Savo naujojo bolido pristatymo metu „Toyota“ ekipa supažindino visuomenę su TF105 pakeitimais, kurie atsirado dėl pasikeitusių techninių reikalavimų. Pateikiame „Toyota TF105“ važiuoklės skirtumų su TF104B santrauką.
(1) Bolido priekinis aeroelementas (“nosis”) pakeltas aukščiau.
(2) Priekinis sparnas pakeltas 5mm aukščiau.
(3) Ratų bazė (atstumas tarp ašių) yra trumpesnė.
(4) Apatinė važiuoklės dalis yra pakelta aukščiau.
(5) Ypatingas dėmesys buvo skirtas aušinimo angų sumažinimui.
(6) Vadinamieji „Kaminai“ turi ypatingą aerodinaminę svarbą ir yra didesni, nei sename bolide.
(7-8) Galiniai aerodinaminiai elementai panašūs, bet juos kuriant buvo atlikta daug smulkių pakeitimų, siekiant sumažinti prispaudžiamosios galios praradimą, kuris atsirado dėl 2005 m. techninių reikalavimų.
(9) Išmetamosios angos yra ženkliai sumažintos.
(10) Pagal naujus techninius reikalavimus, neliko sujungimų tarp apatines važiuoklės dalies ir galinių ratų.
(11) Pagal naujus techninius reikalavimus, du galinio sparno viršutiniai elementai turi prasidėti nuo galinės ašies, todėl sparnas yra didesnis ir „pastumtas“ arčiau bolido. Galinis
difuzorius yra didesnis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).