„
Toro Rosso“ spaudos tarnyba paskelbė naujojo STR12 bolido technines charakteristikas...
Važiuoklė: Monokokas iš anglies pluošto ir kompozitinių medžiagų, atitinkantis FIA nustatytus saugumo reikalavimus.
Priekinė pakaba: trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš kompozitinių medžiagų sąveikauja per stūmuklių sistemą su torcioninėmis spyruoklėmis ir išilginiais stabilizatoriais.
Galinė pakaba: trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš kompozitinių medžiagų ir trauklė, kurios sąveikauja su torcioninėmis spyruoklėmis ir išilginiais stabilizatoriais.
Transmisija: Aštuonių laipsnių pusiauautomatinė greičių dėžė su viena atbuline pavara korpuse su sistema, leidžiančia per kuo trumpesnį laiką perjungti pavarą. Išdėstyta išilgai su elektrohidrauline perjungimo sistema, sukurta „Red Bull Technology“.
Ratų diskai: iš grūdinto magnio lydynio
Padangos: „Pirelli“
Elektronika: FIA homologizuotas standartinis valdymo blokas
Variklis: 2017 metų „Renault“. Turbininis V6 1,6 litro su tiesioginiu degalų įpurškimu. Minimalus svoris – 145 kg. Galia – daugiau kaip 900 AG. Maksimalus sukimosi greitis 15 000 aps./min. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. Cilindro diametras – 80 mm. Stūmoklio eiga – 53 mm.
Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis– 5 atmosferos
Leidžiams degalų kiekis lenktynėms – 105 kg. Leidžiamos degalų sąnaudos – 100 kg per valandą.
ERS: Maksimalus
MGU-K sukimosi greitis – 50 000 aps./min.
Maksimali motoro generatoriaus MGU-K galia 120 kW
Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K – 4 megadžiauliai rate.
Motoro generatoriaus MGU-H sukimosi greitis daugiau kaip 100 000 aps./min.
Maksimalus energijos kiekis, sukaupiamas MGU-H – neribotas.
[gallery id=1243 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).