Sveiki,
Honda pristatydama BAR 006 deklaravo, kad jos naujausias varikliukas turi virš 900! Ag. Apsukos 18500. Gal turite neoficialių duomenų apie kitus varikliukus?
Beja, jūs tikite honda ?
Sveiki,
Honda pristatydama BAR 006 deklaravo, kad jos naujausias varikliukas turi virš 900! Ag. Apsukos 18500. Gal turite neoficialių duomenų apie kitus varikliukus?
Beja, jūs tikite honda ?
Tikrai netikiu- 2003 Williams deklaravo savo varikli- 900 ag, o simet tai vienas variklis savaitgaliui- ilgaamziskumo deka prarandamas galingumas, kazkur buvo rasyta, kad prarandama iki 10% galios.
hmz sunku pasakyti juk visko gali buti nors gali ir sumeluoti :D
nu ka zinau gal ir galima tiket juk vis BAR tiek daug dirba su HONDA ir tiek demesio telkia i variklius
Man tai idomiau koks varikliu sukimo momentas. Kaip jis kinta ivairiu variklio apsisukimo metu... O jei pas Honda 900 arkliu tai visi jie gana daznai islakstys dumu pavidalu :D
Dovanotam arkliui y dantis neziurima.
Ydomu ar ten ju tie arkliai neislakstys skiras puses:D
Nu bet BAR 006 galetu tureti daugiau apsisukimu nes Williams(2003) su 900Ag. turejo 19100 sikiu...
darijux>Sukiai ribojami del patikimumo,kuo daugiau sukiu,tuo didesne tikimybe kad variklis nusprogs.
satanod > manai duomenys pasirodys tik prasidejus sezonui. dabar tik bandymai ir niekas dar nieko nezino. Galingumai yra didele paslaptis ir apie juos tiksliai suzinoti neymanoma. Manau sezono pradzioj pasirodys spejimai, kurie ajsku buna gana arti tiesos, nes speja savo srities profai.
Manyciau, kad turetu svyruoti apie 900 arkliu ir netoli 19000 sukiu, nes tokia jau yra fizika. Nesistebeciau jei Honda apspjautu BMW. Japonai kietai skaiciuoja, tokios jau ju makaules.
Ferrari deklaruoja, kad dėka naujų idėjų metalurgijos srityje jiems pavyko padidinti patikimumą išlaikant 2003 sezono variklio galią
1_Protingas, sunku nesutikt su tamsta :] Manau Honda pakankamai pajegi ka nors padoraus sukurt. Be to naujos taisykles siek tiek suvienodino galimybes.
O as vistik tikiuosi suolio is toyotos ekipos.siaip ar taip ju biudzetas didziausias ir siaip Toyota visur toyota.tikekimes jog patikimumas ju bus geresnis nei praeita sezona,o ir galios daugiau tures.
sillwio> tik kur ta patikimuma didinti, jei jau 2002-2003 jis buvo nerealus :)
Na tikrai su tokiu patikimumu jau belieka didinti galią.
juk variklio patikimumas ir galia dar ne viskas...dar ir aerodinamika oi koki vaidmeni vaidina :)
..protingas>Ja, ja japonai toki eprotingi, kad kiekvienam race sudegina po varikli - matyt irodineja vienas kitam kur yra variklio ribos, bet vieni kaitais netiki, taigi vykdo eksperimentus. Tokiu sudinu varikliu kaip Hondos neteko dar matyti, tiek F-1, tiek siuolaikiniuose kebuluose.
Kekstas-> bent jau japonai isgaude visas problemas (tikekimes), tai nenustebciau, jei siemet jie mus nustebintu savo variklio patikimumu.
Argi butu ne saunu Honda sau su 900-simtiniu varikliu traukia, ir dar patikimas! Ot butu galvos skausmas trims komandoms!
Nemanau, kad artimiausiu metu atsiras tiekejas, kurio agregatas virsys BMW agregato pajeguma. Kaip pavyzdi galit paimti serijines masinas- dauguma siekdami pakelti variklio galia montuoja turbo kompresoriu, o BMW nera turbokompresorines (isskyrus TD). Serijinis modelis BMW M3- 342ag su 3400kubiku, be turbo kompresoriaus, gal turit ka priespastatyti is serijiniu?
Manau tikrai nereiketu Hondos nuvertinti.Siaip automobiliu rinkoje Hondos varikliai vieni is geriausiu,o kur dar motociklai...
bmw535>Honda S2000-250hp,2l variklis.Ir kur kas labiau "serijine" nei emke.
dabartines taisykles diktuoja, kad variklis turi buti ir labai patikimas, o ne tik labai galingas. idomu bus stebeti kaip komandos tvarkosi su varikliu patikimumu.
bmw535> CHRYSLER EAGLE TALON (amerikietiskas mitchubishi eclipse variantas) 2l, netoli 250hp. 4wd
vexe> turbina pamirshai?
bmw535> nemaishyk serijines gamybos su sportu, tai nelabai ka bendro ir turi.
f1guru> ot del sito garantuot negaliu:/ seniai as ta masina maciau, bet turbo neatsimenu
AF1> patikimimo didinimas = variklio resursas 700km. :)
Kazkaip labai jau optimistiskai skamba tokie Honda pareiskimai,jau kiek metu jie vis kazka doro bando sukurti,bet vis niekaip nesigauna.Abejoju ar ka nors taip greitai jie butu sukure stebuklingo.
Vytia>>> Dalis tavo tiesos, bet S2000 tik 2000kubiku, o kylanti kubatura, nera proporcinga galios kilimui (norejau pasakyti, kad 2000=240ag, nereiskia, kad bus 3400=408ag)
F1guru>>> Nedirbdamas serijineje gamyboje, nelabai turesi is kur praktikos pasisemti.
vexe> uztat as zinau :)
bmw535> keletas idomesniu momentu yra paimama is sporto bet jeigu sporte viena komanda 2% geresne uz kita tai visishkai nereiskia kad tas pac bus serijineje.Beje del kubaturos tai skirtumas tarp 2 ir 3 litru nera toks didelis kad tai pakeistu esme.Beto s2000 ishsisuka iki 9000rpm o m3 deja ne (todel ir arkliai pas s2000 geresni is litro)
Nepamirskit, kad variklio isvystoma galia nera tiesiogiai proporcinga ratams tenkanciai galiai. Svarbiausia, kad visi komponentai teisingai dirbu:)
Gal kas turit kokiu duomenu apie F-1 bolidu isvystoma sukimo momenta?
f1guru> bet vistiek neblogas aparatas;)
xr3> ~330nm ribose
bmw535>As tik kaip pvz pateikiau,tokiu auto jura.Kad ir Porsche bet kuria atmosferke paimk,ten 3 ar 3,2l,apie 400 zirgu isspaudzia,apie Ferrari net nesneku,ten litrine galia maziau 120 nebuna,o ju pagaminama tikrai daugiau nei emkiu.Mersu AMG padalinio taip pat panasus rezultatai.Aisku,M3 stiprus agregatas,bet toli grazu ne stebuklas.
Porsche NA turi 3.4 litro - 300hp arba 3.6 litro -320hp. Na yra GT3 versija tai cia 3.6 - 380hp (jau geriau)
Ferrari silpniausia Modena turi 4 litrus ir 400hp
kekstas > nu be abejo, jei variklis sukasi per greitai, taj pavojus suirti dideja, bet viskas priklauso nuo detaliu isbalansavimo, suleidimo ir komponentu. manau honda tuti pakankamai bapkiu komponentam (jei feraris neprades verkt, kad kazko 0,002 proc per daug), o japonu staklikes manau gali pasiekti gera balansavima. Tajp, honda dege daznai, bet manau taj stipriai pasitarnavo ju patirciai.
Vytia>apie mersus tai vapse nera ka ir kalbeti.Va pries savaite buvo paskelbti nauji rezultatai patikimiausiu automobiliu srityje.Tai is 33 markiu mersas buvo 32,stai jum ir kruta masina...formulej bus tas pats,tuoj prades demonstruot savo nerealu patikimuma.
F1guru>Teisingai,is atminties pavariau ir susimoviau.Bet esmes tai nekeicia.Tiesa,yra dar tokia Carrera GT,5,7l/600ag,bet tai jau supercaras,i pora emkei netinka.:)
Alfonsas>Matai,ta apklausa nelabai korektiska.Ziurint ko tu tikiesi is automobilio sumokejes uz ja pinigus.Kuo brangesne masina,tuo daugiau pirkejas tikisi is jos patikimumo.Jei tau sugedo kokia KIA,tai tu nusispjauni,ir vaziuoji taisyti nes sumokejai uz ja nauja kokius 8 europietisku,ir visai kita reakcija i gedima kai sumoki 80 tu paciu.:)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |