neapkaltina.
jai ir sulėtins bolidus, tai po kelių metų jų greičiai vėl pasieks buvsį lygį
darijux>>>> nuomones apie F-1 tikrai nepakeisiu, tai nuostabus sportas, toks buvo, toks yra ir toks liks :D
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |