Vienas variklis dvejoms varzyboms

2004 Birželio 30 d. 09:31

F-1 racing zurnale perskaiciau, kad nuo 2006 arba 2008 vienas variklis bus skirtas dvejoms varzyboms.Tai jei per vienas varzybas sudeginai arba sugadinai varikli,kito etapo metu gali vaziuoti i Maljorka degintis.Kas nuo to laimes?

2004 Birželio 30 d. 09:42

nuo to laimes kelioniu agenturos:D
nu tada reiktu kurti ne greitus, bet patikimus variklius;)

2004 Birželio 30 d. 09:42

alfa>Ten nurodomi kol kas galimi pakeitimai,dar neaišku kaip bus iš tikro.Viskas daroma kad sumažinti išlaidas tai turėtų laimėti visi,ir jeigu variklių tiekėjai sutiks tada galbūt taip ir bus.O nukentės nuo to tie kurių variklis bus nepatikimas,paprasta;)

2004 Birželio 30 d. 10:10

o pralaimes ziurovai nes formule1 pasidarys tuoj kaip standartines mashinos :(

2004 Birželio 30 d. 10:24

Vodka>Aš taip nemanau.Jūs nenusiteiktite taip,taigi F-1 aukštų technologijų sporto šaka,ir prie tokių pakeitimų reiks dar smarkiau dirbti visiems specialistams kad jų bolidai išliktų greiti ir plius patikimi.Prasidės kova iš naujo,galbūt keisis ir lyderiai,tai bus tikrai neliūdna.Aišku visi pakeitimai gąsdina nes jie turės ir minusų,o kokie jie tai aiškiau bus kaip ateis laikas.Bet netikiu kad sumažinus bolido variklio kubatūra ir gaminant jį patikimesnį nukentės F-1.

2004 Birželio 30 d. 10:40

Laikas ir kilometrai testams bus labai apriboti,tai ta komanda, kuriai sunkiau seksis su varikliais, pvz. McLarenai,isviso bus pasmerkta.Lyderiai skins taskus, o visi kiti ilsesis. Tai tie pakeitimai turetu pagilinti F-1 kapo duobe

2004 Birželio 30 d. 11:02

Testai kaip žinia taip pat vienas iš labiausiai kainuojančių faktorių komandoms,taip kad juos apribojus blogiau nebus.Ir problemų su kitokiu varikliu gali kilti bet kam,nebūtinai McLarenams.Noras kažkiek sulyginti komandų išlaidas yra pagirtinas ir nemanau kad tai kapo duobė F-1.Lyderiais visi nebus,tikimasi tik dar daugiau sulyginti komandas kad kova būtų didesnė,aišku visada bus pralošę.Belieka laukti ir tikėtis kad šios srities specialistai nesugadins mums reginio.

2004 Liepos 04 d. 13:16

Arba tarp komandu atsiras dar didesni skirtumai,ir daug kam atrodys ,kad F-1 dar neidomesnis sportas,arba ivyks stebuklas (stebuklu nebuna)ir viskas gausis taip ,kaip nori Moslis. Organizatoriai verkia, kad Ferrari dominavimas labai sumazino ziurimuma, bet ar neiseis taip, kad jie patys "damus" savo vaika.Ar nebutu geriau atsiliekanciom komandom pamesti pinigu, kad jos galetu susilyginti su lyderiais, o ne kaisioti pagalius i pirmaujanciu komandu ratus

2004 Liepos 04 d. 18:15

Del treniravimosi limito gal ir pritarciuau... Na del varikio sumazinimi irgi is dalies. Vistiek kazkas laimetu, o jei dar tai butu naujas vedas zinoma idomu butu, taciau viska apversk ausktyn kojom kaip tai norima padaryt em nzn gal poros dalyku riewktu atsisakyt tokiu kaip draudimas keistis padangas ir pan. nu nzn manau, kad vistriek F-1 visus zaves greiciais ir technika bei pilotu meistriskumu ;)

2004 Liepos 04 d. 19:27

Tik viena galimybe.

Komandu bolidu varikliai bus ishimami po lenktyniu, ir saugomi fia, paskui imontuojami kitame etape. (o komandos gales tarp etapu treniruotis nors ir 10 varikliu keisdamos)

2004 Liepos 05 d. 01:43

Senukui MMosley stogas nuciuoze... kiek visos jo ambicijos kainuos? Nors saugumas bet kokiu atveju turi tureti didziausia prioriteta, taciau, tai galima daryti palaipsniui ir tai reikejo pradeti jau seniai ir ne taip drastiskai. Speju, kad po 2-3 metu nuo pakeitimu bolidai vel pasieks tuos pacius greicius ir vel prasides viskas is naujo... tikekimes, kad naujasis FIA prezidentas bus protingesnis, nei MM :D

2004 Liepos 05 d. 09:37

DeMeo>per 2-3 metus galima prarasti daug ziurovu ir fanu, o jei dar iseis vienas kitas i pensija. As noriu tik vieno, kad F-1 butu kieciausias techninis sportas. Ir labai abejoju, ar Moslei pakeitimai tam pades :(

2004 Liepos 05 d. 10:34

alfa > dabar ir ra vieno variklio savaitgaliui tajsykle, taceu niekas y Maliorka nevaziuoja, kaip matai. Taip bus ir su 1- 2 lenktynems, uz variklio keitima bauda.
Bet mano giliu jau issakytu ysitikinimu viskas yra okei. Visu pirma bus slidesnes padangos. Zymiai slidesnes. Tada varikliui nereikes tiek galios. Tada bus galima didint patikimuima. Beje pries 1 variklio 1 savaitgaliui yvedima ir visi nuogastavo, kad bus truba, o kol kas matom, kad dega tik Tojota, Kimis ir Japonas Sato. Tuo labeu Maklarenas dege ir anksceu. O dabar gal jau ir islips is duobes.
Zodiu nieko tokio, bet taj jau nebus F1.
Svarbeusia F1-am yra atskleisti visas kortas apie Sumy, atsiprasyti tautos, kad Sumy stume y cempionus ir sugadino sy sporta, tada prizadeti, kad daugeu taip niekad nebus ir varyti toleu...

2004 Liepos 05 d. 11:50

1_Protingas tu vapse su vistos smegenim
:crazyeye: :finger: ir dar pisi prota kad protingas jei nepatinka ferrari ar Schumacheris tai taip ir sakyk o ne pisk prota apie savo "Protingas" teorijas tu 1_Idiotas :jump:

Jei kitos komandos nesugeba prisivyti ferrariu tai jos pacios kaltos!!!!

2004 Liepos 27 d. 08:59

Vokietijos GP metu, kai Kimis isleke ir sudauze bolida, man kilo tokia mintis - kad ish variklio turbut irgi nekas liko ir greiciausiai kitam etapui reiketu keisti varikli... ir pagalvojau - kaip gi visgi butu pagal naujas planuojamas idiegti taisykles - vienas variklis dviem savaitgaliams...
kaip butu skaiciuojamas variklio gyvavimas - ar nuo variklio pakeitimo butu skaiciuojamas dvieju savaitgaliu terminas???,
ar lenktynemis, t.y. vyksta pirmojo savaitgalio lenktynes - sugenda variklis - problemos... vyksta antrojo savaitgalio lenktynes - sugenda variklis - problemu nera, nes ir taip variklis po antrojo GP butu keiciamas... ir vel savaitgaliai skaiciuojami nuo pirmojo...

2004 Liepos 27 d. 12:05

Zilvinas> as manau ,kad turetu buti pagal tavo paskutini varianta.Ir galvoju, kad turetu buti viskas labai tiksliai reglamentuota kazkokiu papildomu dokumentu. Net ir nedidele TECHNINE avarija gali isvesti varikli is rikiuotes ir tada bausti komanda uz tai butu nelabai korektiska

F-1.lt pulsas