TWG: krūvis F-1 lenktynininkams mažės tik 2012 m.

TWG: krūvis F-1 lenktynininkams mažės tik 2012 m.
logo 2011 Kovo 22 d. 09:39, Red Bull
„Formulės-1“ Technikos darbo grupės (TWG) vadovo Samo Michaelo teigimu, dėl naujų sistemų naudojimo padidėjęs krūvis lenktynininkams realiai bus mažinamas tik kitąmet. Sportininkai, tuo tarpu, anksčiau prasitarė neatmetantys streiko galimybės, nes pasikeitusi situacija kelia pavojų jų saugumui.
Komandos pripažįsta problema, bet greitai jos neišspręs
Specialistas pažymėjo, kad komandos pripažįsta problemą, jog reguliuojamo galinio sparno įvedimas bei KERS grąžinimas blaško pilotų dėmesį ir taip kelia pavojų jų saugumui, tačiau greito sprendimo nežadėjo, nes tam esą būtina keisti taisykles, kam reikia daugumos ekipų pritarimo ir, greičiausiai, bolidų modifikavimo.
„Lenktynininkai kokpite tikrai yra perkrauti, su tuo sutinku. Jie užimti daugybe dalykų, tačiau mes, TWG, šiuo metu bandome tai spręsti“, - portalui „Manipe F1“ sakė S. Michaelas.
„Yra daug sprendimų kaip sumažinti krūvį lenktynininkams, tačiau tam reikia daugumos komandų pritarimo. Nemanau, kad šiemet ką nors ženkliai keisime, tačiau žiūrime, ką galime padaryti prieš 2012-uosius“, - kalbėjo TWG vadovas, dirbantis ir „Williams“ technikos direktoriumi.
„Jie gerokai labiau priartėja prie savo galimybių ribos, tai atima dėmesį nuo vairavimo. GPDA („Formulės-1“ lenktynininkų asociacija – red. past.) paprašė TWG tai panagrinėti“, - kalbėjo specialistas.
„Charlie (Whitingas, Tarptautinės automobilių federacijos, FIA, atstovas – red. past.) tai vertina rimtai, šiuo metu tai nagrinėjame susitikimuose.“
„Lenktynininkai daro daug to, ko potencialiai galėtų nedaryti“, - pridūrė jis.
Lenktynininkai neatmeta streiko galimybės
Kiek anksčiau vienas GPDA prezidentų Sebastianas Vettelis pareiškė, kad „Formulės-1“ pilotai gali imtis kraštutinių priemonių – streiko.
„Dauguma lenktynininkų sutinka, kad tai pablogina saugumą“, – praėjusį savaitgalį čempionas pareiškė britų „Mirror“.
„Svarbiausia, kad pilotai išliktų vieningi. Jei mes visi galime dėl ko nors susitarti, tuomet turėsime didelę galią. Galėsime pasakyti: „Ką gi, nelenktyniausime!“ – grėsmingai tuomet kalbėjo vokietis, vairuojantis „Red Bull“ bolidą.
„Tai nebūtinai reiškia, kad streikuosime. Visų pirma, bandysime susitarti su FIA“, – pridūrė jis.
Pilotų rankose – gausybė nustatymų
„Formulės-1“ lenktynininkai, be vairo sukiojimo, pavarų perjungimo bei akceleratoriaus bei stabdžių pedalų valdymo, reguliuoja gausybę kitų nustatymų. Sportininkams po ranka – ir įvairūs mygtukai bei svirtelės radijo ryšiui, diferencialui, kuro mišiniui, greičio sūkių ribojimui, stabdžių balansui bei greičio ribotuvui reguliuoti. O nuo šio sezono – ir galinio sparno bei KERS sistemų mygtukai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos