TWG: krūvis F-1 lenktynininkams mažės tik 2012 m. (20)

TWG: krūvis F-1 lenktynininkams mažės tik 2012 m.
logo 2011 Kovo 22 d. 09:39, Red Bull
„Formulės-1“ Technikos darbo grupės (TWG) vadovo Samo Michaelo teigimu, dėl naujų sistemų naudojimo padidėjęs krūvis lenktynininkams realiai bus mažinamas tik kitąmet. Sportininkai, tuo tarpu, anksčiau prasitarė neatmetantys streiko galimybės, nes pasikeitusi situacija kelia pavojų jų saugumui.
Komandos pripažįsta problema, bet greitai jos neišspręs
Specialistas pažymėjo, kad komandos pripažįsta problemą, jog reguliuojamo galinio sparno įvedimas bei KERS grąžinimas blaško pilotų dėmesį ir taip kelia pavojų jų saugumui, tačiau greito sprendimo nežadėjo, nes tam esą būtina keisti taisykles, kam reikia daugumos ekipų pritarimo ir, greičiausiai, bolidų modifikavimo.
„Lenktynininkai kokpite tikrai yra perkrauti, su tuo sutinku. Jie užimti daugybe dalykų, tačiau mes, TWG, šiuo metu bandome tai spręsti“, - portalui „Manipe F1“ sakė S. Michaelas.
„Yra daug sprendimų kaip sumažinti krūvį lenktynininkams, tačiau tam reikia daugumos komandų pritarimo. Nemanau, kad šiemet ką nors ženkliai keisime, tačiau žiūrime, ką galime padaryti prieš 2012-uosius“, - kalbėjo TWG vadovas, dirbantis ir „Williams“ technikos direktoriumi.
„Jie gerokai labiau priartėja prie savo galimybių ribos, tai atima dėmesį nuo vairavimo. GPDA („Formulės-1“ lenktynininkų asociacija – red. past.) paprašė TWG tai panagrinėti“, - kalbėjo specialistas.
„Charlie (Whitingas, Tarptautinės automobilių federacijos, FIA, atstovas – red. past.) tai vertina rimtai, šiuo metu tai nagrinėjame susitikimuose.“
„Lenktynininkai daro daug to, ko potencialiai galėtų nedaryti“, - pridūrė jis.
Lenktynininkai neatmeta streiko galimybės
Kiek anksčiau vienas GPDA prezidentų Sebastianas Vettelis pareiškė, kad „Formulės-1“ pilotai gali imtis kraštutinių priemonių – streiko.
„Dauguma lenktynininkų sutinka, kad tai pablogina saugumą“, – praėjusį savaitgalį čempionas pareiškė britų „Mirror“.
„Svarbiausia, kad pilotai išliktų vieningi. Jei mes visi galime dėl ko nors susitarti, tuomet turėsime didelę galią. Galėsime pasakyti: „Ką gi, nelenktyniausime!“ – grėsmingai tuomet kalbėjo vokietis, vairuojantis „Red Bull“ bolidą.
„Tai nebūtinai reiškia, kad streikuosime. Visų pirma, bandysime susitarti su FIA“, – pridūrė jis.
Pilotų rankose – gausybė nustatymų
„Formulės-1“ lenktynininkai, be vairo sukiojimo, pavarų perjungimo bei akceleratoriaus bei stabdžių pedalų valdymo, reguliuoja gausybę kitų nustatymų. Sportininkams po ranka – ir įvairūs mygtukai bei svirtelės radijo ryšiui, diferencialui, kuro mišiniui, greičio sūkių ribojimui, stabdžių balansui bei greičio ribotuvui reguliuoti. O nuo šio sezono – ir galinio sparno bei KERS sistemų mygtukai.

Komentarai (20)


Xsas
| 2011 Kovo 23 d. 02:21
Xtremez > +1.
nepaprastai
| 2011 Kovo 22 d. 23:23
Nemanau kad jie perkraunami, nes kiek tenka stebeti, tai galvoti jiems labai ir nereikia ka ten pasukti - radijo rysiu dazniausiai pranesa apie situacija ir ka rekomenduoja atlikti (pvz kuro misini pakeisti ir tt).
AivarasK
| 2011 Kovo 22 d. 21:35
Imho:
svirtelės radijo ryšiui, diferencialui, kuro mišiniui, greičio sūkių ribojimui, stabdžių balansui bei greičio ribotuvui reguliuoti.

Kiek iš šitų realiai naudojami dažnai?

Dėl sparno suprantu, jis tikrai bus naudojamas į kiekvieną tesieją įvažiavus, bet kiti tai tikrai nėra būtini spausti.

Man atrodo - daugiau dėmesį blaško tas apipučiamas sparnas, kai chebra patys su rankom užkimšinėjo.. Kodėl tada nestreikavo? :D
DraculaLTU
| 2011 Kovo 22 d. 19:48
Ooo bus sunku masiukui. Jei dar lietutis lenktynese, tai vargsiui abi akytes i salma nesutilps :)
Orezon
| 2011 Kovo 22 d. 16:54
Jei atsisestu i senuosius turbo ero bolidus, kur nuspaudi padela ir lauki, lauki ir tada jis tik sauna i prieki kaip kulka, butu gerokai sunkiau nei nuspausti knopke viena ar kita. Visgi, ten jau zaidimas pavaromis, stabdymas varikliu kartu su stabdziais, planavimas posuki i prieki. Dabar menteles paspaudi pora trejeta kartu ir viskas. O jei ne i ta pavara perjungsi besigindamas?! Tai butu gerokai didesnis issukis (mano asmenine nuomone). Beje apie mygtukus gryztant, tai po keliu treniruociu lenktynininkas turetu apsiprasti ir intuityviai jausti kur mygtukas randasi. Visgi, tai isskirtinis sportas. Jei toks nebutu, tai bet kuris lenktynininkas galetu jame dalyvauti.
zoopaaa
| 2011 Kovo 22 d. 14:08
Tai ok pritariu pilotams tuomet tegul vaziuoja su tokiais bolidais kaip senais laikais paprasta pavaru deze, paprastais vairais, nereikes knopkes paspausti ivaziuojant i boksus kad apribotu greiti, misini tegul susireguliuoja pries isvaziuodami, ir tuomet pamatysit kaip greit prades verkt kad grazinti tai ka turi dabar
Johnis
| 2011 Kovo 22 d. 12:38
Na cia toks idomus reikalas siais metais atsirado tik du mygtukai, tai KERS ir Sparno, visi kiti mygtukai kuriu yra ne vienas yra komandos sprendimu. Taip, kad tegul komandos susimazina savo bolido reguliavimo funkciju ant vairo ir vualia viskas vel saugu...
O siaip svajuoju, kad pagrazintu, kas senaja geraja greiciu deze su rankena, panaikintu ta kalna mygtuku ant vairo, o paliktu tik tuscia momo vaira, kaip senais laikais ir pirmyn i trasa, va tada tai butu ir ka veikt ir demesio niekas neblaskytu... O dabar F1 tuo atzvilgiu yra iskrypimas, puse masinos reguliavimu turi ant vairo, treniruotes automobilio sporte vyksta pire kompiuterinio simuliatoriaus, o ne trasoje, nu zodziu nuo tu technologiju kai kuriuose srityse bloga...
Gudas
| 2011 Kovo 22 d. 11:39
nu pasižiejus kokie išsekę atrodo jie po turkijos gp ar kitų kur labai karšta būna, tai gal kažkiek ir logiška taip daryt, bet žinoma nepersistengt, kai pasižiuri į senesnes formules tai visgi daugiau į vairavimą koncentruodavo pilotus, nes ir tų mygtukų labai daug ant vairo ar pačiam cockpit'e nebūdavo. O žiūrovai nori panašesnių į senesnes lenktynių (lenkimų skaičius ir t.t.) O kokia mano nuomonė, tai net nežinau ar tai į pliusą apkraut pilotus ar palengvint.
žiūrovas f-1
| 2011 Kovo 22 d. 11:24
Tikekimes FIA pakeis taisykles ateityje, kuriomis pilotai bus patenkinti.
egis01
| 2011 Kovo 22 d. 11:22
turėtu būti 3 pedalai, vairas ir bėgių perjungimo svirtis.su knopkėm tegul inžinieriai žaidžia ;)
×

F-1.lt pulsas