V8 variklis

Jūs esate čia:
2005 Rugsėjo 16 d. 14:43

Gerb. Petras Ražanskas parase nebloga straipsneli, kuris kazkodel atsidure naujienose. Bet as, ir kaip matyt is komentaru, ne as vienas ne su visais punktais sutikciau su carnifex'u. Vienas is punktu tai apie N.Mansell'o cempiono titulo, kitas kaip pastebejo Vytia tas "gaivus vejo gusis" gali buti ir su kvapeliu. Kitus aspektus issiaiskinsime besidiskutuodami.

Tai gi, ka manote apie V8 varikli ir su juo susijusius pasikeitimus?

2005 Rugsėjo 16 d. 15:33

Sutinku. Straipsnis apie V8 buvo labai geras. Komplimentas autoriui.
Aš manau, kad pakeitimai su varikliais išeis į naudą visai Formulei 1, nes dabar matysis, kaip ir minėta straipsnyje, kad gali įvykti šiokios tokios rokiruotės komandų pajėgume (nenustebčiau jei Melburne starto rikiuotė atrodys visai kitaip nei dabar) ir dabar reikės kiekvienam variklių gamintojui vėl iš naujo įrodyti, ko jis vertas V8 variklių gaminimo srityje, nes V10 variklių vystymas jau pasiekė savo "lubas".

2005 Rugsėjo 16 d. 15:49

gali buti kad V8 variklis isheis i nauda F-1,bet kiek laiko reikes kad ji ishtobulint? Ar negali taip buti,kad Melburne startos 20 bolidu, o finisha pasieks 5. Paprasta pavyzdys: dabar McLaren varikliai nera labai patikimi,o ka sakit apie nauja V8 motora?(nebutinai MB)

2005 Rugsėjo 16 d. 16:47

bandrius01>na jau taip tikrai nebus! Gal vienas kitas ir suges...BEt taip perdeti nereiktu :)

2005 Rugsėjo 16 d. 16:54

Meskiuss> ash cia tik kaip pavyzdi parashiau,manau kad gamintojams prireiks nemazai laiko kad pasekti geru rezultatu su V8

2005 Rugsėjo 16 d. 17:31

Nu taip,Petro straipsnis labai ilgas ir grazus,bet svelniai tariant-siek tiek pievos.
Kodel?Todel kad jis pernelyg optimistiskas,o visas optimistiskumas gristas vieno lenktyninko atsiliepimais apie naujaji V8.T.y kad P.delaRosai buvo labai sunku stabdyti,ir del to nusimato labai idomus kitas sezonas:)
Nezinau,mase lenktynininku bande savo komandu naujuosius V8,bet isskyrus traukos trukuma,bei verzliu byrejima del atsiradusios vibracijos..nieko tokio nepastebejimo.
Vaziuojam toliau..-apie ekonomine puse,net neverta sneketi,simtai mln.usd. kaip i ta vieta kur saule niekad nesviecia.
Toliau,sportine puse:-cia vaizdas gali but apskritai graudus.Vienas is variantu,apie kuri jau uzsimine BMW inzinieriai toks,kad jie gali apskritai nespet pabaigt V8 variklio,ir bus priversti naudot V10.O jei nebaigs ne tik BMW,jei problemu neisspres dar kokios 2-3 komandos.Ju lenktyninkai bus priversti "vegetuoti" visa sezona.O jei tie lenktynininkai geri,stiprus,perspektyvus?Uz ka jiems tokia bausme?Uz tai kad FIA 'os biurokratai ramiai nenusedi?Uz tai kad ju komandos nesugebejo variklio sukurti?O jei ir sukure-tai slamsta.
Va ir bus be galo idomus sezonas,su viena ar dviem "suspejusiom" komandom,ir kruva "beveik suspejusiu".
Tai tik mano nuomone,kuriai visai nebutina pritarti:)

2005 Rugsėjo 16 d. 17:33

bandrius01 teisingai masto, nes bandymumetu nesudarysi tokiu salygu kaip lenktynese, o ir piloto saugumui ne kas jei variklis kelia didelia vibracija automatiskai mazes ir piloto reakcija. Tie pakeitimai atnes daugiau bedos negu naudos F1

2005 Rugsėjo 16 d. 18:40

Vytia> siaip jei kas nespes pirmom gonkem V8 pagamint tai manau bet jau kokiom ketvirtom sezono gonkem su V8 varys visi :-) nes turi V10 - apriboji kaip liepia FIA(ir tai dar bijo chebra kad su V10 nebutu geriau nei su V8) ir toliau bandai V8..
nu o jau kaip kam seksis tai cia ir pats Dievas turbut kol kas nezino...

2005 Rugsėjo 16 d. 19:34

***-336>Tai va taip ir gali buti-kaip dievas duos,ar tiksliau inzinierius kures naujaji V8 "sedevra".Ir ar netaps "pilotu iskaita" tik sirma "variklio patikimumo" iskaitai.Jau siais metais daug kas skundziasi,kokia neteisinga 10 vietu atkelimo del variklio gedimo taisykle,nors per sezona gedo 3-4 kartus..o kaip ta taisykle smogs jei suges 10 kartu?
O del V10..-ji uzdusins,uzdusins taip kad nebutu jokiu sansu pries V8.Nebent tas V8 subyretu;)

2005 Rugsėjo 16 d. 19:57

kodel visi mano kad jie bus nepatikimi???manau kad viskas bus puiku,nes daug patirties tokius variklius kuriant turi ir bmw ir mersedes ir ferrari ir toyota ir tuo labiau cosworth taip kad byrejimo tikrai nebus daugiau nei si sezona.bus tik idomiau mum prie teliku visa tai stebet.;)

2005 Rugsėjo 16 d. 21:29

andriuska>> siaip tos komandos V10 kure, ir is kur pas juos ta patirtis su V8 atsiras? nenukris is dangaus juk naujas variklis... Dar coswortas kazkiek patirties turi. O V10 butu tik tobulinamas ir tikrai i ji nereiketu tiek babkiu sukist. Eiline FIA nesamone.

2005 Rugsėjo 16 d. 21:34

vbendokas>o pramonine tokiu varikliu gamyba i serijines masinas is oro krenta?

2005 Rugsėjo 16 d. 23:51

andriuska>> tai gal tada paimt ir serijini varikli idet i bolida ? :D beje su pergale visus :)

2005 Rugsėjo 17 d. 00:16

nu gi ne pienburniai ten dirba:)paims ta varikli ir uzbombins taip kad i f1 bolida negeda imontuot bus:)

2005 Rugsėjo 17 d. 19:45

As tai manau visai neblogas variantas tas V8. Didziausias pliusas, manau yra tas, kad jisai didina piloto reiksme, nes padarius klaida isvaziuojant is posukio tu prarasndi nemazai laiko, todel formuleje turetu atsirasti daugiau lenkimu. O jeigu dar FIA ives ta mistini irenginuka kur kaip "NOSAS" :D tai manau isviso bus beveik kaip MotoGP. Kiekvienan posuky po lenkima. Manau V8 tikrai geras dalykas, nebent dar gali buti problemu su komandom kurios naudos V10 ( +ribotuvai ), nezinia kaip ju varikliai elgsis? AR nebus taip, kad Minardi aplenks McLaren, Renault ir Ferrari... :D

2005 Rugsėjo 17 d. 22:07

darijux >>> nori kiekvienam posukyje po lenkimą, žiūrėk IRL, NASCAR, ten panašiai.

2005 Rugsėjo 17 d. 22:37

Kadangi aš esu įsitikinęs, kad nežinau visko apie šį dalyką, todėl ir parašiau "disclaimerį", kad tai yra tik mano asmeninė nuomonė. Džiugu, kad tai paskatino jus konstruktyviai diskusijai, kuri leis mums visiems, o tuo pačiu ir man, susidaryti geresnį vaizdą apie tai. Aš negalėjau parašyti neoptimistiškai vien dėl to, kad aš esu šiuo klausimu optimistiškas :) Jei kitiems atrodo kitaip, jie dėsto argumentus - ir jau regiu ganėtinai neblogų argumentų ir iš jų pusės. Tad džiugu, kad viskas taip klostosi, tikiuosi, neperaugsime į įprastinį "eik gerti pieno, suaugę kalba" lygį :goodjob:

Jei bus minčių kokiais nors klausimais, manau, šis straipsnis nebus paskutinė mano rašyta įvykių analizė. Tikiuosi, kad ir ateities darbai paskatins jus diskutuoti tiek su manimi, tiek vieni su kitais. Pirmojo blyno beveik neprisvilimas nuteikia optimistiškai :)

2005 Rugsėjo 19 d. 09:25

As nesu didelis F1 varikliu ekspertas, bet kodel V8 kelia tokias vibracijas? O ta vibracija darys didelia itaka viso bolido patikimumui. Jei inzineriai neisspres vibraciju problemos, bus ne kas...
Klaidu padides pradzioj, bet manau lenktininikai yra tikri profai ir sugebes gana greit prisitaikyti prie nauju salygu.

2005 Rugsėjo 19 d. 11:57

Viktogor - manau, kad dėl to, jog variklis yra keturtaktis. Kadangi, norint užtikrinti tolygią trauką, cilindrai turi būti išdėstyti simetriškai, išeina lygiai po du cilindrus kiekvienam taktui, kurie suveikia vienu metu - ir dėl to vibracija yra dvigubai ir daugiau (jei atsižvelgsime į rezonansą) didesnė, nei normali. Dešimties cilindrų variklyje cilindrus galima išdėstyti taip, kad jų fazės nesutaptų, taigi ir vibracija mažesnė.

2005 Rugsėjo 19 d. 16:29

siaip 8 cilindru variklio fazes irgi jau nesutampa. o siaip problema yra tame kad, jei paemus viena 4 cilindru eile, vienu metu vyksta tik viena darbo faze. kai yra 5 eileje - jau bet pasilygina. antra cilidru eile sumazina ta vibracija, bet ji vis tiek islieka didesne nei v10 variklyje... beje, matematiskai geriausias yra v12 variklis..

2005 Lapkričio 22 d. 21:02

Noreciau kad gristu V12

2005 Lapkričio 23 d. 17:58

O bolido minimalus svoris nebus FIA'os mazinamas del mazesnio ir tuom paciu lengvensio variklio? Beto jis ir maziau degalu naudot turetu ir radiatoriai nebe tokie dideli turetu but kiek ysivaizduoju? Tai vat jei FIA ir bolido svori sumazins tai tada ir greitis manau nuo to siek tiek didet turetu ir stabdymo kelias trumpet ir t.t. ir pan. Ir siaip dar noreja paklaust ar variklio cilindru isdestymas FIA'os reglamentuotas yra? Ir jei nereglamentuotas tai kodel visi V formos tuos variklius kuria? Nes jei neklystu tai boxster (kaip lietuviskai vadinas nepamenu) variklius daug lengviau iscentruot...

2005 Lapkričio 23 d. 19:06

V formos variklių svorio centras yra žemiau, o kuo žemiau svorio centras, tuo geriau elgiasi bolidas posūkyje.

2005 Lapkričio 24 d. 12:19

O nera taip, kad kuo kampas tarp V formos variklio cilindru didesnis tuo jo svorio centras zemiau? Nes juk boxster modifikacija ir yra tie patys V formos varikliai tik kad ju kampas tarp cilindru 180 laipsniu, ar as cia ka nors maisau? O toks motoriukas tiesiog gal del to nenaudojamas nes netelpa jis siuolaikiniuose boliduose? Ir is vis yra kada nors, kas nors tokia modifikacija naudojes F1?

2005 Lapkričio 24 d. 13:26

Va dar prisiminiau, kad kazkuriais tai metais Renault sukure ju zodziais tariant revoliuciny varikly, kuriame kampas tarp cilndru 111 laipsniu buvo. Ir pagrindine ju dziaugsmo priezastis ta, kad jo svorio centras zemiau nei konkurentu. Bet kiek zinau veliau jie tos modifikacijos atsisake ir gryzo prie standartinio 90 laipsniu tarp clindru kampo. Tik va kodel ta ju revoliucija nepasiteisino negaliu pasakyt. Gal tikrai vietos tokiam varikliui per daug reik... Ir jei taip tai gal tada V8 tokiu problemu netures ir kasnors tikrai su boxster modifikacija vaziuos... Butu tikrai ydomu varikliu modifikaciju kara F1 stebet...

2005 Lapkričio 26 d. 09:23

renault 111 kampo warikliu atsisake del to kad jie turejo daug problemu del ausinimo ir jo svorio nes jame yra anti vibraciniai velenai sumontuoti

2005 Gruodžio 28 d. 23:48

Siaip tikrai idomu kodel ne boxer tipo daro, nes svorio centras zemiausias butu

2005 Gruodžio 29 d. 14:20

Šiaip manau viską lems patikimumas. Tai šymet įrodė Reno, ankščiau rodė ferariai. Kad ir kiek galingus variklius turėtų kiti, tarkim Maklaren, kiekviena jų problema yra stiprus kirtimas per taškus. Kiekvienas, sukūręs patikimą variklį bus pranašesnis. Tarkim ta pati Reno, kelis metus eksperimentavusi su 111 kampu grįžo prie tradicinio vaariklio, įgavo patikimumo ir va rezultatai - apsoliutūs čempionai. Tai va tokios tokelės. Ir tarkim kitą sezoną toks feraris, kuris anksčiau už visus kitus žinojo apie naują taisyklę dėl V8 ir variklį seniausiai suko stenduose ir pirmieji pradėjo bandyti trasoje, kai dar kiti net kurti nebuvo pradėję, turės didelį pranašumą, nes yra didelė tikimybė, kad jie sugebės išlaužti patikimumo.

2005 Gruodžio 29 d. 16:35

1_Protingas> Cosworth V8 seniau už Ferrari'us suko ne tik stenduose ;)
Nors nemanau kad Cosworth ar Ferrari turės pranašumą dėl to.
Pakankamai stiprūs varikliuose ir Renault,BMW,Toyota.

2006 Liepos 16 d. 11:03

v8 yra geras sprendimas. Lenktynes tapo letesnes bet ne trupucio blogesnes. jai visos komandos naudotu v10 r nematytume ju progresu. 750 arklio galiu visiskai pakanka.

2008 Sausio 06 d. 20:55

geriausiai atspindi motoru skirtumus, be zodziu--- http://youtube.com/watch?v=NEF06uTEEng

2008 Sausio 07 d. 13:06

Visgi matarai yra didelis technikos kūrinys.... ir protingi :)

http://zoom.cnews.ru/blog/?p=6231