Kad variklio galingumas yra virs 1000AG zinau, bet kamuoja klausimas koki sukimo momenta jie turi ? Gal kas zino ir noretu pasidalinti mintimis ?
Kad variklio galingumas yra virs 1000AG zinau, bet kamuoja klausimas koki sukimo momenta jie turi ? Gal kas zino ir noretu pasidalinti mintimis ?
3 litre F1 engine which produces 650 kw (880PS) at 18000 rpm, outputs 345 N.m.
2.4 - paieskok, gal irgi rasi.
bet kokiu atveju viskas bus approx.
Idomiai jie pateikia info :) max sukimo momento neraso, tik koks yra prie didziausio galingumo :) beje aciu ir uztiek
Hmm pastebejau kad Vikipedijoje raso kad AG nuo 650 iki 950 gali buti, taciau Honda, 5-th Gear pristatytas bolidas turejo ~1045AG. Kazkas cia nesulimpa
Paemus eiline formule galima paskaiciuoti nm, zinant Ag ir rpm.
Apie 330nm senesnieji 3 litru varikliai turedavo. Dabartiniai - zinoma maziau.
Eilis 2.0 tdi turi tiek pat ;)
koks skirtumas tas sukimo momentas, ne zvyrkeliais vazinejama
sukimo momentas ne zvirkeliams ir skirtas
Xtremez atleisk kaimieciam, jie apart zvyro geresnio kelio nemate ;)
nu idomu siaip v8 dbr turi iki 700 ag bet sukimo momentas kury cia rodo itartinai mazas
Kazkoks itartinai mazas tas sukimo momentas, kazkaip net nesitiki.
Šiaip tokiai masei to sukimo momento per akis.
Gambini> o tu ar bent domejaisi nuo ko priklauso arkliai ir nuo ko momentas.
Pats pagalvok jei f-1 vieno cilindro darbinis turis 0.3 ltr. ir sukasi 18k rpm tai kokia stumoklio eiga?
kuo mazesne stumoklio eiga tuo daugiau arkliu ir tuo mazesnis momentas
ir atvirksciai kuo didesne eiga tuo maziau arkliu ir tuo didesnis momentas.
palygink dyzelinio ir benzinininio variklio parametrus ir suprasi kame saknys.
Siaip tai atrodo biski mazokas tas sukimo momentas, bet esme tame, kad skaiciuojant galia variklio, sukimo momentas yra padauginamas is kazkokio daugiklio ir is sukiu, prie kuriu pasiekiama max galia - kiek teko dometis savisvietai.Tode su mazu sukimo momentu yra nenormali galia pas F-1. O jei klystu, tai kas nors pataisykit :) Padekosiu
edgharenas> jei dauginamas, tad tas skaitmuo yra kintamas, nes Audi su 600AG turi 1000Nm, o imkim Ferrari su 500AG turi tik 380Nm
beje, apsisukimai abieju skiriasi tik per 200rpm
nu tas daugiklis yra 1/7130. as cia biski susiveliau ir apskritai yra apskaiciuojama galia prie bet kokiu pasisukimu, o max galia ir max sukimo momentas nera susije tarpusavy - kiek savisvietai pavyko issiaikinti
niekas realiai negali išmatuoti veikiančio variklio galios. Paprastai dinamometriniu stendu mes galime išmatuoti tiktai jėgos momentą, matuojamą niutonmetrais (N·m). Tik išmatavę sukimo momentą galėsime apskaičiuoti galią. Cia citata is jau nusimanancio apie tokius dalykaus zmogaus kalbos
Cia nei tema, bet gal kartais kasnors zinot koks mazdaug traukiniu kurie traukia Mazeikiu Naftos vagonus arklio galia, arba sukimo momentas ? :D
speju, kad mazeikiu nafta vagonus traukia ne arkliais, tad manau ju galios niekas nepasakys
kiek suprantu nuo sukimo momento (bent jau is variklio puses) priklauso isibegejimas is vietos tai kaip su tokiu mazu sukimo momentu taip nesweikai eina is vietos ?
vilkyti> šiaip aukštesnis sukimo momentas yra gėris kai eigoje paspaudi ir greičiau kabina ir ant mažesnių apsukų (pvz dieselius)
zinau ir ypac smagu pasijuokti kai vaziuoji su fura mieste ir bando kokia bulka dragint su tavim
Vilkytis> 330 Nm tau labai mazas sukimo momentas? Paimk 35 kg ir istiesk ranka horizontaliai (nors 1 m atstumo ir nepasieksi) gerai pajusi koks tai sukimo momentas! :D
O siaip is elementariu fizikos desniu - sukimo momentas = veikianti jega x peties; galingumas (kW) = sukimo momentas x apsuku. Truputi pamastyk ir suprasi, kad jei galingumas = const, tai kylant apsukom, sukimo momentas mazeja ir pan. Beje, niekada nesusimastei kam masinose reikalinga greicio deze? :)
hmm man ir 16 kg uzteko 35 truputy per daug
nu supratau dbr kdl ten tokios milziniskos apsukos eina dekui uz info ;)
Vilkytis> dar pridursiu: mes dabar kalbejom apie variklio sukimo momenta, jeigu kalbeti apie RATU sukimo momenta, tai reiketu variklio sukimo momenta padauginti is transmisijos perdavimo skaiciaus, kuris yra kiekvienai pavarai skirtingas. Pvz, jei ratu skersmuo butu 0.4 m, greitis 300 km/h, variklio apsukos 19000 aps/min, tai tas perdavimo koeficientas turetu buti apytiksliai 4,75; o ratu sukimo momentas 4,75x330=1567,5 Nm, jau ispudinga, ar ne :) O jei greitis dar tik 100 km/h (isibegejant) tai ratu sukimo momentas virs 4500 Nm. Ko gero tokius skaicius maloniau matyti :)
P.S. Skaicaivimai apytikliai :)
vo vo vo cia tu matau zmogus ne pescias esi . teko man isbandyt geros pavaru dezes galia kai 400 ah mb automatas sedanas 6 l darbinio turio 2.9 pasiekiantis 100 km/h uzsidegus zaliai sviesai paliko toli uz nugaros nauja porshe carrera o isvaziavus i autobanus isvis maolumas budavo
Viktogor, labai dekingas uz tikrai issamia informacija, ir pagaliau viskas absoliuciai isaiskejo...
Beje ten kur klausiau, tai velai rasiau tai nebesimaste ka rasau :) Taukinio variklio galingumas, sitai turejau omeny
ttic24> truputi pasigooglinau, tai musu naudojamu silumveziu (tarybiniu, 1970-1980 m ) variklio galingumas apie 4000 AG ;) Apie sukimo momenta pajudant is vietos net galvoti nesinori :)
Jei rusiskai skaitai -> http://www.mavag.spb.ru/tekst/tep70.htm paskaityk apie si silumvezi
seip kartais ne elektros varrikliais varomas jis?
Kiek zn tie dyzeliniai varikliai gamina elektra ir po to elektros varikliai ratus jau suka. Nzn gal kazka maisau.
kedisauskask> dyzelis suka generatoriu, generatorius maitina el.variklius. Viskas teisingai :)
Visiskai teisingai
Diseliukas suka generatorius ir gamina elektra, kuri ir varo jo ratukus :)
Niekam nepaslaptis jog isjudint tokia mase is vietos reik labai daug jegos.Todel ir naudojami elektros variklai nes ju sukimo momentas dar didesnis negu dizeliniu varikliu.Net sunku suvokti kokia jega reikalinga.
Labai aciu visiems kurie suteike naudingos informacijos :)
Viktogor>>nu cia siaip tai matau tikrai ne pescias sitam topike, bet galia visu pirma nera const., nes jinai priklauso nuo sukimo momento...gal nelabai supratau, ka norejai pasakkyti...tarp kitko, galia=(aps*sukimo momentas)/7130 :)
be to, sukimo mometas tikrai kad bebuna didziausias prie kokiu 1000aps/min :)
Nu Edgarenas> is kur tu tokius briedžius trauki? Prie 1000 obarotų, nebent koks elektr. variklis galetų turėt didž. sukimo momentą. Bet pas elektr. motorus sukimo momento kreive yra gana tolygi vos ne visam sūkių diapozone, nors max. gal būtų maždaug ties kokiais 2000 aps./min.
Ir dar, kalbant apie vidaus degimo variklius, jų sukimo momentas (didžiausias) tikrai yra kur kas didesniuose sukiuose, ir prie ko čia tas 7130 skaičius? Iš kur jūs tokią mistiką ištraukėt? Gal koks garažinis, visas tepaluotas išlipęs iš duobės, suskėlė? Dyzliaus sukimo momentas būna tikrai didesnis už benzo. Imant tokį patį darbinį tūrį, nors jų max aps. mažesnės, ir arklių jie turi mažiau.
siaip kazkuris VW nebepamenu kuris turi max sukima ant ~1600 aps/min... O labai norint ji galima labai graziai koreguoti, prie kokiu aps. butu didziausias
edgharenas> As viska rasiau labai apytiksliai, bendrai, is elementariu fizikos desniu. Vidaus degimo variklio galia tikrai nera const, jei butu const, kam tada reguliuoti kuro misinio riebuma? Yra ten begale kreiviu ir kiekvienam atskiram atvejui tikri dydziai yra tam tikru kreiviu susikirtimo taskas. Taciau fizikos desniai vistiek galioja :) Ir paprasciausi paskaiciavimai duoda supratima apie sukimo momento dydio eile, t.y. ar tai simtai, ar tukstanciai, ar desimtys tukstanciu
Beje, nezinau is kur buvo istrauktas skaicius 330 Nm, o tas 7130 is vis kazkokia mistika :D
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |