kart
IP: b0016c7 | 07/08 15:00 Atsakyti
Tech
07/08 14:51

cha cha, tipo vienintelis Mattia buvo atsakingas uz chytinima? :)) tai buvo daroma su palaiminimu is auksciau. tad Binoto galva manau tikrai nekris sioj vietoj

Jeigu sugebės išeiti iš šitos situacijos, tai gal ir nekris. Bet jeigu ne, tai ilgai netrauks. Jeigu per tiek metų nesugeba komanda sukurti legalaus ir patikimo variklio, tai klausimų apie kompetenciją daug kylą. O dabar dar ir vadovo poste per dažnai pradėjo nusišnektėti.
Tech
IP: c4754c7 | 07/08 14:51 Atsakyti
kart
07/08 14:34

Man tai patiko, kaip Totto išsireiškė apie Binotto pezalus. Žodžiu, tiesa slypi kažkur anapus, bet manau, kad Binotto dienos suskaičiuotos. Technikos direktorius eilę metų buvo ne kas kitas, o jis.

Toto Wolff: "I would like to cheer up everyone at Ferrari, because they are a fantastic company with fantastic people. But I have no reason to cheer up Mattia."

Attempts by Ferrari to explain that they had to catch up in terms of aerodynamics and were therefore not competitive did not go down particularly well with Wolff.

Toto Wolff: "It wasn't Ferrari that played it down, but Mattia. I can't listen to this anymore."

cha cha, tipo vienintelis Mattia buvo atsakingas uz chytinima? :)) tai buvo daroma su palaiminimu is auksciau. tad Binoto galva manau tikrai nekris sioj vietoj
kart
IP: b0016c7 | 07/08 14:34 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 14:29

Good, tai ir palaukiam :)

Man tai patiko, kaip Totto išsireiškė apie Binotto pezalus. Žodžiu, tiesa slypi kažkur anapus, bet manau, kad Binotto dienos suskaičiuotos. Technikos direktorius eilę metų buvo ne kas kitas, o jis.

Toto Wolff: "I would like to cheer up everyone at Ferrari, because they are a fantastic company with fantastic people. But I have no reason to cheer up Mattia."

Attempts by Ferrari to explain that they had to catch up in terms of aerodynamics and were therefore not competitive did not go down particularly well with Wolff.

Toto Wolff: "It wasn't Ferrari that played it down, but Mattia. I can't listen to this anymore."
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 14:29 Atsakyti
kart
07/08 14:21

Kai reikia, tai jis daug ko apie savo komandą nežino. Labiau panašu į eilinį Ferrari atmazą. Jeigu aero updeitai neveiks ištisus metus, tai patogu suversti viską ant variklio, nes jo tobulinimas įšaldytas.

Žodžiu, nesvarbu. Kitą savaitę updeitai ir pamatysim ar vis dar kalbės apie 0.7s.

Good, tai ir palaukiam :)
kart
IP: b0016c7 | 07/08 14:21 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 14:03

https://www.racefans.net/2020/07/06/ferrari-losing-0-7-seconds-to-mercedes-on-straights-binotto/ - o čia Binotto, kuris sako, kad prakiša 0.3 sekundės dėl aero ir 0.7 dėl galios. Tai gali su juo eit pasiginčyt, kad nežino koks jo variklis iš tikro geras.

Kai reikia, tai jis daug ko apie savo komandą nežino. Labiau panašu į eilinį Ferrari atmazą. Jeigu aero updeitai neveiks ištisus metus, tai patogu suversti viską ant variklio, nes jo tobulinimas įšaldytas.

Žodžiu, nesvarbu. Kitą savaitę updeitai ir pamatysim ar vis dar kalbės apie 0.7s.
Skirmantas_M
IP: 7d39a91 | 07/08 14:18 Atsakyti
Wow! OK, tuomet laikome špygas, kad su Renault nevažiuotų rikiuotės viduryje. Puiki naujiena. Kaip FA fanas, visgi džiaugiuosi, kad grįžta kad ir į Renault.
kart
IP: b0016c7 | 07/08 14:14 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:59

Mačiau kažkur grafikėlį su komandų greičiais tiesiojoje, ir akseleruojasi visi daugiau mažiau vienodai, bet Ferrari tiesiosios gale pradeda atsilikti.

Labai komplikuotas dalykas tie grafikėliai. Juos žiūrint, labai gerai reikia išmanyti į ką žiūri. Be detalios telemetrijos, galima tik spėlioti.

Man, tai čia aplamai visos problemos dedasi į vieną istoriją apie Vettelį ir komandos santykius. Dar Sausio mėnesį Binotto sakė, kad naujas bolidas bus pritaikytas pagal Seb'o pageidavimus. Tada jiems ir Seb'o reikėjo ir dar varikliai nebuvo patikrinti FIA.
Tada sekė Vasario mėnesio bandymai ir komanda suprato jau tada, kad sukūrė šūdiną bolidą. Atpirkimo ožys Vettelis.

Kita versija, kad bolidas buvo geras iki FIA įsikišimo ir kad nukreipti visą temą, viskas buvo sumesta ant Vettelio. Todėl ir paviešino viską būtent tuo metu, kai ėjo kalbos apie variklį.

Žodžiu, kažkas komandos viduje tikrai įvyko, kodėl matom tokią komandą ir kodėl taip greitai pasikeitė pozicija dėl Vettelio,
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 14:14 Atsakyti
Man įdomus Fernando komentaras oficialiam pranešime:
"Their progress this winter gives credibility to the objectives for the 2022 season and I will share all my racing experience with everyone from the engineers to the mechanics and my team-mates."

Jeigu kalbėt apie progresą, tai šito sezono startas nebuvo kažkoks labai stebuklingas. Nežinau ką FA pamatė Renault, bet aš kol kas matau trypčiojimą vietoj. Taip, variklis gal ir nieko, bet pastoviai krautis nuo McLaren tai biškį kažkaip ne fasonas. Tai negi tikslas toliau būt 5-6 komanda peletone?
maxpower
IP: 86df0d7 | 07/08 14:05 Atsakyti
Nu va jau oficialu
žiūrim
IP: cb25aab | 07/08 14:04 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 14:03 Atsakyti
kart
07/08 13:58

Pagal ką sprendi, kad Ferrari tiesiosios gale praranda kvapą, jeigu mano pateikta lentelė rodo, kad Ferrari lėčiausia tiesiosios pradžioje?

https://www.racefans.net/2020/07/06/ferrari-losing-0-7-seconds-to-mercedes-on-straights-binotto/ - o čia Binotto, kuris sako, kad prakiša 0.3 sekundės dėl aero ir 0.7 dėl galios. Tai gali su juo eit pasiginčyt, kad nežino koks jo variklis iš tikro geras.
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:59 Atsakyti
kart
07/08 13:58

Pagal ką sprendi, kad Ferrari tiesiosios gale praranda kvapą, jeigu mano pateikta lentelė rodo, kad Ferrari lėčiausia tiesiosios pradžioje?

Mačiau kažkur grafikėlį su komandų greičiais tiesiojoje, ir akseleruojasi visi daugiau mažiau vienodai, bet Ferrari tiesiosios gale pradeda atsilikti.
kart
IP: b0016c7 | 07/08 13:58 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:55

Jėgainė dar ir hibridinė dalis yra. Nėra visiškai aišku kur konkrečiai Ferrari cheatino, nes viskas po raktu. Spekuliuojama tiek apie tą pulsuojančią kuro padavimo sistemą, tiek apie hibridinę dalį. Btw, skaičiau, kad Ferrari pernai pagreitėdavo finalinėje tiesiosios dalyje (ypač ilgų tiesiųjų), kai likusių gamintojų jėgainės jau išsikvėpdavo - šiemet atvirkščiai - Ferrari tiesiosios gale pirmi praranda kvapą. Tai čia gali būti ir kažkas su hibridine dalimi. O gal net ir su abejomis sistemomis, tiek su kuro padavimu, tiek su hibridine dalimi.

Aero Ferrari tikrai susimovė, bet variklis, ypač jeigu kurtas skubotai, nu, negali būti toks pats geras, kaip kelis metus nuosekliai tobulintas.

Pagal ką sprendi, kad Ferrari tiesiosios gale praranda kvapą, jeigu mano pateikta lentelė rodo, kad Ferrari lėčiausia tiesiosios pradžioje?
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:55 Atsakyti
kart
07/08 13:47

Aš matau lap time improvement ir daugiau nieko. Apie variklį nieko nepasako, nes praradimai skirtingi. Žinant, kad Haas naudoja pernykštį Ferrari bolido konceptą, tai nenuostabu, kad galėjo prarasti vien dėl to.

Nesakau, kad dėl variklio nieko neprarado, bet skaičiai, apie kuriuos kalbama, mano manymu yra lempiniai ir tai atsispindi daugelyje statistikos. Ten turėjo visą ar net pora cilindrų išimti, kad prasti tiek vien dėl motoro. Papildomas kuras jeigu ir galėjo kažką suteikti, tai keliolika - keliasdešimt papildomų arklių, bet ne šimtus.

Jėgainė dar ir hibridinė dalis yra. Nėra visiškai aišku kur konkrečiai Ferrari cheatino, nes viskas po raktu. Spekuliuojama tiek apie tą pulsuojančią kuro padavimo sistemą, tiek apie hibridinę dalį. Btw, skaičiau, kad Ferrari pernai pagreitėdavo finalinėje tiesiosios dalyje (ypač ilgų tiesiųjų), kai likusių gamintojų jėgainės jau išsikvėpdavo - šiemet atvirkščiai - Ferrari tiesiosios gale pirmi praranda kvapą. Tai čia gali būti ir kažkas su hibridine dalimi. O gal net ir su abejomis sistemomis, tiek su kuro padavimu, tiek su hibridine dalimi.

Aero Ferrari tikrai susimovė, bet variklis, ypač jeigu kurtas skubotai, nu, negali būti toks pats geras, kaip kelis metus nuosekliai tobulintas.
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:51 Atsakyti
Tech
07/08 13:49

o sukure nauja jegaine, irgi ne todel kad sutapimas, o buvo priversti sukurt. ten gi slaptasis FIA ir Ferrari susitarimas buvo ne siaip sau. matom, ka turim pasekojo to - tiek paciai gamyklinei, tiek ju klientems ratu laikai ne tik ,akd nepagerejo ( kas yra iprasta po ziemos pertraukos) bet krito, netgi zenkliai :)

Na, tai aš manau akivaizdžių faktų nereikia rašyt :) Bet taip FIA susitarimas su Ferrari ir nauja jėgainė tiesiogiai susiję :)
Tech
IP: c4754c7 | 07/08 13:49 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:09

Visos Ferrari variklius naudojančios komandos Austrijoje lėtesnės, nei pernai, kai kitos komandos daugiau ar mažiau pagreitėjo. Sutapimas? Ferrari šiemet sukūrė naują jėgainę. Na, nežinia kiek ji nauja, kiek ne, bet kitokia nei pernai.

Taip, Ferrari turi problemų ir su aero, bus matyt kiek tas Vengrijos B aero paketas pagelbės Austrijoje, bet kiek suprantu pilno paketo dar Ferrari nesugebės atsivežt. Bet, panašu, kad variklis Ferrari prastesnis nei pernai. Tad net ir su geresniu aero truks galios tiesiosiose.

o sukure nauja jegaine, irgi ne todel kad sutapimas, o buvo priversti sukurt. ten gi slaptasis FIA ir Ferrari susitarimas buvo ne siaip sau. matom, ka turim pasekojo to - tiek paciai gamyklinei, tiek ju klientems ratu laikai ne tik ,akd nepagerejo ( kas yra iprasta po ziemos pertraukos) bet krito, netgi zenkliai :)
kart
IP: b0016c7 | 07/08 13:47 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:41

https://www.racefans.net/2020/07/04/all-three-ferrari-powered-teams-slower-by-up-to-1-1-seconds-in-austria/ - aš apie bendrą greitį kalbu, ne speed trap'us. Ir čia lyginama greitis kvalifikacijoje, kur komanda rodo savo geriausią formą viso savaitgalio metu, tame tarpe, ir variklio pajėgumo.

Aš matau lap time improvement ir daugiau nieko. Apie variklį nieko nepasako, nes praradimai skirtingi. Žinant, kad Haas naudoja pernykštį Ferrari bolido konceptą, tai nenuostabu, kad galėjo prarasti vien dėl to.

Nesakau, kad dėl variklio nieko neprarado, bet skaičiai, apie kuriuos kalbama, mano manymu yra lempiniai ir tai atsispindi daugelyje statistikos. Ten turėjo visą ar net pora cilindrų išimti, kad prasti tiek vien dėl motoro. Papildomas kuras jeigu ir galėjo kažką suteikti, tai keliolika - keliasdešimt papildomų arklių, bet ne šimtus.
A85 logo rėmėjas
IP: 08e6a06 | 07/08 13:41 Atsakyti
kart
07/08 13:34

O tau nieko nesako tas, kad Ferrari lėčiausia komanda tiesiosiose? Alfa pagal greitį tiesiosiose viena greičiausiu: https://imgur.com/a/OFmTI0R
RedBull irgi ne patys greičiausi tiesiosiose, bet jie kažkodėl kovojo dėl podiumo.

Čia ta bullshit informacija apie prarastą greitį, kuri buvo pasirodžiusi, buvo paimta iš treniruočių. Kad kažkiek akseleracijos Ferrari praradusi, tai matosi, bet tai gali kainuoti tokioje trasoje max iki 0.3-0.5s

https://www.racefans.net/2020/07/04/all-three-ferrari-powered-teams-slower-by-up-to-1-1-seconds-in-austria/ - aš apie bendrą greitį kalbu, ne speed trap'us. Ir čia lyginama greitis kvalifikacijoje, kur komanda rodo savo geriausią formą viso savaitgalio metu, tame tarpe, ir variklio pajėgumo.
Tech
IP: c4754c7 | 07/08 13:35 Atsakyti
kart
07/08 12:29

Ferrari greitį ant motoro visi čia nurašo, bet pamiršta, kad Williams su mersų motoru atrodo dar lėčiau. Gal ir yra motoro problemų, bet didžiąją dalimi vis tiek labiau chassis. Dėl motoro prarasti 1-1.5s tokioje trumpoje trasoje yra nerealu. Jis turėtų būti kaip minimum 100-150ag silpnesnis už varžovų, kad taip nutiktų. Labai svarbi šiuo klausimu ir greičių dėžė, ne tik motoras.

as jau isivaizduoju kaip Ferrari atrodytu su dabartiniu varikliu Monzoj ar SPa. aisku, vaziuokle ne stebuklas, bet vaziuokle +- dar su upgrade manau kazkiek sezono eigoj kompensuos, bet variklis tai daug pasakantis from hero to zero. zodziu - NURENGTAS
kart
IP: b0016c7 | 07/08 13:34 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/08 13:09

Visos Ferrari variklius naudojančios komandos Austrijoje lėtesnės, nei pernai, kai kitos komandos daugiau ar mažiau pagreitėjo. Sutapimas? Ferrari šiemet sukūrė naują jėgainę. Na, nežinia kiek ji nauja, kiek ne, bet kitokia nei pernai.

Taip, Ferrari turi problemų ir su aero, bus matyt kiek tas Vengrijos B aero paketas pagelbės Austrijoje, bet kiek suprantu pilno paketo dar Ferrari nesugebės atsivežt. Bet, panašu, kad variklis Ferrari prastesnis nei pernai. Tad net ir su geresniu aero truks galios tiesiosiose.

O tau nieko nesako tas, kad Ferrari lėčiausia komanda tiesiosiose? Alfa pagal greitį tiesiosiose viena greičiausiu: https://imgur.com/a/OFmTI0R
RedBull irgi ne patys greičiausi tiesiosiose, bet jie kažkodėl kovojo dėl podiumo.

Čia ta bullshit informacija apie prarastą greitį, kuri buvo pasirodžiusi, buvo paimta iš treniruočių. Kad kažkiek akseleracijos Ferrari praradusi, tai matosi, bet tai gali kainuoti tokioje trasoje max iki 0.3-0.5s

TOP naujienos