Dar pridesiu del vairo mechanizmo gedimo. Man labiau priimtina versija del prispaudziamosios galios, bet nera jokiu irodymu, paneigianciu vairo koloneles luzi. Pirmiausia tokia minti kelia tai, kad vairo kolonele buvo susiaurinta, o po avarijos - isluzusi. Beje, man gana itartina pasirode tai, kad Williams rodo, kaip juda vairas stovinciame bolide, juk galima nesunkiai pareguliuoti. Paprastas klausimas: kodel nepaziurejus Imolos kvalifikacijos irasa ir nepatyrinejus, ar iveikiant Tamburello tas vairas judejo taip drastiskai, ar ne. Butu labai paprasta ir aisku. Galu gale pirmame rate po restarto galima paziureti i ta vairo judejima. Dabar del telemetrijos. Ten tas skaiciukas, anot filmo, turejo parodyti nuli, jei vairo kolonele butu luzusi, bet juk vairo kolonele galejo ne IKI GALO luzti, del to telemetrija pateike parodymus, nors praktiskai vairas jau nebesuko bolido. O del vaizdajuostes, tai as nesu salininkas tos idejos, kad ji buvo tycia apkarpyta. Ko gero, Tamburello yra ta vieta, kur daznai perjungiamos kamerso, tiesiog nesekmingas atsitiktinumas. Vis delto, vairo luzio teorijos paneigti negalima.