Variklių gamintojų pasiūlymas

Variklių gamintojų pasiūlymas
logo 2004 Rugsėjo 19 d. 23:11, West
„Formulės-1“ variklių gamintojai – BMW, „Honda“ ir „Mercedes-Benz“ – pateikė pasiūlymą FIA dėl ateities variklių taisyklių pakeitimų.
Praėjusį trečiadienį jie nutarė siūlyti, kad reikalavimai varikliams išliktų panašūs, kaip ir dabar – t.y. agregatai liktų 3,0 l V10 formato ir turėtų būti nekeičiami vieną „Grand Prix“ savaitgalį. Tačiau didžiosios kompanijos siūlo paprastą, tačiau kardinalų pakeitimą – naujus variklius reikėtų montuoti į bolidus šeštadienio, o ne penktadienio, kaip dabar, rytą.
Pasiūlymo esmė - vienas variklis turėtų būti nekeičiamas nuo vieno etapo šeštadienio ryto iki kito etapo šeštadienio ryto, t.y. turėtų atlaikyti negesti per šeštadienio treniruotes, kvalifikaciją, lenktynes, bandymus tarp etapų ir kito etapo penktadienio treniruotės. Taigi, tai turėtų gerokai sumažinti bandymų skaičių, savo ruožtu sumažinant ir išlaidų varikliams kiekį.
BMW, „Honda“ ir „Mercedes-Benz“ kartu siūlo, jei šis pasiūlymas būtų priimtas, įvesti dar vieną taisyklę: komandos, netiekiančios variklių bent dviem komandoms, turėtų pervesti 3 mln. eurų (apie 14 mln. litų) sumą į fondą, skirtą padėti nepriklausomoms ekipoms spręsti jų apsirūpinimo agregatais klausimą.
Sprendimui pritaria „Toyota“, apie kitų gamintojų ir komandų nuomonę kol kas nieko nežinoma. Beveik neabejojama, kad tokiam pasiūlymui nepritars „Ferrari“, nes ši priešinsis bet kokiam bandymų ribojimui. Italų ekipa tam turi rimtą priežastį – ji, skirtingai nei kitos „Formulės-1“ ekipos, turi dvi nuosavas bandymų trasas Fiorane ir Mugello, todėl gali bandyti žymiai pigiau nei konkurentai.
Kitų metų „Formulės-1“ taisyklės turėtų paaiškėti jau artimiausiu metu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553