Trasos parametrai

2005 Gegužės 12 d. 01:16

padiskutuokim apie trasos parametrus (asfalto temperatura, dregnuma ir tt) :)

man vat pvz uzkliuvo skaitant naujienas apie bandymus, kad "bandymai vyko dirbtinai drekinamoje trasoje"... man idomu, kaip vyksta tas drekinimas; pravaziuoja zil'as ir aplaisto kaip laistomos gatves ar yra trasoje imontuoti specialus kokie purkstukai. nes primeskim, kol zilas pravaziuoja 3 ar kiek ten km, tai nugaruoja gi :D na nzn.. pasidalinkim realiom ir nelabai realiom mintim apie tokius ir panasius trasu parametrus ;)

2005 Gegužės 12 d. 07:44

Matai, ziurint kur dirbtinai drekinama trasa. Paul Ricarde yra prikista purkstuku, ten galima susimuliuotdulksna, lietuti, tropini lietu ir etc. Uz ten ir vadinama HTTT trasa, isskirtinai skirta aukstos klases bandymams. O stai kitur atvaziuoja vandenvezis ir pila vandeni:
http://f1.racing-live.com/photos/imgactu/03/michelin-test_281103_220x147.jpg

2005 Gegužės 12 d. 23:51

tai vadinasi gerai atspejau :) o veja galima susimuliuoti?

2005 Gegužės 13 d. 00:29

Na, vėjas nėra toks esminis dalykas Formulėje-1, nebent jis būna labai stiprus ir gūsiais... :rolleyes:

Vis tiek svarbiausias kiekvienos trasos parametras (vai kaip nedaug kas tai žino) yra kerbų aukštis :D

2005 Gegužės 13 d. 03:41

tai kerbsus man atrodo irgi pareguliuot galima, nia? :p

2005 Gegužės 13 d. 07:34

Kiek man žinoma, nebent perbetonuoti ;)

Bet aš nejuokauju, kerbsai daro didelę įtaką greičiui posūkiuose, suspensijos reguliavimui, trajektorijai. Ta pati trasa su kerbsais ir be jų - du labai labai skirtingi dalykai :)

2005 Gegužės 13 d. 11:05

Carnifex-> Auksti kerbai mazina greiti? Jei neklystu? Kaip toki auksti yra Imoloje. O del ju reguliavimo, tai gal pries 2m Hungaroringe lenktynininkams pradejus penktadieni per treniruotes skustis del per aukstu kerbu, jie buvo pamazinti (bet tokie sprendimai turbut priklauso vis delto nuo trasos statuso ir ju savininku gal dar ir teiseju lankkstumo, bo visiem aisku, kad Imoloje kerbai labai labai auksti, bet ju niekas nemazina, nes trasa yra viena is tu senu ir tokia jau jos iprasta specifika). Pataisykit, jei klystu.

2005 Gegužės 13 d. 12:07

Tiesiogiai greičio nemažina. Tiesiog per daug užlipus ant kerbo ratas praranda sukibimą ir bolidas nučiuožia velniopi, ir reikia pristabdyti, kad suvaldytum. O jei kerbas yra beveik plokščias, tai atvirkščiau, greitis didėja, nes galima kirsti kampą, plačiau išvažiuoti...

2005 Gegužės 15 d. 00:27

O kita kerbu rusis - maisomieji-vaizdiniai, kaip vadinu. Tarkime Monzos Parabolica posukyje. Ant ju pataikius spinas garantuotas. Kaip zinome, labiausiai pasijaucia kerbu astrumas trasose lygiu pavirsiumi (Manji-Kure).

2005 Birželio 19 d. 01:02

o tai dabar uzkliuvo Schumio fraze apie svelnu Indianapolio trasos asfalta :rolleyes: ot eme kazkas ir nuzulino.. hmmz, matyt dar ir pavirsiaus pasiaustumas turi itakos sukibimui. o austrijoje ji daro toki, kad ziema neapledetu (ar kazka tokio panasaus teko girdet..)

2005 Birželio 19 d. 01:09

1. Danga (iskaitant kerbus, temperatura)
2. Konfiguracija (posukiu staigumas, tiesiuju ilgumas ir pan.)
3. Geografine padetis (kalnai ir t.t.)
4. Oro salygos.

2005 Birželio 19 d. 01:25

nu rusisko ir amerikietisko asfalto kokybe turbut skirsis gerokai :D

2005 Birželio 19 d. 01:41

rusisko???

2005 Birželio 19 d. 11:06

cia tik pavyzdys, bet turejau omenyje, kad asfalto kokybe ne visur vienoda :p

2005 Liepos 04 d. 13:24

Matosi rimtų trasų specialistų čia arba nėra, arba nerašo...

2005 Liepos 04 d. 16:04

Mobil 1 > nu žiūrint kokių trasų, jei va pavyzdžiui imsim Kudirkos gatvę prie vokiečių ambasados, tai važiuojant žemyn ties sankryža ten kerbai su asfaltu lygūs - fantastika.... gali tokį posūkį išlaužt, o jei tarkim kerbai ten aukštesni būtų tada jau būtų liūdna. Vis pagalvoju, kad visvien ateis tokia diena, kad ten kerbus perdarys ir atvažiuosiu nežinodamas ir.... spinas su išvažiavimu į priešpriešinę juostą.... :D

2005 Liepos 06 d. 16:20

1_Protingas >>> :D

Dar kartą pažiūrėjau "apie mus". Ten paminėtas Arunas Sakalauskas (arz), Trasų žemėlapių dizaineris. Gaila, kad neįsijungia į diskusijas :(

F-1.lt pulsas