Tik 14 proc. F-1 žiūrovų yra jaunesni nei 25 m. (2)

Tik 14 proc. F-1 žiūrovų yra jaunesni nei 25 m.
logo Sausio 20 d. 17:42, Sauber

„Formulės-1“ atstovas Mattas Robertsas, atsakingas už globalios rinkos tyrimus, atskleidė, kad tik 14 procentų F-1 žiūrovų yra jaunesni nei 25 m.

„Liberty Media“ perėmusi F-1 į savo rankas nemažai investavo, kad sudomintų daugiau jaunų žmonių. Pernai F-1 skyrė daugiau dėmesio socialiniams tinklams, ėmė transliuoti lenktynes internetu, sukūrė elektroninio sporto seriją.

Vyresnė auditorija - buvusio F-1 komercijos teisių valdytojo Bernie Ecclestone‘o darbo rezultatas. Pastarasis praeityje viename iš interviu teigė, kad „Formulei-1“ yra naudingiau orientuotis į vyresnio amžiaus žmones, nes jie turi daugiau pinigų nei jaunimas.

„Nesuprantu kodėl žmonės nori, kad skirtume daugiau dėmesio taip vadinamai jaunajai kartai. Kodėl? Tam, kad jiems kažką parduotume? Dauguma tų jaunų žmonių tiesiog neturi pinigų. Aš geriau sudominsiu 70 m. žmogų, kuris turi pakankamai pinigų“, - praeityje sakė B. Ecclestone‘as.

F-1 valdžia pasikeitė ir buvo investuota nemažai pinigų tam, kad labiau sudominti jaunus žmones. Tačiau skaičiai rodo, kad tai padaryti kol kas sunkiai sekasi.

„Vidutinis F-1 žiūrovo amžius yra 40 metų. 14 proc. sudaro žmonės iki 25 m., 30 proc. - 25-34 m., 20 proc. - 35-44 m., 20 proc. - 45-54 m. ir 17 proc. - vyresni nei 55 m. Vidutinio amžiaus vidurkis yra didesnis nusistovėjusiose F-1 rinkose: Didžiojoje Britanijoje, Italijoje ir Vokietijoje. Tuo tarpu daugiau jaunesnių žiūrovų yra naujose rinkose - Kinijoje ir JAV“, - pasakojo M. Robertsas.

Anot specialisto, pernai labiausiai pasiteisino sprendimas sukurti F-1 elektroninio sporto seriją.

„Elektroninio sporto idėja mums buvo tikrai naudinga. 80 proc. auditorijos sudarė žmonės, kurių amžius buvo iki 35 m.“

JAV transliuotojas NBC buvo sutikęs mokėti 40 mln. JAV dolerių už F-1 transliacijas, bet sužinojęs, kad lenktynes bus galima stebėti internetu, persigalvojo. Anot amerikiečių, didžioji dalis F-1 sirgalių yra vyresnio amžiaus žmonės, kurie nori stebėti lenktynes per savo televizorius.

„Didžiąją F-1 žiūrovų dalį sudaro vyresnio amžiaus žmonės. Tai specifinė ir turtingesnė žmonių grupė. Nors jie ir dievina F-1 technologijas, jie nenori stebėti lenktynių savo telefonuose ar „iPaduose“, ar kompiuteriuose. Jie nori stebėti lenktynes per savo TV. Vidutinis F-1 žiūrovo amžius Amerikoje yra 59 m. Toks žmogus tikrai nepirks mobilaus įrenginio ir nesisiųs aplikacijos tam, kad galėtų pažiūrėti lenktynes, ypač jei jis tai gali padaryti per savo TV.“

M. Robertsas atskleidė, kad TV transliuotojai, dėl per mažo susidomėjimo, nusprendė netransliuoti bandymų sesijų, tad šiemet bandomuosius važiavimus bus galima stebėti greičiausiai tik internete.

„Transliuotojai neišreiškė noro rodyti žiemos pertraukos metu vyksiančių F-1 bandymų. Jie mano, kad gali pritraukti daugiau žiūrovų pateikdami jiems kitokį turinį... „Sky“ kadaise rodė, bet tų transliacijų beveik niekas nežiūrėjo, tad jie atsisakė tos minties.“

Komentarai (2)


Valdas Mi
| Sausio 21 d. 11:28
Tikrai pritariu man 22m ir rast bendraamziu su kuriais butu bendros kalbos apie formule vienas kitas :)
kautra12
| Sausio 21 d. 00:39
Jaunimui neidomu nes per daug nuspejame konkurencijos nera buvo ferari era paskui red bullio dabar mersu...
×