Ekstravagantiškasis italas Vitantonio Liuzzi pradėjo lenktyniauti kartais 1991 m., o jau 1993-ais metais laimėjo Italijos kartingo čempionatą (ką vėliau pakartojo ir 1996 m.).
1994-95 m. Liuzzi liko antroje vietoje Italijos kartingo čempionate, o 1995-ais užėm tą pačią vietą pasaulio čempionate bei buvo penktas Europoje.
1997-ais Italijoje Vitantonio liko antras, o pasaulio pirmenybėse tais bei sekančiais metais – kuomet jau lenktyniavo „Super A“ klasėje – septintas.
1999 m. Tonio dalyvavo Europos čempionate o taip pat bandė „Formulės Palmer Audi“ bolidą (patį pirmą nuvažiuotą ratą įveikė rekordiniu tos bandymų sesijos dienos laiku).
2000 m. Liuzzi rezultatai: šešta vieta pasaulio čempionate, antra vieta pasaulio taurės varžybose ir trečia 125 kūb.cm. klasėje.
Jau po metų Liuzzi pasiekė savo – tapo pasaulio kartingo (FIA-CIK) čempionu bei užėmė 2-ą vietą Vokietijos „Formulės Renault“ čempionate.
2002-ais atejo Vokietijos F-3 eilė bei F-3000 („Coloni“) ir F-1 („Williams“) bandymai.
2003-ais Liuzzi debiutavo F-3000 čempionate, kur tapo geriausiuoju naujoku bei užėmė ketvirtą vietą, o po metų tapo F-3000 čempionu, nugalėjęs septynis kartus iš dešimties lenktynių (F-3000 rekordas) ir net devynis kartus startavęs iš pirmos startinės pozicijos.
Šie puikūs rezultatai atvėrė Tonio kelią į F-1, kur jis debiutavo kaip trečiasis „Red Bull“ pilotas, o nuo San Marino GP keturis etapus lenktyniavo šioje ekipoje.
2006-07 m. italas lenktyniavo „Scuderia Toro Rosso“ komandoje, kuriai pelnė kelis svarbius taškus.
2008-09 m. Tonio dirbo „Force India“ pilotu bandytoju, o 2009 m. pabaigoje jam atsivėrė galimybė užbaigti sezoną lenktyniaujant, mat italas pakeitė į „Ferrari“ iškeliavusį G. Fisichellą. 2010 m. sezonui sportininkas pratęsė sutartį su ekipa, tačiau pasibaigus sezonui ši jo atsisakė.
Šiemet V. Liuzzi karjerą bando gelbėti atstovaudamas autsaiderei HRT.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |