Cia tiesa kad 1,5litro motoriukas turejo 1500arkliu?
Cia tiesa kad 1,5litro motoriukas turejo 1500arkliu?
kad buvo virs 1000HP 8tam desimtmetyje, tai tiesa. Bet, kad su 1,5L - negarantuoju.
9-tam, o ne aštuntam. Ir taip, turėjo panašiai tiek kada to reikėdavo. Kvalifikacijos režime užpūsdavo juos kaip priklauso. 1.5l V6.
bet taip bishk nerealiai. Suzuki Pikes Peak kazkoks 2000 arkliu turejo , ir tai ten raline masina.
kiek ieskojau tai tas peak turi 985hp
na ant zvyrkleio 2000arkliu tai nelabai tiketina..
Audi S1 Quattro, turėjo 1000 ,bet kadangi ralio taisyklės neleido dalyvauti, tai dalyvavo Pikes Peak lenktynėse. F-1 Naujienų kažkokiame numeryje, rašė, kad su turbina buvo nedidelio litražo varikliai dabar nepamenu kiek tiksliai,o be turbinų buvo didesnis variklis, kažkas apie 3 litrus.
tas suzuki ne 2000 arkliu turejo o netoli 1000 bet siaip cia juk legendine grand turismo auto
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z1355/Suzuki_Escudo%20Pikes%20Peak%20Version/default.aspx
dar vienas kalausimas: kodel turbinos isejo is apyvartos?
mano nuomone kad mazinant greity palaikyti auksta technologiju lygy isivaizduok kas butu jei dbr prie formules pridejus pora turbinu
kodel man atrodo kad formule eina ne ta linkme? jug reiketu kaiptik leisti tobulinti aerodinamika ir variklius kad galetu i posuky ivaziuoti dvi masinos iskart tada gal ir matytumeme lankimu... kazkijp atrodo kad norima viska suvienodinti, standartizuoti... koks buvo pirmasis turbo automobilis? ne Renaut kartais?
supranti yra taip kad taip dideja greiciai kurios bolidai gali istverti o vairuotojams visas lenktynes tokiu greiciu vaziuot jau dbr tikrai nera lengva o jei tas greitis vid padidetu 50 km/h nuovargis padarytu savo ir pns formule taptu lb nesaugi o manau tragisku avariju niekas nenorime
nereikia greicio manau riekia sukibimo ir galimybes i posuky ivaizuot dviem vienu metu ir viskas
Tokiu Taveju Reikia Mazhinti Vakuumini Efekta, Kad Priesh Posuki Kitas Galetu Arti Taves Vazhiuoti :-) Kaip Ta Siulai Padaryti ? Nuimti Sparnus ? :DD
As nezinau kaip tai padaryt, bet manau kad pagal dabartines tiasykles tai padayti neimanoma
bet kad i posuky ieiti galetu du bolidai tai reiktu visas trasas keisti beweik visus posukius , jei tu turi galvoje tai kad galetu salia vienas kito vaziuot du bolidai
Tyliai> Taip tu teisus, tai buvo Renault. Taciau jiems teko ilgokai pasikankinti kol pasieke reikiama patikimuma, ir kai tai yvyko visi puole deti turbinius i savo bolidus. Apskritai tais laikais formules fanai turejo buti labai laimingi zmones, nepaisant kad nebuvo interneto ar kokybisku transliaciju, nes kiekvienais metais sekdavo vis kazkokiu naujoviu atsiradimas, bolidai nebuvo panasus aerodinamiskai kaip kad dabar ir tai buvo super era formuleje 1...
tai as teisingai prisinemu kad renautus vadindavo Arbatinukais atrodo nes visada parukdavo jie :) seip nebutinai ieiti i posu vienas sale kito galbut kad galetu vienas uz kito ta prasme kad nerieketu atleist akseleratoriaus kad nepaslystum
nu nzn nzn man rodos taip kaip tu manai nera gerai - tai butu jau per daug , bet aisku trasos galetu buti projektuojamos kad juose butu daugiau lenkimu
tereikia uzdrausti visokias elektronikas, kurios labai daug padeda pilotams. Tada f1 atsigautu tikrai
bet juk tai priestarauja f-1 tikslams nors tai butu ziureti daug smagiau
Dabar tik su nostalgija galima prisiminti kokius lenkimus galima buvo isvysti pries 15 metu. Pasigrozekime:
http://www.youtube.com/watch?v=sys3xKGWTSo
http://www.youtube.com/watch?v=uJdeVqoM1IU
1500 HP tik speliones, berods wikipedia mete toki skaiciu. 1982 Renault buvo uzsuke iki 1200 HP, nepatikimai ;)
Aisku turbo tiktu Formulei vienas kaip auto sporto karalienei, bet gerai kad uzdraude, nes tektu statyti gaudykles, isskrendantiems is trasos bolidams gaudyt.
va ka eidavo padaryti be jokiu elektroniku
geri lenkimai %)
SenisBS -> Didesnes Galios Varikliai Budawo Naudojami Tik Kvalai, Tai Didelio Patikimumo Nereikedawo, O Mazhesnes Galios Naudodawo Lenktynese :-) Berods Tokais Machinacijas Ten sukdawo :-)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |