Vengrijos bandymuose – žvilgsnis į kito sezono priekinį sparną (8)

Vengrijos bandymuose – žvilgsnis į kito sezono priekinį sparną
logo 2018 Liepos 31 d. 11:35, Pirelli / LAT Images

Dar prieš prasidedant bandymams Vengrijoje buvo aišku, kad „Force India“ ekipa išbandys naują, 2019-ųjų sezonui skirtą, priekinį bolido sparną.

F-1 nutarė kiek pakoreguoti priekinius sparnus, kad pilotams būtų kiek lengviau lenkti varžovus.

Nuo dabar priekiniai sparnai bus kur kas paprastesni negu lyginant su šiais metais. Sparnas bus 200mm platesnis ir 25mm gilesnis. Taip tikimasi, kad pilotai galės važiuoti arčiau vienas kito.

„Force India“ ekipa F-1 fanams suteikė šansą pažvelgti, kaip atrodys kito sezono priekinis sparnas:


Komentarai (8)
tribeca
| 07/31 12:49 Atsakyti
O tai kam praplatino, vel kombaina padare kaip buvo kazkada kai po soniniu susidurimu luzdavo priekinis sparnas.
RBR
| 07/31 14:17 Atsakyti
tribeca
07/31 12:49

O tai kam praplatino, vel kombaina padare kaip buvo kazkada kai po soniniu susidurimu luzdavo priekinis sparnas.

Kad nelaiko priekis dabar is paskos vaziuojant net per maziausia posuki slysta. Bet yra blogesne siu nuotrauku puse. Jei komanda viesai demonstruoja kitu metu detales, reiskia kitais metais jos nebus cempionate:) taip jau yra ne karta buve
Klepsidra
| 07/31 14:36 Atsakyti
nu tai good - lus visas sparnas, o ne endplate'ai po kuriu luzimo kai kurie dar ir pagreiteja. spec efektai didesni vel bus.
Norge logo rėmėjas
| 07/31 17:20 Atsakyti
Klepsidra
07/31 14:36

nu tai good - lus visas sparnas, o ne endplate'ai po kuriu luzimo kai kurie dar ir pagreiteja. spec efektai didesni vel bus.

+++
pergalingas
| 07/31 18:54 Atsakyti
Man asmeniskai jis tinka. Atrodo neblogai, tinka dabartinems formulems ir is estetines puses ir masant logiskai turetu duoti naudos. Tik as jo neprastinciau, o paliciau komandoms laisves ji koreaguoti, pagal savo bolida. Bet kad praplatintas ir pagilintas man asmeniskai tai ok.
ddt
| 07/31 23:31 Atsakyti
pergalingas
07/31 18:54

Man asmeniskai jis tinka. Atrodo neblogai, tinka dabartinems formulems ir is estetines puses ir masant logiskai turetu duoti naudos. Tik as jo neprastinciau, o paliciau komandoms laisves ji koreaguoti, pagal savo bolida. Bet kad praplatintas ir pagilintas man asmeniskai tai ok.

Jei f1 butu galvoje vien apie estetika, nebutu buve anciasnapiu ar halo. O logika sako, kad jei su mazu sparnu priartejes prie kito bolido prarasdavai maza prispaudziama jega, tai su dideliu - prarasi didele. Rezultatas? Joks.
A85 logo rėmėjas
| 07/31 23:40 Atsakyti
ddt
07/31 23:31

Jei f1 butu galvoje vien apie estetika, nebutu buve anciasnapiu ar halo. O logika sako, kad jei su mazu sparnu priartejes prie kito bolido prarasdavai maza prispaudziama jega, tai su dideliu - prarasi didele. Rezultatas? Joks.

Šitas sparnas jokios prispaudžiamos jėgos reikšmingai nepraras, tokio sparno tikslas mažint nešvarų orą aplink bolidą, kaip ir kiti aerodinaminiai pakeitimai taisyklėse 2019 metų sezonui, kad palengvintų lenkimus. O ar palengvins, ar ne - bus matyt. Na, RB, porą metų ties šituo dirbu, tikiuosi, kad paskaičiavo tinkamai viską. Tų sparnų didesnė problema bus, kad jie nuo kontaktų byrės, kaip ir Klepsidra teisingai pastebėjo.
pergalingas
| 08/02 00:16 Atsakyti
O kur kas sake jog cia buvo galvota apie estetika. Sakau man asmeniskai atrodo estetiskai, nes bolidai platus, galinis sparnas platus, priekinis sparnas kaip ir i tema. Man nlb patiko tie laikai, kai bolidas buvo siauras, galinis sparnas siauras ir pns. Db viskas kaip ir ok bet del skonio nesigincyjama, net jei ir kyla noras, neverta nes niekas niekam nieko neirodys. O ar klaida padaryta sitame sprendime ar ne pamatyti galima tik lenktyniu trasoje, kai vyksta realios lenktynes. Skaiciavimai daznai formuleje prasilenkia su praktika. Tarkis sparnas bus lb geras kai vaziuoji svarioj trasoj ir tas pats sparnas gali buti visiskai niekam tikes kai sekioji is paskos ir lenki varzovus. O kur dar tokie veiksniai kaip oro temperatura(tankis), vejo itaka. Todel as jau pries tai komentare sakiau, jog praplatinta versija man nekliuva, atrodo tvarkingai, teoriskai irgi naudingas, taciau reikia palikti laisves komandoms ji modeliuoti, nes bolidai nera vienodi, todel juos standartizuoti irgi nera sazininga vienam tiks, o kitam visiskai ne, o pradeti kurti bolida nuo priekinio sparno kiek kvaila...
×

TOP naujienos