Vengrijoje surengtoje F-1 kvalifikacijoje kiek netikėtai „pole“ poziciją iškovojo geriausią rezultatą užfiksavęs „Mercedes“ lenktynininkas George‘as Russellas. Tuo tarpu čempionato lyderis Maxas Verstappenas paskutinėje važiavimų dalyje susidūrė su techninėmis problemomis.
G. Russellas paskutiniuoju bandymu vos 0,044 sek. aplenkė pirmavusį „Ferrari“ atstovą C. Sainzą ir pirmą kartą karjeroje iškovojo pirmą startinę poziciją. Įdomu tai, kad britas buvo greičiausiais neužfiksavęs geriausio rezultato nė viename iš trasos sektorių.
C. Leclercas kovojo dėl „pole“ pozicijos, bet liko trečias. „Ferrari“ sportininkas gali pasiguosti nebent tuo, jog čempionate pirmaujantis pagrindinis jo varžovas M. Verstappenas dėl techninių problemų liko 10-as.
„McLaren“ atstovas Lando Norrisas liko ketvirtas, kvalifikacijoje greičiu pranokęs pernai Vengrijoje lenktynėse nugalėjusį Estebaną Oconą.
Šeštoje vietoje liko kitas „Alpine“ sportininkas Fernando Alonso, o problemų su DRS turėjęs Lewisas Hamiltonas - septintas. Greta brito rytojaus lenktynėse startuos buvęs jo komandos draugas Valtteri Bottas. O iš devintos ir dešimtos pozicijų varžybas pradės Danielis Ricciardo ir M. Verstappenas.
Kvalifikacija nesėkmingai susiklostė ne tik M. Verstappenui, bet ir jo komandos draugui Sergio Perezui, kuris nepateko į paskutinę važiavimų dalį ir liko 11-as.
Vt. |
Pilotas |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
Ratai |
1. |
George'as Russellas |
1:18.407 |
1:18.154 |
1:17.377 |
23 |
2. |
Carlosas Sainzas |
1:18.434 |
1:17.946 |
1:17.421 |
22 |
3. |
Charlesas Leclercas |
1:18.806 |
1:17.768 |
1:17.567 |
22 |
4. |
Lando Norrisas |
1:18.653 |
1:18.121 |
1:17.769 |
19 |
5. |
Estebanas Oconas |
1:18.866 |
1:18.216 |
1:18.018 |
20 |
6. |
Fernando Alonso |
1:18.716 |
1:17.904 |
1:18.078 |
17 |
7. |
Lewisas Hamiltonas |
1:18.374 |
1:18.035 |
1:18.142 |
21 |
8. |
Valtteri Bottas |
1:18.935 |
1:18.445 |
1:18.157 |
20 |
9. |
Danielis Ricciardo |
1:18.775 |
1:18.198 |
1:18.379 |
19 |
10. |
Maxas Verstappenas |
1:18.509 |
1:17.703 |
1:18.823 |
21 |
11. |
Sergio Perezas |
1:19.118 |
1:18.516 |
16 |
|
12. |
Guanyu Zhou |
1:18.973 |
1:18.573 |
16 |
|
13. |
Kevinas Magnussenas |
1:18.993 |
1:18.825 |
18 |
|
14. |
Lance'as Strollas |
1:19.205 |
1:19.137 |
16 |
|
15. |
Mickas Schumacheris |
1:19.164 |
1:19.202 |
16 |
|
16. |
Yuki Tsunoda |
1:19.240 |
9 |
||
17. |
Alexanderis Albonas |
1:19.256 |
10 |
||
18. |
Sebastianas Vettelis |
1:19.273 |
10 |
||
19. |
Pierre'as Gasly |
1:19.527 |
9 |
||
20. |
Nicholas Latifi |
1:19.570 |
10 |
Tai Lec laimejo Q ten. O strategija turejo gaut. Vet - nes Leclerc turejo padet oro maise istraukt Feteli is 3 i 2-a virs Hamiltono. Bet Fet suziurkiavo ir pasinaudojes Lec padarytu oro maisu apsilenke ne tik Ham bet ir Lec
LH turejo prasta isvaziavima pries ilgaja tiesiaja. Nubreziau melyna horizontalia linija palyginti su antra trumpaja tiesiaja, kur yra kita DRS zona. GR atveju greitis abejose tiesiosiose kyla panasia forma, o LH atveju pirmoje tiesiojoje grafikas labiau kuprotas lyginant su antra tiesiaja (kai isvystomas toks pat greitis, apie 270km/h). Antrojoje tiesiojoje LH praktiskai nieko nepralose del DRS (nykstamai minimaliai). Kaip grafike matosi rusvai raudona spalva yra LH throttle. Tai jis dar 0.5s anksciau stabde nei GR pries pasiekiant maksimalu greiti. Galbut tuo momentu nusprende nebetesti greito rato. Manau del prasto isvaziavimo prarado kazkur apie 0.05-0.10s. Del DRS apie 0.1-0.15s. Galima sudauginti grafike esancius kvadratelius tarp GR ir LH trajektoriju, nustatyti kiek kelio GR iveike daugiau nei LH (del DRS) ir padalyti is greicio 270 km/h ar pan. Taip galima suzinoti, kokia laiko dali atkarpoje LH prarado.
Mano mintis nuo pat pradziu buvo ta, kad jei LH butu galejes sitoje trasoje atvaziuoti tokiu pat pace kaip GR, tokiu atveju jis butu teses rata ir uzfiksaves bent 17.6 ar pan (kas yra P4). laika. Ir tada butu galima sakyti per post-race interview apie front row pramazinima del DRS (t.y. techniniu problemu). Bet situo atveju LH stovi uz Alpine ir Norris del savo pacio kaltes: klaidu ar nebetikejimo, kad gali pagerinti rezultata net neturint DRS. O gal ir gebejimo trukumo priversti padangas dirbti saltomis salygomis
https://ibb.co/syzRMdd
Jo buvo, bet esmės nekečia :D Juk nesiskaito, kad Leclercui dar prieš lenktynes geresnę strategiją padarė, ane? :D O tu dar įrodinėji apie kažkokį Vettelio tempimą visą sezoną. Pats jau mėtaisi savo pezaluose.
Mano mintis nuo pat pradziu buvo ta, kad jei LH butu galejes sitoje trasoje atvaziuoti tokiu pat pace kaip GR, tokiu atveju jis butu teses rata ir uzfiksaves bent 17.6 ar pan (kas yra P4). laika. Ir tada butu galima sakyti per post-race interview apie front row pramazinima del DRS (t.y. techniniu problemu). Bet situo atveju LH stovi uz Alpine ir Norris del savo pacio kaltes: klaidu ar nebetikejimo, kad gali pagerinti rezultata net neturint DRS. O gal ir gebejimo trukumo priversti padangas dirbti saltomis salygomis
https://ibb.co/syzRMdd
Nors gal ir 2019 Rusijoj buvo. Bet esmes tai nekeicia. Ten is anksto buvo aptarta strategija, kurios Vet nepaise ir del to buvo nugesintas tam etape. Beja Rusijos etapas buvo jau link pabaigos sezono. Gal tik po Rusijos jau ir persilauzimas ivyko kazkiek del Nr1 protegavimo
Nors gal ir 2019 Rusijoj buvo. Bet esmes tai nekeicia. Ten is anksto buvo aptarta strategija, kurios Vet nepaise ir del to buvo nugesintas tam etape. Beja Rusijos etapas buvo jau link pabaigos sezono. Gal tik po Rusijos jau ir persilauzimas ivyko kazkiek del Nr1 protegavimo
Rusija buvo ne 19 , 2020 sezone. Ten jau Lec tam sezone buvo Nr1. Ir taip visa sezona sistemingai Vet buvo Nr1. Nepaisant Lec rodomo greicio persvaros. O tu ir pats buvai itikejes , kad Vet ir 2020 sezone bus nr 1 ir net pasiulei is 1 k susilazint, kad Vet laimes ta sezona. Deja, neivertinai to, kad Lec buvo pastatytas i Nr1 nuo pradzios sezono ;)
O dėl to, kas laimės, kas ne, diskusijos buvo dar iki covido, Ferrari variklių bano ir atsisveikinimo su Vetteliu, tad vėl neiškreipk realybės.
Visi tie įvykiai situaciją pakeitė iš esmės ir jau po jų pats netikėjau, kad Vettelis deliverins, kadangi ir Ferrari galutinai tobulint bolidą pradėjo ant Leclerco.
Rusija buvo ne 19 , 2020 sezone. Ten jau Lec tam sezone buvo Nr1. Ir taip visa sezona sistemingai Vet buvo Nr1. Nepaisant Lec rodomo greicio persvaros. O tu ir pats buvai itikejes , kad Vet ir 2020 sezone bus nr 1 ir net pasiulei is 1 k susilazint, kad Vet laimes ta sezona. Deja, neivertinai to, kad Lec buvo pastatytas i Nr1 nuo pradzios sezono ;)
Nesąmones šneki apie sodinimą visą sezoną - to nebuvo. Jau pamiršai kaip Rusijoje Vettelis buvo nusodintas? Aišku, kad nepamiršai, tiesiog prisiminti nenori.
Ne, nebuvo nuo pirmo etapo greitesnis, nemeluok. Pasigavęs kažkokį iškreiptą vaizdą, kai Leclecas gavęs vėliau naują setą geresnių padangų pasigavo taupantį padangas Vettelį ir varai ištisai savo tą demagogiją.
labiausiai patiko kintamasis - reljefas :DDD *** kart? inercija? seriously?