Vibruojantis Renault

2008 Balandžio 28 d. 09:35

Žiūrėdamas Ispanijos GP, atkreipiau dėmesį į Renault naują peleką už oro įsiurbimo angos. Toks įdomiai smailėjantis ir aukštas. Ir kai parodė, kaip važiuoja Alonso, o kamera žiūrėjo atgal, pastebėjau, kad to peleko galas lankstus, ir maskatuojasi į visas puses. Kažkada Ferrari nukentėjo, nes priekinis sparnas judėjo horizontaliai, dabar gi Renault peleko galas irgi horizontaliai plevesuoja. Oras gi nuo jo patenka tiesiai ant galinio sparno. Lankstus aerodinaminis elementas ??

2008 Balandžio 28 d. 10:25

geras pastebėjimas...techniškai nesunku tą peleką pagaminti stabilų,todėl keista kad jis plevėsuoja...

2008 Balandžio 28 d. 10:27

Butent. Pastebejau ta pati. IMHO jei mass damperius uzdraude (kas mano galva buvo sunkiai suvokiama) tai sitas - tiesiog privalo butu uzdraustas arba nurodyta jo medziaga 'sustangrinti'.

2008 Balandžio 28 d. 10:39

as tai dar pastebejau kad keleto galiniai sparnai pradeda maskatuotis i sonus kai pasiekia dideli greiti..bet gal cia taip visu juda..

2008 Balandžio 28 d. 10:49

klusimas ant kiek stipriai deformuojasi. yra jug leistinas limitas... Mclaren irgi priekinis sparnas "bridge" kada stadimas pasilenka. bet tiko

2008 Balandžio 28 d. 10:53

Tiesiosiose Ir Veidrodeliai Vibruoja, Reikia Uzhdrausti Juos, Bo Vistiek Niekas Jais Nesinaudoja :-)

2008 Balandžio 28 d. 10:54

Ne iš tos pusės žiūrit. Ferrari sparnas buvo uždraustas, nes jo lankstymasis padidindavo aero efektyvumą - tiesiosiose būdavo gulstesnis, mažesnis pasipriešinimas, o važiuojant mažesniu greičiu posūkiuose statesnis, didesnė prispaudžiamoji galia. O kokią įtaką daro maskatuojantis Renault pelekas?

2008 Balandžio 28 d. 11:06

iš pat pradžių kai tas pakeitimas atsirado su tuo peleku, tai man pirmą mintis kad su juo turėtų būt sunkiau posūkius daryt. toks ilgas plokščias daikts daug daugiau jėgos prašo kad pasisukt, ir tuo labiau kurkas daugiau anam tvirtumo reik, nes toks plonas turi atlaikyt labai daug.

jaudrius>> daug tų sparnų pakeista buvo, dugnai dar, ir galiniai pas kaiką, dar netgi nosies viduj sprindžiną vieną keitė, tai pagal viską jei jau keičia tai keičiam, bo ir tas peleks juda akivaizdžiai

2008 Balandžio 28 d. 11:07

Na Masses Amortizatoriai Aerodinamikos Efektyvumo Matyt Nelabai Kele. Draudziami Juk Judantys Elementai Apskritai, Nesvarbu Didina, Mazina Jie Aerodinamikos Efektyvuma

2008 Balandžio 28 d. 11:10

Kol Mclaren lenkia Renault nera pagrindo kazka drausti. Alonso pora lenktyniu finisuos trejetuke greit suzinosim kokia itaka daro pelekas.

2008 Balandžio 28 d. 11:45

jaudrius> Tegu TWG atsakineja i si klausima, jie FIA ipareigoti visokius bandymus daryti. O 'is lempos' galima opasakyti, kad pvz. deziniam posukyje sparnui issilinku i kaire puse, oro srautas, einantis pro si a 'bure' ir patenkantis ant galinio sparno, tarkim didesne dalima patenka i desine galinio sparno puse - didina vidinio galinio rato sukibima... :)

2008 Balandžio 28 d. 11:50

Montoya>apie MA nebepradėsim, bet būtent jie gerino priekinio sparno darbą (apie priekinio sparno įtaką aeroefektyvumui aiškinti nereikia).
Jaudrius>man tai kol kas vienintelė abejonė tame, kiek tas lankstymasis gali optimizuoti oro srautus virš galinio sparno. Ar pasisukimas peleko posūkyje į vieną pusę pagerina oro abibėgimą apie sparną ? Tai galima iš principo ? Pasisukus pelekui, srautas kaip ir būtų nukreipiamas kiek kitu kampu. Bet kai taip maskatuoja.... Įdomu būt pamatyt, kaip tas pelekas veikia per posūkį, rodė tai tik lyg tiesiojoje.

2008 Balandžio 28 d. 12:18

ale kiek klaidu privariau tekste.. sorry :)

2008 Balandžio 28 d. 13:39

Supraščiau kolegos AF1 techninius pastebėjimus tuo atveju jei peleks būtų buvęs palinkstantis, tai yra esant šoniniam oro srautui palinksta į viena ar tai kitą pusę. Bet kad tas aero elementas buvo toks besiblaškantis tai sunku pasakyt kokia realią įtaką jis daro.

2008 Balandžio 28 d. 14:10

idomu ar redbull sparnas irgi taip plevesuoja

2008 Balandžio 28 d. 14:30

O jus nepastebejot Ferrari prie soniniu oro isiurbimo angu esantys elementai kaip vibruoja, atrodo jog nuleks, idomiai siaip atrodo...

2008 Balandžio 28 d. 14:36

slx> As tik parasiau 'bet koki' fizikos desniais paremta pastebejima. Gal jis is tikruju ir nepadeda a nei kuom. Sakau, tegu tas, kam priklauso ir aiskinasi.
O del pokycio posukiuose - TV neuzfiksavo.

2008 Balandžio 28 d. 21:46

Siemet daugelio bolidu detales juda, kiek teko pastebet :)

2008 Balandžio 29 d. 11:46

Viskas, kas ant bolido sumontuota, daro įtaką. Kokiu dydžiu, kokiam parametrui - kitas klausimas. O dar kitas klausimas - ar tai nepažeidžia surašytų taisyklių. Manau, kad be komandų prašymo TWG išsiaiškinti tai, nebus tyrimų. Vienaip ar kitaip - niekas ant bolido nebus dedama tik tam kad tabaluotųsi. Kažkokia nauda yra.

2008 Balandžio 30 d. 14:14

Martin ir kiti> snekat blyn jog lyg tas sparnas graziai sukinetusi, kaip kazkas pasake jis tiesiojoj tik maskatuojas ir daugiau nieko, posukiuose nevibroja... apie efektyvuma sneka cia kazkoky kai maskatuojas, ir prie ko ce renault? pas red bull tox pat sparnas...

2008 Balandžio 30 d. 20:13

jv>> abejoju ar dėtų kokias nors detales vien tam, kad maskatuotūsi, pritarčiau AIBanas. Renault prie to, kad ant jų bolido buvo pastebėtas tos detalės maskatavimasis

2008 Gegužės 02 d. 19:19

Siemet,kaip ir pernai ant Renaultu viskas "maskatuoja".Nesugeba jie Japoniskiems batams pakabos normalios pritaikyti.Vien deka Alonso fenomenaliu gabumu(ar mokejimo pasidaryti gera setapa :) - jau Barselonoje jie atrode normaliau.Bet ir kita problema pas juos aktualesne yra-jaunasis Nelsonas dar nesugeba lenktyniu ritmu sio makaluojancio bolido nulaikyti...

2008 Gegužės 04 d. 18:59

jv> kad toks pat, tai dar nereiskia, kad ir lankstosi taip pat...Kitas dalykas, kiek susidaria vaizda is diskusijos, tai posukyje nerode, ar nelabai matesi, kad jis linktu, bet tai nereiksia, kad jis nelinksta - visgi kameros ne pacios geriausios tenais sudetos, o ir su normaliom puses cm palinkima del saules spinduliu ivairaus kritimo kampo ir seseliu galima nepastebeti. Jei jis jau matomai lankstosi prie 312km/h (atrodo tiek max greitis buvo tiesiosios gale), tai patikek, jis lenkiasi ir posukyje prie 250km/h.

2008 Gegužės 04 d. 23:10

Nepergyvenkit , kitais metais kai pakeis reglamenta , nebeliks ant bolidu visokiu situ hemaroju.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794