official > stormeris aukščiau minėjo diferiancialą. Per jį sukimo jėga paskirstoma ratams tolygiai, kai jie važiuoja poūkyje, nes pagal 2?D galima lengvai pamatyti, kad išoriniai ratai važiuoja didesnį kelia nei vidiniai. Tam reikalui jie turi suktis greičiau. Taj jei tu sugebėsi kiek smarkiau pristabdyt vidinį ratą, tarkim stabdžių pagalba arba naudojant frikcinį diferiancialą, kaip sankaba mašinoje, tačiau atleisk man aš nežinau kas ten naudojama, todėl tik spėju, taigi, naudojant kurį būdą ir papildomai pristabdant vidinį ratą išorinis turi galimybę suktis greičiau.
Aš neknisiu interneto ir nejieškosiu, nes tai kolosalus darbas, bet jei tau iš tikrųjų įdomu sužinoti apie bolidų techninę pusę, o ne tik bandyti kaip nors pateisinti Šumį tada siūlau tokį fainą puslapiuką f1mech. Nežinau ar dar veikia, bent prieš metus veikė. Bandyk jieškot. Jei neras googlas tada padėsiu, paklausiu Šerloko ir jis tikrai suras. Bet tik jei tau tikrai įdomu.
Šiaip ESS lengvai susitvarko su serijinio automobilio ratų reguliavimu. Tokia sistema bent prieš 5-6 metus kainavo apie 1500 doičmarkių. Kainos dabar nežinau. Esu tvirtai įsitikinęs, kad Feraris turi žymiai brangesnę ir tobulesnę sistemą. Visgi Feraris, kad ir kokio aukšto lygio bebūtų dirba su pisiukais, su paprasčiausiais vindausais. Čia vat nuvilia. Taj jei jie naudoja vindausus savo TC nustatymams, taj nieko keista, kad pirmi 2 ratai negalėjo TC būri normaliai užprogramuoti kaip šlapiai trasai - paprasčiausiai per didelis pavojus užkimšt sistemą. O gal priežastys kitos, neįsivaizduoju. Visgi TC pirmame posukįje Šumio neišgelbėjo.
Gambini > ką norėjai pasakyt pateikdamas citatą?