Vitantonio Liuzzi

Vitantonio Liuzzi
FAKTAI
Gimė
1981-08-06 (Italija)
Ūgis
178
Svoris
68
Lenktynės
64
Debiutas
2005 m. San Marino GP, “Red Bull”
Pergalės
0
„Pole“ pozicijos
0
Debiutas
2005 m. San Marino GP, “Red Bull”
Geriausi rezultatai
15 vieta, 2010 m.
Vitantonio Liuzzi
PILOTAS
Vitantonio Liuzzi

Ekstravagantiškasis italas Vitantonio Liuzzi pradėjo lenktyniauti kartais 1991 m., o jau 1993-ais metais laimėjo Italijos kartingo čempionatą (ką vėliau pakartojo ir 1996 m.).


1994-95 m. Liuzzi liko antroje vietoje Italijos kartingo čempionate, o 1995-ais užėm tą pačią vietą pasaulio čempionate bei buvo penktas Europoje.


1997-ais Italijoje Vitantonio liko antras, o pasaulio pirmenybėse tais bei sekančiais metais – kuomet jau lenktyniavo „Super A“ klasėje – septintas.


1999 m. Tonio dalyvavo Europos čempionate o taip pat bandė „Formulės Palmer Audi“ bolidą (patį pirmą nuvažiuotą ratą įveikė rekordiniu tos bandymų sesijos dienos laiku).


2000 m. Liuzzi rezultatai: šešta vieta pasaulio čempionate, antra vieta pasaulio taurės varžybose ir trečia 125 kūb.cm. klasėje.


Jau po metų Liuzzi pasiekė savo – tapo pasaulio kartingo (FIA-CIK) čempionu bei užėmė 2-ą vietą Vokietijos „Formulės Renault“ čempionate.


2002-ais atejo Vokietijos F-3 eilė bei F-3000 („Coloni“) ir F-1 („Williams“) bandymai.


2003-ais Liuzzi debiutavo F-3000 čempionate, kur tapo geriausiuoju naujoku bei užėmė ketvirtą vietą, o po metų tapo F-3000 čempionu, nugalėjęs septynis kartus iš dešimties lenktynių (F-3000 rekordas) ir net devynis kartus startavęs iš pirmos startinės pozicijos.


Šie puikūs rezultatai atvėrė Tonio kelią į F-1, kur jis debiutavo kaip trečiasis „Red Bull“ pilotas, o nuo San Marino GP keturis etapus lenktyniavo šioje ekipoje.


2006-07 m. italas lenktyniavo „Scuderia Toro Rosso“ komandoje, kuriai pelnė kelis svarbius taškus.


2008-09 m. Tonio dirbo „Force India“ pilotu bandytoju, o 2009 m. pabaigoje jam atsivėrė galimybė užbaigti sezoną lenktyniaujant, mat italas pakeitė į „Ferrari“ iškeliavusį G. Fisichellą. 2010 m. sezonui sportininkas pratęsė sutartį su ekipa, tačiau pasibaigus sezonui ši jo atsisakė.


Šiemet V. Liuzzi karjerą bando gelbėti atstovaudamas autsaiderei HRT.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas