Seniausi komentarai
Zilvinas Van
| 05/30 00:48
O niekas nenori pagalvoti apie Daimlerio ir Wolffo nesutarimų priežastis? Niekam neateina į galvą, kad Wolffo verslas geras, kai komanda laimi, o Daimler - kai gerai parduoda. Todėl Wolffui reikia Hamiltono, o Daimleriui - galinčio laimėti vokiečio. Galimas dalykas, kad Daimler tikisi būti gal ne pergalingi, tačiau konkurencingi bent sezoną ar kelis ir be Wolffo su Hamiltonu. F1 komandos situacija komplikuojasi tuo, kad Mercedes pereina ant elektrinės traukos ir vis labiau simpatizuoja FE, o su F1 gali jau nebesieti ilgalaikių planų. Tad kitas scenarijus - kuriam laikui Mercedes gali likti F1 ir be komandos, kaip titulinis rėmėjas (šalia variklių tiekimo). Kažkas sakė, kad parduodamas komandą Daimler atiduos AMG markę. Tik neatidavę, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd. nevaldo apskritai jokios markės, bus pervadinta į, tarkime, Wolff & Stroll Grand Prix Ltd. ir be problemų pereis naujiems savininkams. Gal kelis metus galės naudoti AMG vardą (nors neaišku kam jiems tai, nebent Daimler taptų rėmėju), o gal ir ne. Na ir dar vienas kraštutinis scenarijus keliose variacijose: komanda likviduojama, o Brixworthe lieka tik Mercedes AMG High Performance Powertrains (dar liko prisimenančių, kad tai yra Ilmor?), arba Brixworthas persiorientuoja į FE, arba Brixworthas iš viso išeina iš sporto ir tampa tik R&D centru. Kažkaip taip.
Tech
| 05/30 00:07
evbi
| 05/29 23:56

Ką iš šitų palaikysi, jei taip bus? :)

Hamiltona. Cia tas pats kas butu Ham vs Ros. Bet tuo paciu tikiuosi, kad Fetelis gaus vieta AMg. As uz stipria sportine konkurencija. Bei uz F1 senbuvius, kurie turi savo veida. (Beveidziu dabar daug is naujoku, uztenkamai). Tai sitoj vietoj simpatijos/antipatijos antram plane lieka
Zilvinas Van
| 05/30 00:05
Klepsidra
| 05/29 14:28

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.

Galima plačiau apie Daimler problemas?
evbi
| 05/29 23:56
Tech
| 05/29 13:18

tai trumpiau tariant Fetelis kitais metais gauna vieta AMG salia Hamiltono ? :)

Ką iš šitų palaikysi, jei taip bus? :)
kart
| 05/29 15:44
Klepsidra
| 05/29 14:28

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.

Apie ką ir kalbu, kad tas akcijų apsikeitimas atrodo nelogiškai. Dar Sausio mėnesį tas pats f1-insider rašė, kad Wolfas su Strollu kurs naują komandą ant RP bazės arba perims Mersų komandos akcijas.
Jeigu perima viską, Mersų nelieka ne tik po Mercedes vardu, bet ir po jokiu kitu. RP parduodama. Mercedes lieka tik kaip variklių tiekėjas.
Bet jeigu vis tik nauja komanda lipinama ant RP bazės, kas jau lyg ir prasidėjo, tai xui ten ta Mersų komanda Strollui reikalinga.
Klepsidra
| 05/29 14:28
kart
| 05/29 13:27

Planai neatsirado iš niekur. Kad Mersai trauksis buvo kalbama dar prieš Strollui įsigyjant Astono akcijas. Kodėl tada Daimlerio nedomino Astono akcijos, o dabar staiga turėtų pirkti kontrolinį akcijų paketą? Ir kodėl Strollas staiga turėtų perleisti kontrolinį paketą už 70% F1 komandos akcijų su kuria gauna praktiškai viską, ką ir taip jau turi?

Žodžiu, pagal informacijos kiekį čia tikrai turėjo būti ne vieno ir ne dviejų mėnesių derybų trukmės klausimas, todėl ir nesidėlioja įvykių grandinė, taip kaip turėtų. Ir jeigu reikia veikti, tai reikia veikti dabar, o nelaukti kol Mercedes AMG F1 komandos akcijos nukris, o Astono pakils dar labiau.

Gal ir vyksta kažkokios partnerystės derybos, bet kol kas atrodo, kad tai tik gražus rašinėlis, kuriame net ir Kinija su Mazepinu atrado vietos.

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.
kart
| 05/29 14:03
A85 logo rėmėjas
| 05/29 13:51

Sutinku, Bild nėra pats patikimiausias šaltinis, kaip ir tai, kad toks komandų pirkimas, padalinių atskyrimas yra sudėtingas procesas. Bet žiūrint iš marketinginės pusės, tai labai palanku Mercedes, ypač dabar, kai dauguma, jei ne visos, auto gamintojos patiria nuostolius ir mažina darbuotojų skaičių. Ir pačiam straipsny rašoma, kad toks įvykių scenarijus yra autorių spekuliacijos, nes, matyt, kažkada jau buvo nudegę pirštus, kai savo spekuliacijas pateikė kaip faktą.

Minėtam straipsny kaip beveik garantuotas faktas pateikiama informacija tik apie Toto pasitraukimą iš vadovo pareigų. Ir, manau, jeigu šita informacija teisinga, čia gali būti indikacija, kad Toto ketina prieš prasidedant sezonui trauktis iš vadovo posto, kad paskui galėtų užimti Carey vietą, kurią jam, kaip suprantu, Liberty jau siūlė, tik Ferrari tokį ėjimą blokavo. Neatsimenu tiksliai tos nuostatos, bet jeigu ten kalbama apie 3 sezonus, o ne 3 metus, tuomet dabar Toto trauktis šiek tiek į šešėlį būtų pats tas metas.

Bet kuriuo atveju, gražiai sukurpta istorija, negali nieko sakyt :) Juo labiau, kad šita pandemija paskatino tikrai gana didelį pačios F1 persitvarkymą kaip sporto, tiek iš sportinės, tiek iš finansinės pusės. Tad kažkokių rimtesnių judesių tikrai gali būti ir ne trasose, o užkulisiuose.

Tai dėl dalies pateikiamų faktų, tokių kaip Totto pasitraukimas ir kandidatavimas į F1 vadovo pareigas ar Moerso perėjimas sunku būtų nesutikti. Bet kas kliūna, tai kad į krūva susieti pavieniai faktai ir gandai, bei iš to padaryta visa istorija.

Anyway, kad ir kuo viskas pasibaigs, panašu, kad Mersai nebemato prasmės toliau tęsti F1 programos dabartiniu statusu ir aš pritarčiau tai minčiai, kad jiems reikia labiau egzotinio brendo su kuriuo galėtų tęsti dalyvavimą čempionate, jeigu F1 nuspręstų eiti tarkim, kad ir vandenilinių variklių keliu.
A85 logo rėmėjas
| 05/29 13:51
kart
| 05/29 12:37

Esmė tame, kad Mersai iš sporto nesitraukia ir jie 100% komandos tiesiog taip imti ir parduoti negali nei per kur. Nemaža dalis infrastuktūros ir personalo naudojama ne tik F1 komandai, todėl jeigu ir parduotų Mersai komandą, tai būtų labai sudėtingas procesas atskiriant infrastuktūrą ir personalą.
Nemanau, kad tai įmanoma, bei apsimoka.

Logiškiau skamba, kad Astonas bus ir toliau vystomas ant RP bazės su galimybe naudotis dalimi MB infrastuktūros ir perleidžiant dalį personalo. O Mercedes AMG komandos F1 čempe tiesiog su laiku neliks.

Ir šiaip, tie patys šaltiniai, jeigu neklystu, rašė apie Vettelio derybas su McLaren, taip kad informacjos patikimumas kelia daug klaustukų. Viskas dabar, galima sakyti, pakabinta ant Moerso perėjimo, kuris nieko nereiškia apart to, kad Moersas žinomas kaip sudėtingų situacijų specas, ką pats Strollas ir kalbėjo, duodamas interviu spaudai.

Sutinku, Bild nėra pats patikimiausias šaltinis, kaip ir tai, kad toks komandų pirkimas, padalinių atskyrimas yra sudėtingas procesas. Bet žiūrint iš marketinginės pusės, tai labai palanku Mercedes, ypač dabar, kai dauguma, jei ne visos, auto gamintojos patiria nuostolius ir mažina darbuotojų skaičių. Ir pačiam straipsny rašoma, kad toks įvykių scenarijus yra autorių spekuliacijos, nes, matyt, kažkada jau buvo nudegę pirštus, kai savo spekuliacijas pateikė kaip faktą.

Minėtam straipsny kaip beveik garantuotas faktas pateikiama informacija tik apie Toto pasitraukimą iš vadovo pareigų. Ir, manau, jeigu šita informacija teisinga, čia gali būti indikacija, kad Toto ketina prieš prasidedant sezonui trauktis iš vadovo posto, kad paskui galėtų užimti Carey vietą, kurią jam, kaip suprantu, Liberty jau siūlė, tik Ferrari tokį ėjimą blokavo. Neatsimenu tiksliai tos nuostatos, bet jeigu ten kalbama apie 3 sezonus, o ne 3 metus, tuomet dabar Toto trauktis šiek tiek į šešėlį būtų pats tas metas.

Bet kuriuo atveju, gražiai sukurpta istorija, negali nieko sakyt :) Juo labiau, kad šita pandemija paskatino tikrai gana didelį pačios F1 persitvarkymą kaip sporto, tiek iš sportinės, tiek iš finansinės pusės. Tad kažkokių rimtesnių judesių tikrai gali būti ir ne trasose, o užkulisiuose.
kart
| 05/29 13:27
Klepsidra
| 05/29 13:13

jei jau Mercedes trauksis, ras nesudetingu butu infrastrukturos atskyrimui. siaip ar taip del biudzeto cap'o arteja baziu mazinimas/pertvarkymas

Planai neatsirado iš niekur. Kad Mersai trauksis buvo kalbama dar prieš Strollui įsigyjant Astono akcijas. Kodėl tada Daimlerio nedomino Astono akcijos, o dabar staiga turėtų pirkti kontrolinį akcijų paketą? Ir kodėl Strollas staiga turėtų perleisti kontrolinį paketą už 70% F1 komandos akcijų su kuria gauna praktiškai viską, ką ir taip jau turi?

Žodžiu, pagal informacijos kiekį čia tikrai turėjo būti ne vieno ir ne dviejų mėnesių derybų trukmės klausimas, todėl ir nesidėlioja įvykių grandinė, taip kaip turėtų. Ir jeigu reikia veikti, tai reikia veikti dabar, o nelaukti kol Mercedes AMG F1 komandos akcijos nukris, o Astono pakils dar labiau.

Gal ir vyksta kažkokios partnerystės derybos, bet kol kas atrodo, kad tai tik gražus rašinėlis, kuriame net ir Kinija su Mazepinu atrado vietos.
Tech
| 05/29 13:18
tai trumpiau tariant Fetelis kitais metais gauna vieta AMG salia Hamiltono ? :)
Klepsidra
| 05/29 13:13
kart
| 05/29 12:37

Esmė tame, kad Mersai iš sporto nesitraukia ir jie 100% komandos tiesiog taip imti ir parduoti negali nei per kur. Nemaža dalis infrastuktūros ir personalo naudojama ne tik F1 komandai, todėl jeigu ir parduotų Mersai komandą, tai būtų labai sudėtingas procesas atskiriant infrastuktūrą ir personalą.
Nemanau, kad tai įmanoma, bei apsimoka.

Logiškiau skamba, kad Astonas bus ir toliau vystomas ant RP bazės su galimybe naudotis dalimi MB infrastuktūros ir perleidžiant dalį personalo. O Mercedes AMG komandos F1 čempe tiesiog su laiku neliks.

Ir šiaip, tie patys šaltiniai, jeigu neklystu, rašė apie Vettelio derybas su McLaren, taip kad informacjos patikimumas kelia daug klaustukų. Viskas dabar, galima sakyti, pakabinta ant Moerso perėjimo, kuris nieko nereiškia apart to, kad Moersas žinomas kaip sudėtingų situacijų specas, ką pats Strollas ir kalbėjo, duodamas interviu spaudai.

jei jau Mercedes trauksis, ras nesudetingu butu infrastrukturos atskyrimui. siaip ar taip del biudzeto cap'o arteja baziu mazinimas/pertvarkymas
Klepsidra
| 05/29 13:12
evbi
| 05/29 08:46

Klasike, tu parašei jau kaip faktą, kad Wolffa-Engelmana keis Strollas. Laukiu nuorodos. Ilgai zvejosi, jei jokio Strollo mersuose nebus po Wolffo pakeitimo?

gal tu tiesiog susikisk ta savo genialia Engelmano isminti kartu su visa zuvim. linkus kam buvo idomu jau rado, o tu tik eilini karta bandai visus aploti kazkuo zaislus is vezimelio metydamas. ir taip - sekmes tau ateinancius metus gyventi viltimi, kad Mercedes ta visu atstumta Vetteli paims
kart
| 05/29 12:37
A85 logo rėmėjas
| 05/29 08:41

Kiek aš supratau iš Bild straipsnio, tai AM vietoj RP pavadinimo, tampa Mercedes pavadinimu.
Mazepin perka RP ir pavadina kokiu nors Kalii Racing.
Mercedes, na Daimler, kiek suprantu, jau kurį laiką svarstė trauktis iš F1 kaip gamintojo komanda, ir norėjo likti tik variklių tiekėju, nes investicijos padarytos, varikliai sukurti, o taisyklėms pasikeitus taip, kad bus ribojimas variklių tobulinimas, tuo pat metu sumažėja išlaidos variklių padalinio veiklai ir jis gali išsilaikyti iš klienčių (kurių turės 4 nuo 2021 metų, o jei skaityt ir AMR, tai ir visos 5).
Schema labai paprasta – Daimler traukiasi pakeisdama AML akcijas į Mercedes AMG akcijas.
O gandai, kad Stroll nori įsigyti būtent Mercedes AMG komandą sklandė irgi kurį laiką.
AM vardo naudojimas gali būti labai paprastai pakeistas. Stroll tiesiog susitaria, kad parduodamas akcijas gauna teisę naudotis AM vardu, gauti gamyklinės komandos statusą, na, ir gal dar kokį rėmimo paketą susiderint. FIA jau labai lanksčiai reagavo į Force India situaciją, tai ir čia, manau, jeigu Mercedes praneš, kad keičia pavadinimą iki datos X, tai tuomet viskas pagal taisykles.

Ir taip, Stroll yra verslininkas. Ar toks jo planas buvo iš pat pradžių įsigyjant AML, ar jis tiesiog reaguoja į situaciją – šito aš negaliu pasakyti. Bet, kad sandoris geras, tai be kalbų, bent jau iš jo pusės. Daimler irgi neblogai, kaip jau minėta nereikia atleidinėti darbuotojų, o jei ir bus atliekami personalo mažinimai, tai jau bus po Stroll, o tiksliau, jo konsorciumo, vėliava.

Žodžiu, nematau aš čia didelių problemų. Esamos sutartys gali egzistuoti toliau.

Man tik klausimas dėl Lance ateities. Negi Lawrence tikrai pasodins Lance šalia LH? Ar to paties SV? Man logiškai atrodo, kad jis turėtų likti RP.

Na, bet gali būt, kad čia tiesiog šyvos kumelės sapnas :D Nors man atrodo, kad viskas gana logiškai sudėliota.

Esmė tame, kad Mersai iš sporto nesitraukia ir jie 100% komandos tiesiog taip imti ir parduoti negali nei per kur. Nemaža dalis infrastuktūros ir personalo naudojama ne tik F1 komandai, todėl jeigu ir parduotų Mersai komandą, tai būtų labai sudėtingas procesas atskiriant infrastuktūrą ir personalą.
Nemanau, kad tai įmanoma, bei apsimoka.

Logiškiau skamba, kad Astonas bus ir toliau vystomas ant RP bazės su galimybe naudotis dalimi MB infrastuktūros ir perleidžiant dalį personalo. O Mercedes AMG komandos F1 čempe tiesiog su laiku neliks.

Ir šiaip, tie patys šaltiniai, jeigu neklystu, rašė apie Vettelio derybas su McLaren, taip kad informacjos patikimumas kelia daug klaustukų. Viskas dabar, galima sakyti, pakabinta ant Moerso perėjimo, kuris nieko nereiškia apart to, kad Moersas žinomas kaip sudėtingų situacijų specas, ką pats Strollas ir kalbėjo, duodamas interviu spaudai.
evbi
| 05/29 08:46
Klepsidra
| 05/29 08:28

Kaip sekasi, valstieti? Konstruktyviai parasei eilini karta isdraskyta subine. Geriau pistelk apie 2007 kazka - geriau iseina

Klasike, tu parašei jau kaip faktą, kad Wolffa-Engelmana keis Strollas. Laukiu nuorodos. Ilgai zvejosi, jei jokio Strollo mersuose nebus po Wolffo pakeitimo?
A85 logo rėmėjas
| 05/29 08:41
kart
| 05/29 02:21

P.S. papildant mano paskutinį komentarą. Galbūt aš vis tik buvau suklaidintas fakto, kad RP tampa Aston Martin F1 Team. Kas yra Aston Martin dukterinis brendas.
Bet jeigu Aston Martin tampa tik pagrindiniu RP rėmėju, taip išlaikant atskirus vienetus, panašiai kaip Afa Romeo ir Sauber, tai tada tavo spėjimai turi prasmės, bet vis tiek su daug klausimų dėl Strollo 70% Mersų komandos akcijų įsigijimo.

Nes tokiu atveju Toto(30%) ir Strollas(70%) tampa vieninteliais Mercedes-AMG Petronas Formula One Team komandos akcininkais. Ir dar važiuoja po Aston Martin, kaip pagrindinio rėmėjo vardu? :))
Bandau įsivaizduoti kaip vyksta toks pardavimas, nes tokiu atveju Strollas ir Wolfas įgyja Mercedes-AMG brendo kontrolę, kuri jau nepriklausys Daimleriui.

Kitu atveju, komanda prieš pardavimą pervadinama atribojant ją nuo Mersų, pasirašoma sutartis, kad Totto įgyja naujos komandos atitinkamą procentinę dalį, likusią dalį nuperka Strollas ir komanda čempe dalyvauja kaip kokia nors "Strollas team Aston Martin" :D

Nekalbu apie kitus faktus, tokius kaip RP ir Mercedes sutartys dėl vėjų tunelio naudojimo ir naujos bazės statymo, bei Daimlerio galimybių pirkti Astono akcijas dar iki Strollo.

Galima tik spėlioti, kad Daimlerio nedominę Astono akcijos iki Strollo staiga pradėjo dominti dėl dabartinės ekonominės situacijos ir noro sumažinti išlaidas F1 programai. Bet vėlgi pirmi permainų požymiai pasirodė dar iki krizės, tai teigti, kad viskas įvyko staiga nematau pagrindo.

Kiek aš supratau iš Bild straipsnio, tai AM vietoj RP pavadinimo, tampa Mercedes pavadinimu.
Mazepin perka RP ir pavadina kokiu nors Kalii Racing.
Mercedes, na Daimler, kiek suprantu, jau kurį laiką svarstė trauktis iš F1 kaip gamintojo komanda, ir norėjo likti tik variklių tiekėju, nes investicijos padarytos, varikliai sukurti, o taisyklėms pasikeitus taip, kad bus ribojimas variklių tobulinimas, tuo pat metu sumažėja išlaidos variklių padalinio veiklai ir jis gali išsilaikyti iš klienčių (kurių turės 4 nuo 2021 metų, o jei skaityt ir AMR, tai ir visos 5).
Schema labai paprasta – Daimler traukiasi pakeisdama AML akcijas į Mercedes AMG akcijas.
O gandai, kad Stroll nori įsigyti būtent Mercedes AMG komandą sklandė irgi kurį laiką.
AM vardo naudojimas gali būti labai paprastai pakeistas. Stroll tiesiog susitaria, kad parduodamas akcijas gauna teisę naudotis AM vardu, gauti gamyklinės komandos statusą, na, ir gal dar kokį rėmimo paketą susiderint. FIA jau labai lanksčiai reagavo į Force India situaciją, tai ir čia, manau, jeigu Mercedes praneš, kad keičia pavadinimą iki datos X, tai tuomet viskas pagal taisykles.

Ir taip, Stroll yra verslininkas. Ar toks jo planas buvo iš pat pradžių įsigyjant AML, ar jis tiesiog reaguoja į situaciją – šito aš negaliu pasakyti. Bet, kad sandoris geras, tai be kalbų, bent jau iš jo pusės. Daimler irgi neblogai, kaip jau minėta nereikia atleidinėti darbuotojų, o jei ir bus atliekami personalo mažinimai, tai jau bus po Stroll, o tiksliau, jo konsorciumo, vėliava.

Žodžiu, nematau aš čia didelių problemų. Esamos sutartys gali egzistuoti toliau.

Man tik klausimas dėl Lance ateities. Negi Lawrence tikrai pasodins Lance šalia LH? Ar to paties SV? Man logiškai atrodo, kad jis turėtų likti RP.

Na, bet gali būt, kad čia tiesiog šyvos kumelės sapnas :D Nors man atrodo, kad viskas gana logiškai sudėliota.
Klepsidra
| 05/29 08:29
kart
| 05/28 23:53

Jokios logikos. Nebent tikrai Mersai out iš čempo ir pasilieka prie Astono programos, panašiai kaip buvo su McLaren kažkada.

Logikos klausimas tikrai galiojantis, ypac zinant, kad jau turi komanda, bet jei yra galimybe nusipirkti kova del titulo - why not
Klepsidra
| 05/29 08:28
evbi
| 05/29 00:17

Čia "Valstiečių laikraštyje" ar rankdarbiai.lt šitą info skaitei?

Kaip sekasi, valstieti? Konstruktyviai parasei eilini karta isdraskyta subine. Geriau pistelk apie 2007 kazka - geriau iseina
kart
| 05/29 02:21
A85 logo rėmėjas
| 05/28 22:53

AML vadovu skiriamas Daimler žmogus nuo rugpjūčio 1. Ruošiasi daddy Stroll už AML akcijas paimt Daimler akcijų dalį Mercedes komandoj ;) O dar žinant, kad AML akcijos pakilo 40%, o LS akcijas įsigyjo už žemiausią kainą, tai puiki investicija. Į naudą ir pačiai AML, kuri taps nišine petroleheadine marke, o Mercedes brandas labiau gravituos link elektros. Na, skamba tai labai logiškai. Tik įdomu varikliai vadinsis AM ar paliks AMG brandą.

P.S. papildant mano paskutinį komentarą. Galbūt aš vis tik buvau suklaidintas fakto, kad RP tampa Aston Martin F1 Team. Kas yra Aston Martin dukterinis brendas.
Bet jeigu Aston Martin tampa tik pagrindiniu RP rėmėju, taip išlaikant atskirus vienetus, panašiai kaip Afa Romeo ir Sauber, tai tada tavo spėjimai turi prasmės, bet vis tiek su daug klausimų dėl Strollo 70% Mersų komandos akcijų įsigijimo.

Nes tokiu atveju Toto(30%) ir Strollas(70%) tampa vieninteliais Mercedes-AMG Petronas Formula One Team komandos akcininkais. Ir dar važiuoja po Aston Martin, kaip pagrindinio rėmėjo vardu? :))
Bandau įsivaizduoti kaip vyksta toks pardavimas, nes tokiu atveju Strollas ir Wolfas įgyja Mercedes-AMG brendo kontrolę, kuri jau nepriklausys Daimleriui.

Kitu atveju, komanda prieš pardavimą pervadinama atribojant ją nuo Mersų, pasirašoma sutartis, kad Totto įgyja naujos komandos atitinkamą procentinę dalį, likusią dalį nuperka Strollas ir komanda čempe dalyvauja kaip kokia nors "Strollas team Aston Martin" :D

Nekalbu apie kitus faktus, tokius kaip RP ir Mercedes sutartys dėl vėjų tunelio naudojimo ir naujos bazės statymo, bei Daimlerio galimybių pirkti Astono akcijas dar iki Strollo.

Galima tik spėlioti, kad Daimlerio nedominę Astono akcijos iki Strollo staiga pradėjo dominti dėl dabartinės ekonominės situacijos ir noro sumažinti išlaidas F1 programai. Bet vėlgi pirmi permainų požymiai pasirodė dar iki krizės, tai teigti, kad viskas įvyko staiga nematau pagrindo.
kart
| 05/29 00:47
A85 logo rėmėjas
| 05/28 22:53

AML vadovu skiriamas Daimler žmogus nuo rugpjūčio 1. Ruošiasi daddy Stroll už AML akcijas paimt Daimler akcijų dalį Mercedes komandoj ;) O dar žinant, kad AML akcijos pakilo 40%, o LS akcijas įsigyjo už žemiausią kainą, tai puiki investicija. Į naudą ir pačiai AML, kuri taps nišine petroleheadine marke, o Mercedes brandas labiau gravituos link elektros. Na, skamba tai labai logiškai. Tik įdomu varikliai vadinsis AM ar paliks AMG brandą.

Daug logikos, bet kas labai nelogiškai skamba, tai tas, kad tokios komandos kaip Racing Point nelieka, nes ji keičia pavadinimą į Aston Martin ir tampa jos nuosavybe, o straipsnyje rašoma, kad būtent dabartinė Mersų komanda ateityje gali tapti Astonu.

Taigi dabar, Stroll'as suderines visas licenzijas dėl RP ir Aston susijungimo, staiga persigalvojęs parduos/iškeis Daimleriui akcijas? Jeigu taip ir bus, tai jau Racing Point komandos vis tiek nebeliks ir jeigu Mazepinas norės kažkur kažką pirkti, tai turės derinti ne su Stroll'u, o jau su Daimleriu dėl likučių(bazės, personalos ir t.t.) išpirkimo.

Labai daug painiavos, kuri primena manupuliacijas siekiant pakelti akcijų kainą.

Viską paaiškintų jeigu paaiškėtų, kad Stroll'as net neturėjo didelių perspektyvų su Astonu ir yra tiesiog spekuliantas, kuris uždirbęs iš vienų akcijų įsigytų kitas, kurių kaina krito su perspektyva joms kilti, bet jau ne kaip F1 komandos, o FE.
Taigi, Mersų F1 nelieka. Lieka Daimeleriui priklausanti Ason Martin komanda, o Racing Point likučiai išparceliuojami taip prarandant vieną komandą čempionate.
evbi
| 05/29 00:17
Klepsidra
| 05/28 22:41

Jokio sanso Vetteliui ten nera, nes Strollas perimtu komanda

Čia "Valstiečių laikraštyje" ar rankdarbiai.lt šitą info skaitei?

TOP naujienos