Vengrijos GP kvalifikacijoje pirmąją „pole“ karjeroje iškovojo G. Russellas (83)

Vengrijos GP kvalifikacijoje pirmąją „pole“ karjeroje iškovojo G. Russellas
logo Liepos 30 d. 18:04, Pirelli

Vengrijoje surengtoje F-1 kvalifikacijoje kiek netikėtai „pole“ poziciją iškovojo geriausią rezultatą užfiksavęs „Mercedes“ lenktynininkas George‘as Russellas. Tuo tarpu čempionato lyderis Maxas Verstappenas paskutinėje važiavimų dalyje susidūrė su techninėmis problemomis.

G. Russellas paskutiniuoju bandymu vos 0,044 sek. aplenkė pirmavusį „Ferrari“ atstovą C. Sainzą ir pirmą kartą karjeroje iškovojo pirmą startinę poziciją. Įdomu tai, kad britas buvo greičiausiais neužfiksavęs geriausio rezultato nė viename iš trasos sektorių.

C. Leclercas kovojo dėl „pole“ pozicijos, bet liko trečias. „Ferrari“ sportininkas gali pasiguosti nebent tuo, jog čempionate pirmaujantis pagrindinis jo varžovas M. Verstappenas dėl techninių problemų liko 10-as.

„McLaren“ atstovas Lando Norrisas liko ketvirtas, kvalifikacijoje greičiu pranokęs pernai Vengrijoje lenktynėse nugalėjusį Estebaną Oconą.

Šeštoje vietoje liko kitas „Alpine“ sportininkas Fernando Alonso, o problemų su DRS turėjęs Lewisas Hamiltonas - septintas. Greta brito rytojaus lenktynėse startuos buvęs jo komandos draugas Valtteri Bottas. O iš devintos ir dešimtos pozicijų varžybas pradės Danielis Ricciardo ir M. Verstappenas.

Kvalifikacija nesėkmingai susiklostė ne tik M. Verstappenui, bet ir jo komandos draugui Sergio Perezui, kuris nepateko į paskutinę važiavimų dalį ir liko 11-as.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

George'as Russellas

1:18.407

1:18.154

1:17.377

23

2.

Carlosas Sainzas

1:18.434

1:17.946

1:17.421

22

3.

Charlesas Leclercas

1:18.806

1:17.768

1:17.567

22

4.

Lando Norrisas

1:18.653

1:18.121

1:17.769

19

5.

Estebanas Oconas

1:18.866

1:18.216

1:18.018

20

6.

Fernando Alonso

1:18.716

1:17.904

1:18.078

17

7.

Lewisas Hamiltonas

1:18.374

1:18.035

1:18.142

21

8.

Valtteri Bottas

1:18.935

1:18.445

1:18.157

20

9.

Danielis Ricciardo

1:18.775

1:18.198

1:18.379

19

10.

Maxas Verstappenas

1:18.509

1:17.703

1:18.823

21

11.

Sergio Perezas

1:19.118

1:18.516

16

12.

Guanyu Zhou

1:18.973

1:18.573

16

13.

Kevinas Magnussenas

1:18.993

1:18.825

18

14.

Lance'as Strollas

1:19.205

1:19.137

16

15.

Mickas Schumacheris

1:19.164

1:19.202

16

16.

Yuki Tsunoda

1:19.240

9

17.

Alexanderis Albonas

1:19.256

10

18.

Sebastianas Vettelis

1:19.273

10

19.

Pierre'as Gasly

1:19.527

9

20.

Nicholas Latifi

1:19.570

10



Komentarai (83)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
kart
IP: ff4c1cb | 07/31 14:51 Atsakyti
tech
07/31 14:41

Tai Lec laimejo Q ten. O strategija turejo gaut. Vet - nes Leclerc turejo padet oro maise istraukt Feteli is 3 i 2-a virs Hamiltono. Bet Fet suziurkiavo ir pasinaudojes Lec padarytu oro maisu apsilenke ne tik Ham bet ir Lec

Tai ką aš tau ir sakau - Q laimi, geresnę strategiją gauni. Tokia taisyklė buvo įvesta gana anksti sezone. Ir ten ne Vetteliui turėjo padėti Leclercas, o sau. Nes jeigu ne Vetteliui oro maišą būtų davęs, tai Hamis juo būtų pasinaudojęs.
Zedabiejus
IP: e94c0d9 | 07/31 14:48 Atsakyti
hmmmmmm
07/31 14:36

LH turejo prasta isvaziavima pries ilgaja tiesiaja. Nubreziau melyna horizontalia linija palyginti su antra trumpaja tiesiaja, kur yra kita DRS zona. GR atveju greitis abejose tiesiosiose kyla panasia forma, o LH atveju pirmoje tiesiojoje grafikas labiau kuprotas lyginant su antra tiesiaja (kai isvystomas toks pat greitis, apie 270km/h). Antrojoje tiesiojoje LH praktiskai nieko nepralose del DRS (nykstamai minimaliai). Kaip grafike matosi rusvai raudona spalva yra LH throttle. Tai jis dar 0.5s anksciau stabde nei GR pries pasiekiant maksimalu greiti. Galbut tuo momentu nusprende nebetesti greito rato. Manau del prasto isvaziavimo prarado kazkur apie 0.05-0.10s. Del DRS apie 0.1-0.15s. Galima sudauginti grafike esancius kvadratelius tarp GR ir LH trajektoriju, nustatyti kiek kelio GR iveike daugiau nei LH (del DRS) ir padalyti is greicio 270 km/h ar pan. Taip galima suzinoti, kokia laiko dali atkarpoje LH prarado.

Mano mintis nuo pat pradziu buvo ta, kad jei LH butu galejes sitoje trasoje atvaziuoti tokiu pat pace kaip GR, tokiu atveju jis butu teses rata ir uzfiksaves bent 17.6 ar pan (kas yra P4). laika. Ir tada butu galima sakyti per post-race interview apie front row pramazinima del DRS (t.y. techniniu problemu). Bet situo atveju LH stovi uz Alpine ir Norris del savo pacio kaltes: klaidu ar nebetikejimo, kad gali pagerinti rezultata net neturint DRS. O gal ir gebejimo trukumo priversti padangas dirbti saltomis salygomis

https://ibb.co/syzRMdd

Kiek tu cia gali analize, tu geriau pasakyk ar lietu bus ar nebus jau seniai turejo but nulyta, tippo ka nupute lietu kazkur?
tech
IP: 6f038fb | 07/31 14:41 Atsakyti
kart
07/31 14:29

Jo buvo, bet esmės nekečia :D Juk nesiskaito, kad Leclercui dar prieš lenktynes geresnę strategiją padarė, ane? :D O tu dar įrodinėji apie kažkokį Vettelio tempimą visą sezoną. Pats jau mėtaisi savo pezaluose.

Tai Lec laimejo Q ten. O strategija turejo gaut. Vet - nes Leclerc turejo padet oro maise istraukt Feteli is 3 i 2-a virs Hamiltono. Bet Fet suziurkiavo ir pasinaudojes Lec padarytu oro maisu apsilenke ne tik Ham bet ir Lec
hmmmmmm
IP: 809213b | 07/31 14:36 Atsakyti
LH turejo prasta isvaziavima pries ilgaja tiesiaja. Nubreziau melyna horizontalia linija palyginti su antra trumpaja tiesiaja, kur yra kita DRS zona. GR atveju greitis abejose tiesiosiose kyla panasia forma, o LH atveju pirmoje tiesiojoje grafikas labiau kuprotas lyginant su antra tiesiaja (kai isvystomas toks pat greitis, apie 270km/h). Antrojoje tiesiojoje LH praktiskai nieko nepralose del DRS (nykstamai minimaliai). Kaip grafike matosi rusvai raudona spalva yra LH throttle. Tai jis dar 0.5s anksciau stabde nei GR pries pasiekiant maksimalu greiti. Galbut tuo momentu nusprende nebetesti greito rato. Manau del prasto isvaziavimo prarado kazkur apie 0.05-0.10s. Del DRS apie 0.1-0.15s. Galima sudauginti grafike esancius kvadratelius tarp GR ir LH trajektoriju, nustatyti kiek kelio GR iveike daugiau nei LH (del DRS) ir padalyti is greicio 270 km/h ar pan. Taip galima suzinoti, kokia laiko dali atkarpoje LH prarado.

Mano mintis nuo pat pradziu buvo ta, kad jei LH butu galejes sitoje trasoje atvaziuoti tokiu pat pace kaip GR, tokiu atveju jis butu teses rata ir uzfiksaves bent 17.6 ar pan (kas yra P4). laika. Ir tada butu galima sakyti per post-race interview apie front row pramazinima del DRS (t.y. techniniu problemu). Bet situo atveju LH stovi uz Alpine ir Norris del savo pacio kaltes: klaidu ar nebetikejimo, kad gali pagerinti rezultata net neturint DRS. O gal ir gebejimo trukumo priversti padangas dirbti saltomis salygomis

https://ibb.co/syzRMdd
kart
IP: ff4c1cb | 07/31 14:29 Atsakyti
tech
07/31 14:22

Nors gal ir 2019 Rusijoj buvo. Bet esmes tai nekeicia. Ten is anksto buvo aptarta strategija, kurios Vet nepaise ir del to buvo nugesintas tam etape. Beja Rusijos etapas buvo jau link pabaigos sezono. Gal tik po Rusijos jau ir persilauzimas ivyko kazkiek del Nr1 protegavimo

Jo buvo, bet esmės nekečia :D Juk nesiskaito, kad Leclercui dar prieš lenktynes geresnę strategiją padarė, ane? :D O tu dar įrodinėji apie kažkokį Vettelio tempimą visą sezoną. Pats jau mėtaisi savo pezaluose.
Zedabiejus
IP: e94c0d9 | 07/31 14:27 Atsakyti
tech
07/31 14:22

Nors gal ir 2019 Rusijoj buvo. Bet esmes tai nekeicia. Ten is anksto buvo aptarta strategija, kurios Vet nepaise ir del to buvo nugesintas tam etape. Beja Rusijos etapas buvo jau link pabaigos sezono. Gal tik po Rusijos jau ir persilauzimas ivyko kazkiek del Nr1 protegavimo

Klausykit ka jus cia pliurpiat analizai? Lenktynes arteja ir reik dometis oru hungaroringe, o jus cia savo analizais drabstotes...
kart
IP: ff4c1cb | 07/31 14:26 Atsakyti
tech
07/31 14:17

Rusija buvo ne 19 , 2020 sezone. Ten jau Lec tam sezone buvo Nr1. Ir taip visa sezona sistemingai Vet buvo Nr1. Nepaisant Lec rodomo greicio persvaros. O tu ir pats buvai itikejes , kad Vet ir 2020 sezone bus nr 1 ir net pasiulei is 1 k susilazint, kad Vet laimes ta sezona. Deja, neivertinai to, kad Lec buvo pastatytas i Nr1 nuo pradzios sezono ;)

Rusija buvo 2019 sezone. 2020 metais Ferrari jau buvo po varikliu bano.

O dėl to, kas laimės, kas ne, diskusijos buvo dar iki covido, Ferrari variklių bano ir atsisveikinimo su Vetteliu, tad vėl neiškreipk realybės.

Visi tie įvykiai situaciją pakeitė iš esmės ir jau po jų pats netikėjau, kad Vettelis deliverins, kadangi ir Ferrari galutinai tobulint bolidą pradėjo ant Leclerco.
tech
IP: 6f038fb | 07/31 14:22 Atsakyti
tech
07/31 14:17

Rusija buvo ne 19 , 2020 sezone. Ten jau Lec tam sezone buvo Nr1. Ir taip visa sezona sistemingai Vet buvo Nr1. Nepaisant Lec rodomo greicio persvaros. O tu ir pats buvai itikejes , kad Vet ir 2020 sezone bus nr 1 ir net pasiulei is 1 k susilazint, kad Vet laimes ta sezona. Deja, neivertinai to, kad Lec buvo pastatytas i Nr1 nuo pradzios sezono ;)

Nors gal ir 2019 Rusijoj buvo. Bet esmes tai nekeicia. Ten is anksto buvo aptarta strategija, kurios Vet nepaise ir del to buvo nugesintas tam etape. Beja Rusijos etapas buvo jau link pabaigos sezono. Gal tik po Rusijos jau ir persilauzimas ivyko kazkiek del Nr1 protegavimo
tech
IP: c4754c7 | 07/31 14:17 Atsakyti
kart
07/31 14:13

Nesąmones šneki apie sodinimą visą sezoną - to nebuvo. Jau pamiršai kaip Rusijoje Vettelis buvo nusodintas? Aišku, kad nepamiršai, tiesiog prisiminti nenori.

Ne, nebuvo nuo pirmo etapo greitesnis, nemeluok. Pasigavęs kažkokį iškreiptą vaizdą, kai Leclecas gavęs vėliau naują setą geresnių padangų pasigavo taupantį padangas Vettelį ir varai ištisai savo tą demagogiją.

Rusija buvo ne 19 , 2020 sezone. Ten jau Lec tam sezone buvo Nr1. Ir taip visa sezona sistemingai Vet buvo Nr1. Nepaisant Lec rodomo greicio persvaros. O tu ir pats buvai itikejes , kad Vet ir 2020 sezone bus nr 1 ir net pasiulei is 1 k susilazint, kad Vet laimes ta sezona. Deja, neivertinai to, kad Lec buvo pastatytas i Nr1 nuo pradzios sezono ;)
kart
IP: ff4c1cb | 07/31 14:13 Atsakyti
antiklepsius
07/31 14:12

labiausiai patiko kintamasis - reljefas :DDD *** kart? inercija? seriously?

neapsimesk, kad ką nors supranti
×

TOP naujienos