HAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom...skaityti daugiauHAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom pralosia pries MAx'a su naujom. Titulo nebera.
#failed.
Musu faneliai kvaileliai niekaip nesuvokia kad rizika yra dalis F1 ir kartais tu pataikai, kartais tu nepataikai. Aplinka del to nekalta. Prieme sprendima, nepataike, pralose, ka padarysi, toks gyvenimas. Max'as laimejo pelnytai. San Marine ziauriai pasiseke su red flag, gavo kruva tasku be kuriu apskritai jokios kovos del titulo nebutu, bet kazkodel komentaru nera? #mastyk
Džiugu, kaip pats sakei, kad “red bull dėl titulų kitais metais nekovos”. Gal mažiau tave matysim čia :)
nesupratai ka as norejau pasakyti. siuo atveju abi puses fantazuoja, b...skaityti daugiaunesupratai ka as norejau pasakyti. siuo atveju abi puses fantazuoja, bet viena puse turi daugiau argumentu savo fantazijai, nei kita. o kad abejais atvejais tai yra tik speliones kas butu jeigu butu, tai aisku, kad taip.
Skirtumas toks, kad viena fantazija paremta situacija trasoj ir galiojusiom taisyklėm, o kita fantazija paremta prielada, kad MB turi krištolinį rutulį, kuris parodė kaip už 8 minučių teisėjas pakeis taisykles.
Būtų avarija įvykusi ratu anksčiau - neabejoju kad tiek HAM, tiek VER būtų stoję ir užsidėję softus.
HAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom...skaityti daugiauHAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom pralosia pries MAx'a su naujom. Titulo nebera.
#failed.
Musu faneliai kvaileliai niekaip nesuvokia kad rizika yra dalis F1 ir kartais tu pataikai, kartais tu nepataikai. Aplinka del to nekalta. Prieme sprendima, nepataike, pralose, ka padarysi, toks gyvenimas. Max'as laimejo pelnytai. San Marine ziauriai pasiseke su red flag, gavo kruva tasku be kuriu apskritai jokios kovos del titulo nebutu, bet kazkodel komentaru nera? #mastyk
tereikejo tik praleist visus ratu atsiliekancius ir ok-nebutu priekaistu.
Tęsiant futbolo analogiją - šitie svarstymai atitinka svarstymus "a...skaityti daugiauTęsiant futbolo analogiją - šitie svarstymai atitinka svarstymus "ar mersai būtų turėję daugiau šansų jei teisėją būtų dengę ne gynėjai, o vartininkas?"
Fantazuoti niekas nedraudžia, tik fantazijos tema "kaip reikėjo geriau uždengti teisėją" nei su realybe, nei su sportu neturi nieko bendro.
nesupratai ka as norejau pasakyti. siuo atveju abi puses fantazuoja, bet viena puse turi daugiau argumentu savo fantazijai, nei kita. o kad abejais atvejais tai yra tik speliones kas butu jeigu butu, tai aisku, kad taip.
ne visai 100% taip, kaip sakai :) as manau is mersu puses, jie daugiau...skaityti daugiaune visai 100% taip, kaip sakai :) as manau is mersu puses, jie daugiau galejo tiketis, kad lenkynes baigsis uz SC, nei kad massi tik puse peletono praleis. bet cia jau massi ir mersu problema. as visai ne apie tai. as apie tai, kad massi greiciausia ta butu padares (leides lentyniauti) nepriklausomai nuo to, kas butu sukes i boksus - ham ar ver. bet dauguma nori pasakyti, kad jei ham butu sukes, tai massis butu pabaiges lenkynes uz SC. o taip teigti nera pagrindo jokio.
Tęsiant futbolo analogiją - šitie svarstymai atitinka svarstymus "ar mersai būtų turėję daugiau šansų jei teisėją būtų dengę ne gynėjai, o vartininkas?"
Fantazuoti niekas nedraudžia, tik fantazijos tema "kaip reikėjo geriau uždengti teisėją" nei su realybe, nei su sportu neturi nieko bendro.
Pritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo gal...skaityti daugiauPritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo galima numanyt, be skirtumo kas butu prieki Maxas ar Lewisas :) Galejo red flag rodyt tiems 5-iems ratams, bet velgi kaip jI pagristi, kai trasa nebuvo pazeista, ar pavojinga judejimui? Maxas stojo- nes galejo, Lewisas nestojo nes turejo TIK +10s bet cia Lewiso ir Merso beda, Ne Masio ar Maxo su RedBuliu :)
ne visai 100% taip, kaip sakai :) as manau is mersu puses, jie daugiau galejo tiketis, kad lenkynes baigsis uz SC, nei kad massi tik puse peletono praleis. bet cia jau massi ir mersu problema. as visai ne apie tai. as apie tai, kad massi greiciausia ta butu padares (leides lentyniauti) nepriklausomai nuo to, kas butu sukes i boksus - ham ar ver. bet dauguma nori pasakyti, kad jei ham butu sukes, tai massis butu pabaiges lenkynes uz SC. o taip teigti nera pagrindo jokio.
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj...skaityti daugiau" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti?"
Be jokių išankstinių nusistatymų - būtent toje trasoje patraukti automobilį reikia bent poros ratų. Dar reikia rato kad visus lenktyninkus surinkti į vieną gyvatę. Dar reikia rato kad ratu atsilikę susigrąžintų poziciją, ir dar vieno rato kad SC pasitrauktų ir lenktynininkai galėtų startuoti. Reiškia geriausiu atveju įmanoma susisukti per 5 ratus.
Avarija įvyko 53 rate. Trasos ilgis 58 ratai. Reiškia nepažeidžiant taisyklių variantai tik du - arba finišas už SC, arba red flag.
HAM turėjo +10s persvarą. Keistis padangas lygu atiduoti poziciją, kurios pagal taisykles susigrąžinti nebebus galima.
Tikimybė kad Masi padarys ką padarė Masi lygi tikimybei kad futbole teisėjas prisijungs prie puolėjų. Ir svarstymai kad Mercedes turėjo važiuoti keistis padangų yra tas pats, kas pasvarstymai kad gynėjai turėjo palikti puolėjus neuždengtus, o dengti teisėją.
tai sita vieta aiski. as ta ir pasakiau, kad mersai klaidos nepadare. bet jei massi padare taip vienu atveju, butu greiciausia padares ir kitu atveju, nepriklausomai nuo to ar ver, ar ham butu sukes i boksus. as apie sita tikimybe kalbu.
Jo, vėlgi, YZF IQ viršūnė...
:D stoja HAM ir praranda traso...skaityti daugiauJo, vėlgi, YZF IQ viršūnė...
:D stoja HAM ir praranda trasos poziciją, Ver nestoja, viskas baigiasi už SC, Ver lieka pirmas.
:D pamąstyk, prašau. Prašau, 99proc čia esančių vartotojų vardu. Pamąstyk. Nors kartą prieš rašant.
HAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom pralosia pries MAx'a su naujom. Titulo nebera.
#failed.
Musu faneliai kvaileliai niekaip nesuvokia kad rizika yra dalis F1 ir kartais tu pataikai, kartais tu nepataikai. Aplinka del to nekalta. Prieme sprendima, nepataike, pralose, ka padarysi, toks gyvenimas. Max'as laimejo pelnytai. San Marine ziauriai pasiseke su red flag, gavo kruva tasku be kuriu apskritai jokios kovos del titulo nebutu, bet kazkodel komentaru nera? #mastyk
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj...skaityti daugiau" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti?"
Be jokių išankstinių nusistatymų - būtent toje trasoje patraukti automobilį reikia bent poros ratų. Dar reikia rato kad visus lenktyninkus surinkti į vieną gyvatę. Dar reikia rato kad ratu atsilikę susigrąžintų poziciją, ir dar vieno rato kad SC pasitrauktų ir lenktynininkai galėtų startuoti. Reiškia geriausiu atveju įmanoma susisukti per 5 ratus.
Avarija įvyko 53 rate. Trasos ilgis 58 ratai. Reiškia nepažeidžiant taisyklių variantai tik du - arba finišas už SC, arba red flag.
HAM turėjo +10s persvarą. Keistis padangas lygu atiduoti poziciją, kurios pagal taisykles susigrąžinti nebebus galima.
Tikimybė kad Masi padarys ką padarė Masi lygi tikimybei kad futbole teisėjas prisijungs prie puolėjų. Ir svarstymai kad Mercedes turėjo važiuoti keistis padangų yra tas pats, kas pasvarstymai kad gynėjai turėjo palikti puolėjus neuždengtus, o dengti teisėją.
Kad ir kaip aiškiai parašysi, išdėstysi mintis, pusė kosmonautų vis vien nesutiks...
Pritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo gal...skaityti daugiauPritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo galima numanyt, be skirtumo kas butu prieki Maxas ar Lewisas :) Galejo red flag rodyt tiems 5-iems ratams, bet velgi kaip jI pagristi, kai trasa nebuvo pazeista, ar pavojinga judejimui? Maxas stojo- nes galejo, Lewisas nestojo nes turejo TIK +10s bet cia Lewiso ir Merso beda, Ne Masio ar Maxo su RedBuliu :)
praleist tik 3 bolidus? kiti nenori lenktyniaut? o gal reikejo dirbtinio naujo cempiono?
Cia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imt...skaityti daugiauCia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imti be išankstinių nusistatymu. Ver pasikeite, massi praleido tik puse peletono. Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti? Jei massi padare ka padare, tai tikimybe, kad jis būtų ta pati padaręs užsukus ham teoriškai yra kur kas didesne, nei teigti, kad tada jis butu daręs atvirksciai :))) nu nesuprantu logikos sitos :) kas teoriškai reiskia, kad YZF teisus - ham reikejo stoti. Bet is kitos puses ham gi nežinojo, kad massi taip neiorastai darys (duos jiems racinti, ka ir pasakei totui), vadinasi klaidos nepadare, o tiesiog ver pasiseke, nes jis nebeturėjo ko prarasti :)
Pritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo galima numanyt, be skirtumo kas butu prieki Maxas ar Lewisas :) Galejo red flag rodyt tiems 5-iems ratams, bet velgi kaip jI pagristi, kai trasa nebuvo pazeista, ar pavojinga judejimui? Maxas stojo- nes galejo, Lewisas nestojo nes turejo TIK +10s bet cia Lewiso ir Merso beda, Ne Masio ar Maxo su RedBuliu :)
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj...skaityti daugiau" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti?"
Be jokių išankstinių nusistatymų - būtent toje trasoje patraukti automobilį reikia bent poros ratų. Dar reikia rato kad visus lenktyninkus surinkti į vieną gyvatę. Dar reikia rato kad ratu atsilikę susigrąžintų poziciją, ir dar vieno rato kad SC pasitrauktų ir lenktynininkai galėtų startuoti. Reiškia geriausiu atveju įmanoma susisukti per 5 ratus.
Avarija įvyko 53 rate. Trasos ilgis 58 ratai. Reiškia nepažeidžiant taisyklių variantai tik du - arba finišas už SC, arba red flag.
HAM turėjo +10s persvarą. Keistis padangas lygu atiduoti poziciją, kurios pagal taisykles susigrąžinti nebebus galima.
Tikimybė kad Masi padarys ką padarė Masi lygi tikimybei kad futbole teisėjas prisijungs prie puolėjų. Ir svarstymai kad Mercedes turėjo važiuoti keistis padangų yra tas pats, kas pasvarstymai kad gynėjai turėjo palikti puolėjus neuždengtus, o dengti teisėją.
is galvos cia tuos + ratus imi... Sutraukt peletono nereik, jie jau buvo sutraukti, bolido ir isgabenimo technikos trasoje nebebuvo jau 56-rate. Kas del rato grazinimo, ji leidzia atsigrazint dar net kai darbai vyksta, stai pavizdys: https://www.youtube.com/watch?v=ppnMxSjnnDw del to tas uzrasas "cars not allowed to unlap" ir buvo idomus svelniai tariant, kai bolido jau nebebuvo, technikos ir marsalu irgi, jie tusciai pravaziavo ta 1.5 rato, jei ne tai, nebutu ir to kontraversisko sprendimo, praleist tik kaikuriuos ir nebutu reikeje "valanda" ta instaliacini rata "vaziuot"
Normaliam gp gal ir butu baige uz sc, na bet turekit galvoj, kad tai buvo paskutinis etapas, ir del titulo kovojantys sprendzia reikalus tarpusavi 1-2 pozicijose, Toto gali sakyt, ka nori, bet toki sprendima jis turejo numatyt. Mercedes visas lenktynes bijojo stot, kad netycia nors ir trumpam, kad ir 1-2 ratams neatsidurt uz Maxo, nes anas butu taranaves, BET kas kaltas, kad jie net po Kimio avarijos neuzsuko padangu? Patys...
Cia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imt...skaityti daugiauCia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imti be išankstinių nusistatymu. Ver pasikeite, massi praleido tik puse peletono. Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti? Jei massi padare ka padare, tai tikimybe, kad jis būtų ta pati padaręs užsukus ham teoriškai yra kur kas didesne, nei teigti, kad tada jis butu daręs atvirksciai :))) nu nesuprantu logikos sitos :) kas teoriškai reiskia, kad YZF teisus - ham reikejo stoti. Bet is kitos puses ham gi nežinojo, kad massi taip neiorastai darys (duos jiems racinti, ka ir pasakei totui), vadinasi klaidos nepadare, o tiesiog ver pasiseke, nes jis nebeturėjo ko prarasti :)
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti?"
Be jokių išankstinių nusistatymų - būtent toje trasoje patraukti automobilį reikia bent poros ratų. Dar reikia rato kad visus lenktyninkus surinkti į vieną gyvatę. Dar reikia rato kad ratu atsilikę susigrąžintų poziciją, ir dar vieno rato kad SC pasitrauktų ir lenktynininkai galėtų startuoti. Reiškia geriausiu atveju įmanoma susisukti per 5 ratus.
Avarija įvyko 53 rate. Trasos ilgis 58 ratai. Reiškia nepažeidžiant taisyklių variantai tik du - arba finišas už SC, arba red flag.
HAM turėjo +10s persvarą. Keistis padangas lygu atiduoti poziciją, kurios pagal taisykles susigrąžinti nebebus galima.
Tikimybė kad Masi padarys ką padarė Masi lygi tikimybei kad futbole teisėjas prisijungs prie puolėjų. Ir svarstymai kad Mercedes turėjo važiuoti keistis padangų yra tas pats, kas pasvarstymai kad gynėjai turėjo palikti puolėjus neuždengtus, o dengti teisėją.
Galejo, bet ar tai faktas? Maxas stojo, nes Bottas per letas, cia yra ...skaityti daugiauGalejo, bet ar tai faktas? Maxas stojo, nes Bottas per letas, cia yra viena pagrindiniu esmiu. Greiciausiai butu kontaktas, bet matai velgi, kontaktas naudingas Maxui, ar manai Hamiltonas neieskotu kontakto tokioj situacijoj? Kas del Massio tai jam reik klausima uzduot kas per derybos vyko 1.5 rato kol dege "cars not allowed to unlap" o paskui jau tik del "some cars allowed to unlap"
Cia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imti be išankstinių nusistatymu. Ver pasikeite, massi praleido tik puse peletono. Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestojęs, viskas butu pasibaigę uz SC. Bet kokiu pagrindu taip galima teigti? Jei massi padare ka padare, tai tikimybe, kad jis būtų ta pati padaręs užsukus ham teoriškai yra kur kas didesne, nei teigti, kad tada jis butu daręs atvirksciai :))) nu nesuprantu logikos sitos :) kas teoriškai reiskia, kad YZF teisus - ham reikejo stoti. Bet is kitos puses ham gi nežinojo, kad massi taip neiorastai darys (duos jiems racinti, ka ir pasakei totui), vadinasi klaidos nepadare, o tiesiog ver pasiseke, nes jis nebeturėjo ko prarasti :)
Reiktu istirt 2021 avarija, per kuria hamis neteko cempijonu dirzo, ne...skaityti daugiauReiktu istirt 2021 avarija, per kuria hamis neteko cempijonu dirzo, nes man atrodo kad tai buvo dirbtina avarija, is dukterines kompanijos.
Williamsai dukterine kompanija, baisiai paveike ta gruodzio 12-ta kaikuriuos :)
O ne tam paciam Singapure gerbiamasis Massa kuro zarna nutrauke?
Tai ten ferrari kalta del zarnos, buvo kaip tik nauja ferrari ideja naudoti sviesafora vietoj zmogaus laikancio lazdele, siaip masa dominavo visa savaitgali, butu laimejes bet renault turejo plana
Nei Lewis nekaltas, nei pique kuris sukėlę avarija gali kaltinti tik komanda, kad per anksti išleido iš sustojimo vietos tave su kuro žarna jei butų išleidę laiku būtum iškovojęs taškų ir tapęs čempionu
Tai kam reikėjo keist, jei LH su senais hardais vežė min po pusę s...skaityti daugiauTai kam reikėjo keist, jei LH su senais hardais vežė min po pusę sekundės verkstapenui, ir jei ne lattifi avarija, net pats horner sakė, kad juos išgelbėt gali tik stebuklas...na ir aišku po to prasidėję massi bajeriai...
Sutinku, tie Massi bajeriai... teisejas klause Toto prasymu, leist sc ar ne, kur tai matyta! Speju net Hornis apakes sedejo, suzinojes, kad taip galima
2021 LH pats prisidirbo. Reikejo stoti padangu keistis.
Tai kam reikėjo keist, jei LH su senais hardais vežė min po pusę sekundės verkstapenui, ir jei ne lattifi avarija, net pats horner sakė, kad juos išgelbėt gali tik stebuklas...na ir aišku po to prasidėję massi bajeriai...
Titulo siekiantis F. Massa: kova nėra nukreipta prieš Lewisą (36)
HAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom... skaityti daugiau
nesupratai ka as norejau pasakyti. siuo atveju abi puses fantazuoja, b... skaityti daugiau
Būtų avarija įvykusi ratu anksčiau - neabejoju kad tiek HAM, tiek VER būtų stoję ir užsidėję softus.
HAM nestoja, islaiko trasos pozicija, SC pasibaigia, su senom padangom... skaityti daugiau
Tęsiant futbolo analogiją - šitie svarstymai atitinka svarstymus "a... skaityti daugiau
ne visai 100% taip, kaip sakai :) as manau is mersu puses, jie daugiau... skaityti daugiau
Fantazuoti niekas nedraudžia, tik fantazijos tema "kaip reikėjo geriau uždengti teisėją" nei su realybe, nei su sportu neturi nieko bendro.
Pritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo gal... skaityti daugiau
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj... skaityti daugiau
Jo, vėlgi, YZF IQ viršūnė...
:D stoja HAM ir praranda traso... skaityti daugiau
#failed.
Musu faneliai kvaileliai niekaip nesuvokia kad rizika yra dalis F1 ir kartais tu pataikai, kartais tu nepataikai. Aplinka del to nekalta. Prieme sprendima, nepataike, pralose, ka padarysi, toks gyvenimas. Max'as laimejo pelnytai. San Marine ziauriai pasiseke su red flag, gavo kruva tasku be kuriu apskritai jokios kovos del titulo nebutu, bet kazkodel komentaru nera? #mastyk
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj... skaityti daugiau
Pritariu zinant situacija, kad leis bent 1 rata palenktyniaut buvo gal... skaityti daugiau
Cia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imt... skaityti daugiau
" Cia dabar dauguma sako, kad jei ham butu sukes keistis, o ver nestoj... skaityti daugiau
Normaliam gp gal ir butu baige uz sc, na bet turekit galvoj, kad tai buvo paskutinis etapas, ir del titulo kovojantys sprendzia reikalus tarpusavi 1-2 pozicijose, Toto gali sakyt, ka nori, bet toki sprendima jis turejo numatyt. Mercedes visas lenktynes bijojo stot, kad netycia nors ir trumpam, kad ir 1-2 ratams neatsidurt uz Maxo, nes anas butu taranaves, BET kas kaltas, kad jie net po Kimio avarijos neuzsuko padangu? Patys...
Cia aisku be galo be krašto diskusijos kas butu jei butu. Bet jei imt... skaityti daugiau
Be jokių išankstinių nusistatymų - būtent toje trasoje patraukti automobilį reikia bent poros ratų. Dar reikia rato kad visus lenktyninkus surinkti į vieną gyvatę. Dar reikia rato kad ratu atsilikę susigrąžintų poziciją, ir dar vieno rato kad SC pasitrauktų ir lenktynininkai galėtų startuoti. Reiškia geriausiu atveju įmanoma susisukti per 5 ratus.
Avarija įvyko 53 rate. Trasos ilgis 58 ratai. Reiškia nepažeidžiant taisyklių variantai tik du - arba finišas už SC, arba red flag.
HAM turėjo +10s persvarą. Keistis padangas lygu atiduoti poziciją, kurios pagal taisykles susigrąžinti nebebus galima.
Tikimybė kad Masi padarys ką padarė Masi lygi tikimybei kad futbole teisėjas prisijungs prie puolėjų. Ir svarstymai kad Mercedes turėjo važiuoti keistis padangų yra tas pats, kas pasvarstymai kad gynėjai turėjo palikti puolėjus neuždengtus, o dengti teisėją.
Galejo, bet ar tai faktas? Maxas stojo, nes Bottas per letas, cia yra ... skaityti daugiau
Reiktu istirt 2021 avarija, per kuria hamis neteko cempijonu dirzo, ne... skaityti daugiau
O ne tam paciam Singapure gerbiamasis Massa kuro zarna nutrauke?
Tai kam reikėjo keist, jei LH su senais hardais vežė min po pusę s... skaityti daugiau
2021 LH pats prisidirbo. Reikejo stoti padangu keistis.