Vengrijoje aštuntą pergalę sezone iškovojo M. Verstappenas (166)

Vengrijoje aštuntą pergalę sezone iškovojo M. Verstappenas
logo Liepos 31 d. 17:42, Red Bull Content Pool / Getty Images

Vengrijoje surengtose lenktynėse pergalę iškovojo iš dešimtos pozicijos startavęs „Red Bull“ sportininkas ir čempionato lyderis Maxas Verstappenas. O antroje ir trečioje vietose antrose lenktynėse iš eilės finišavo „Mercedes“ pilotai Lewisas Hamiltonas ir George‘as Russellas.

Varžybas pradėjęs dešimtas, M. Verstappenas pirmoje varžybų pusėje aplenkė ne vieną varžovą ir pakilo iki šeštos vietos bei sekė iš paskos Lewiso Hamiltono. Bet M. Verstappenas britą aplenkė pirmųjų sustojimų metu ir pakilo į penktą vietą.

„Red Bull“ vėliau gana anksti antrajam sustojimui pakvietė M. Verstappeną. Reaguodamas į varžovų veiksmus, dar po vieno rato sustojimą atliko ir G. Russellas, kuris sėkmingai startavo ir pirmus 30 ratų pirmavo lenktynėse.

Antrąjį sustojimą atliko ir G. Russellą trasoje aplenkęs C. Leclercas. Bet priešingai nei varžovai, sportininkas į trasą grįžo su kieto mišinio padangomis, su kuriomis sportininkui sunkiai sekėsi susitvarkyti. Tuo pasinaudojo M. Verstappenas, kuris greitai pavijo „Ferrari“ sportininką ir aplenkė jį pirmame posūkyje.

M. Verstappenui taip pat ne viskas sklandžiai klostėsi lenktynėse. Olandas apsisuko trasoje ir prarado poziciją C. Leclercui, bet po kelių ratų jį vėl pavijo ir dar kartą aplenkė.

Minėtasis C. Leclercas prarado poziciją ne tik M. Verstappenui, bet ir G. Russellui. Reaguodama į tai, „Ferrari“ dar kartą pakvietė sportininką sustojimui, kurio metu ant jo automobilio buvo sumontuotos minkšto mišinio padangos. Grįžęs į trasą C. Leclercas atsidūrė šeštoje vietoje.

G. Russellas trasoje stengėsi už savęs išlaikyti kitą „Ferrari“ sportininką Carlosą Sainzą. Šiuos du sportininkus po kurio laiko pavijo L. Hamiltonas. Aplenkęs C. Sainzą, britas dar po kelių ratų pavijo komandos draugą ir aplenkęs jį pakilo į antrą vietą.

M. Verstappenas be didesnio vargo finišo liniją kirto pirmas ir šventė aštuntąją pergalę sezone. Tuo tarpu antrose lenktynėse iš eilės L. Hamiltonas ir G. Russellas finišavo atitinkamai antroje ir trečioje pozicijose.

Lenktynių pabaigoje negalėjęs rimčiau pasipriešinti G. Russellui, ketvirtoje vietoje varžybas baigė C. Sainzas. O greičiausiųjų penketuką užbaigė antrasis „Red Bull“ pilotas Sergio Perezas. Tuo tarpu kurį laiką lenktynėse pirmavęs C. Leclercas liko šeštas.

„McLaren“ sportininkas Lando Norrisas Vengrijoje vykusias lenktynes baigė septintas, už savęs palikęs „Alpine“ ekipos atstovus Fernando Alonso ir Estebaną Oconą. O paskutinis taškas atiteko dešimtoje vietoje finišavusiam „Aston Martin“ lenktynininkui Sebastianui Vetteliui, kuris iki finišo likus vos keliems ratams, aplenkė komandos draugą Lance‘ą Strollą.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:39:35.912

70

2.

Lewisas Hamiltonas

+7.834s

70

3.

George'as Russellas

+12.337s

70

4.

Carlosas Sainzas

+14.579s

70

5.

Sergio Perezas

+15.688s

70

6.

Charlesas Leclercas

+16.047s

70

7.

Lando Norrisas

+78.300s

70

8.

Fernando Alonso

+1lap

69

9.

Estebanas Oconas

+1lap

69

10.

Sebastianas Vettelis

+1lap

69

11.

Lance'as Strollas

+1lap

69

12.

Pierre'as Gasly

+1lap

69

13.

Guanyu Zhou

+1lap

69

14.

Mickas Schumacheris

+1lap

69

15.

Danielis Ricciardo

+1lap

69

16.

Kevinas Magnussenas

+1lap

69

17.

Alexanderis Albonas

+1lap

69

18.

Nicholas Latifi

+1lap

69

19.

Yuki Tsunoda

+2laps

68

20.

Valtteri Bottas

DNF

65



Komentarai (166)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Aivaras1
IP: 6f569e4 | 08/01 19:06 Atsakyti
kazka panasaus hill'as po pranc komentavo. imho pas sainza aukstesnis lenktyninis IQ ir komanda turetu ant sainz statyti.
tp
IP: 211e3e0 | 08/01 10:59 Atsakyti
hmmmm
08/01 09:37

P2 Leclerc'ui buvo lock'as. Del P1 neaisku kaip ten butu buve. Leclerco sustojimas hard => soft buvo mazdaug tokiu pat metu kaip turejo buti medium -> soft. Ir kai jam buvo uzdeti softai jisai kartu su LH rode geriausius rato iveikimo laikus, valgydamas po 0.8-1s nuo Maxo. O po VSC, paskutiniame rate (kai pradejo lyti) Maxo laikas buvo apie 1:28.20, Leclerco laikas buvo 1:24.20. Tai yra 4 sekundes

https://imgur.com/i8Xwk04

Reikia nepamiršti Verstappenas taupė padangas savo paskutiniam stinte, just in case. Paskutiniam rate iš viso neturėjo kur lėkti ant šlapios trasos su labiau atvėsusiom padangom, kai finišas už 2km, o tarpas iki 2 vietos 10s+.
Tuo tarpu Leclercas dar pushino su mintim, kad bent Perezą paimt.
peast[MS]
IP: 5e5654f | 08/01 10:04 Atsakyti
Wow. Galvos turi krist pas italus.
hmmmm
IP: 809213b | 08/01 09:37 Atsakyti
kast1f
08/01 08:26

Puiki informacija. Dėkui. Bet, a9, mes nekalbam kad Leclerc privalėjo laimėti. Mes kalbam apie tai, kad ant podiumo jis tikrai turėjo būti ir mes tą puikiai matome iš šių lentelių. Minimum bent jau galimybė kovoti turėjo būti suteikta. LH tempas su Mediumais nebuvo geresnis (~1:24) nei Leclerco iki jo sustojimo (1:23.5) . Na o Leclerc laikas su Softais, nu nevertinamas. Nemanau, kad jis tiesiog turėjo motyvaciją spausti. Bet net negana to, po lap 57 kai išlindo su Softais Leclerc, jo tempas buvo ~1s greitesnis nei Maxo. Maxo padangos tikrai buvo padilę gale. Jeigu Leclerc būtų buvęs užlaikytas ilgiau, taip Maxas būtų pabėgęs pirmyn nes važiavo ~1.22.5-1.22.7 kažkur, kai CL tempas iki sustojimo kietoms buvo ~1.23.5. Nu bet su Softais gale būtų pasigaudęs atgal. Nesakau, kad būtų 100 proc. aplenkęs, bet podiumas būtų buvęs, Russelą tikrai būtų pagavęs. Minimum P4. Tai jau yra keliais taškeliai jam daugiau įskaitoje. Tai kaip galima nevadinti klaida fakto pit for Hard ir po to pit for Softs kai sudeginta viso šito bajerio metu minimum 30 sekundžių - 20 stopas, 10 už tai kad važiavo taip lėtai negu su M iki sustojimu. Iki Ruselo net IR TAIP su TOKIU FAILU buvo likę 3,7 sekundės........

P2 Leclerc'ui buvo lock'as. Del P1 neaisku kaip ten butu buve. Leclerco sustojimas hard => soft buvo mazdaug tokiu pat metu kaip turejo buti medium -> soft. Ir kai jam buvo uzdeti softai jisai kartu su LH rode geriausius rato iveikimo laikus, valgydamas po 0.8-1s nuo Maxo. O po VSC, paskutiniame rate (kai pradejo lyti) Maxo laikas buvo apie 1:28.20, Leclerco laikas buvo 1:24.20. Tai yra 4 sekundes

https://imgur.com/i8Xwk04
kast1f
IP: 51b60eb | 08/01 08:26 Atsakyti
a9
08/01 01:11

https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2022/hungarian-grand-prix/eventtiming-information - "Lap Analysis" PDF failas. Visų 2022 GP dokumentaciją gali pasiekti iš https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2022/formula-one (nuspaudus and norimo GP per "Show Menu")

Puiki informacija. Dėkui. Bet, a9, mes nekalbam kad Leclerc privalėjo laimėti. Mes kalbam apie tai, kad ant podiumo jis tikrai turėjo būti ir mes tą puikiai matome iš šių lentelių. Minimum bent jau galimybė kovoti turėjo būti suteikta. LH tempas su Mediumais nebuvo geresnis (~1:24) nei Leclerco iki jo sustojimo (1:23.5) . Na o Leclerc laikas su Softais, nu nevertinamas. Nemanau, kad jis tiesiog turėjo motyvaciją spausti. Bet net negana to, po lap 57 kai išlindo su Softais Leclerc, jo tempas buvo ~1s greitesnis nei Maxo. Maxo padangos tikrai buvo padilę gale. Jeigu Leclerc būtų buvęs užlaikytas ilgiau, taip Maxas būtų pabėgęs pirmyn nes važiavo ~1.22.5-1.22.7 kažkur, kai CL tempas iki sustojimo kietoms buvo ~1.23.5. Nu bet su Softais gale būtų pasigaudęs atgal. Nesakau, kad būtų 100 proc. aplenkęs, bet podiumas būtų buvęs, Russelą tikrai būtų pagavęs. Minimum P4. Tai jau yra keliais taškeliai jam daugiau įskaitoje. Tai kaip galima nevadinti klaida fakto pit for Hard ir po to pit for Softs kai sudeginta viso šito bajerio metu minimum 30 sekundžių - 20 stopas, 10 už tai kad važiavo taip lėtai negu su M iki sustojimu. Iki Ruselo net IR TAIP su TOKIU FAILU buvo likę 3,7 sekundės........
a9
IP: 7cca019 | 08/01 01:11 Atsakyti
rasytojelis
07/31 23:52

Įmesk ratų lentelę įdomu pažiūrėti.

Asd
IP: e94c0d9 | 08/01 00:20 Atsakyti
Batka
08/01 00:18

Taktiskai mercedesai su hamiltonu parode kad jie vis dar mercedes … smagu buvo ziuret kaip senis nemokantis vaziuot sintetinis cempionas abu ferrarius dejo per sona ir buliu … nu cia kaip sako tie ekspertai musu “pasiseke”

Pas ji padangos buvo tokios kur maxas turejo praeito sezono paskutiniam rate, nuskilo seniui
Batka
IP: deb749b | 08/01 00:18 Atsakyti
Taktiskai mercedesai su hamiltonu parode kad jie vis dar mercedes … smagu buvo ziuret kaip senis nemokantis vaziuot sintetinis cempionas abu ferrarius dejo per sona ir buliu … nu cia kaip sako tie ekspertai musu “pasiseke”
Batka
IP: deb749b | 08/01 00:16 Atsakyti
Kad maxiukas bus greitas ir taip buvo aisku bet kad ferrari taip dovanas dalins nesitikejau … nu kaip … ferrari visada sugeba nustebint bet snd buvo jau auksciausias lygis
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 07/31 23:52 Atsakyti
a9
07/31 18:57

Visi čia gudrūs po lenktynių aiškinti kokią strategiją turėjo naudoti Ferrari. Bet nesugeba suvokti, kad Ferrari tiesiog buvo per lėti. Jeigu sektumėte per lenktynes live timing lentelę (su ratų laikais), tada tą būtumėte matę. Dėl greičio trūkumo ir pralaimėjo, o ne dėl strategijos. Neįtikėtina, bet visumoje Mercedes buvo greičiausia bolidas (imant skirtingas padangas ir skirtingus kuro kiekius). Klausimas kas nutiko, kad Ferrari greitis dingo, o Mercedes staiga pagreitėjo. Bolido nustatymai? Pamatysime kitame GP. Kas dėl Verstapeno, tai jis turėjo naują variklį, dėl to ir laimėjo. Jau metėme ir anksčiau, kad naujas variklis gali duoti 1s pranašumą.

Įmesk ratų lentelę įdomu pažiūrėti.
×

TOP naujienos