Seniausi komentarai
Senas_Kareivis
| Birželio 18 d. 14:15
deivec
| Birželio 17 d. 17:53

nezinau...man WEC situacija LMP1 baisesne uz situacija tarp F1 ir F1.5
O kad gamintojai pabego...taigi Formule E ant bangos...ka ten tie hibridai :D

Pasidomėk kada buvo pirmieji Hibridai - aj jo, pakankamai senai
Senas_Kareivis
| Birželio 18 d. 14:12
A85
| Birželio 17 d. 11:20

Na, OK, šešios. Bet esmės nekeičia tai - su hibridu važiuoja vieninteliai Toyota. FIA dar ir paskelbus buvo, kad jei nehibridai turės pranašumą prieš hibridus, tai anie bus apriboti kažkokiu tai būdu, konkrečiai nenurodant kokiu. Tai FIA grynai stumia hibridus WEC, o kai tais hibridais lenktyniauja tik viena komanda, nu, tai kamon, apie kokį čia sportinį principą eina kalba. Hollow victory ir tiek. Be abejo, istorijos knygose liks tik nugalėtojai ir jų rezultatas, bet nereikia čia užsirišt akių ir pasakot, kad visi vienodus šansus turi. Neturi. Pagal taisykles. Ne pagal pajėgumą, o būtent pagal WEC taisykles, kur gali laimėt tik hibridas LMP1 kategorijoj. Va, ir viskas.

O dėl FA pergalės, tai man nei šilta, nei šalta. Laimėjo, tai lai laimi.

Tavo atveju tas pats vyksta visuose sportuose, net ir komandiniuose. Legionierių skaičiaus ribojimas, tos šalies piliečių kvota ir t.t. Ribojimai yra beveik visur.
Klepsidra
| Birželio 18 d. 09:39
Stinger
| Birželio 18 d. 08:24

Jūs kaip makakos su Klepsidra parakinėjat viens kitam subinaites ? :)

Savo patirtimi daliniesi eilini karta?
Stinger
| Birželio 18 d. 08:24
egiduxx
| Birželio 18 d. 08:11

Tai išgelbėjo ar ne? Subūrė veteliukas kaip zadejo aplink save komanda pergalems imti? :)

Jūs kaip makakos su Klepsidra parakinėjat viens kitam subinaites ? :)
egiduxx
| Birželio 18 d. 08:11
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33

Nebeejakuliuok su tais gelbėtojais ;)

Tai išgelbėjo ar ne? Subūrė veteliukas kaip zadejo aplink save komanda pergalems imti? :)
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:31

Geriau nasarna pergale nei buti gelbetoju, bureju ir islekus pirmaujant is trasos po to numerelius pituose prie bolidu tampyti.

Nebeejakuliuok su tais gelbėtojais ;)
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33
A85
| Birželio 17 d. 21:00

Klepsidra > Aš sutinku dėl techninio sporto, didelių biudžetų ir t.t., viskas tas tiesa, bet ar tu skaitai ką aš sakau – Toyota VIENINTELIAI hibridai ir kiti neturi šansų net teoriškai pasivyt. Čia yra duota card blanche Toyotai įsirašyt į istorijai, kaip Le Mans ir WEC nugalėtojai, bet jų vietoj man ausys kaistų dėl tokių „pasiekimų“, nes jiem reikėjo tiesiog nesufailint.

Dakaras sąlyginai pigus sportas, jeigu lietuviai sugeba jame varžytis, investicijos irgi ne per didžiausios, plius reglamentas ten gana stabilus metai iš metų. Sutinku, kad užjautę taisyklėse pranašumą gamintojai stengiasi ją išnaudot, kaip Peugeot bagiai, pvz., o BMW iš viso eina abiem frontais su Mini. Bet laimėjo šiemet senas geras Toyota tankas, kur, žinoma, labai daug lėmė ir pilotas. Tai nežinau ar labai vykęs palyginimas.

Ai, žodžiu, manęs niekas neįtikins, kad Toyota pasiekė kažką tokio labai ypatingo šiemet. Taip, nesant realios konkurencijos pagamino bolidą, kuris negedo, o šoferiai jo nesudaužė, tai irgi pasiekimas pats savaime, bet lenktyniaut tik su kitu savo pačios komandos ekipažu, nu, kažkaip, nieko blatno.

Atmerk akis, realiai Toyota pasiekė kažką tokio WEC ir Leman nes ten Alfonsas baranką sukiojo!
A85
| Birželio 17 d. 21:00
Klepsidra > Aš sutinku dėl techninio sporto, didelių biudžetų ir t.t., viskas tas tiesa, bet ar tu skaitai ką aš sakau – Toyota VIENINTELIAI hibridai ir kiti neturi šansų net teoriškai pasivyt. Čia yra duota card blanche Toyotai įsirašyt į istorijai, kaip Le Mans ir WEC nugalėtojai, bet jų vietoj man ausys kaistų dėl tokių „pasiekimų“, nes jiem reikėjo tiesiog nesufailint.

Dakaras sąlyginai pigus sportas, jeigu lietuviai sugeba jame varžytis, investicijos irgi ne per didžiausios, plius reglamentas ten gana stabilus metai iš metų. Sutinku, kad užjautę taisyklėse pranašumą gamintojai stengiasi ją išnaudot, kaip Peugeot bagiai, pvz., o BMW iš viso eina abiem frontais su Mini. Bet laimėjo šiemet senas geras Toyota tankas, kur, žinoma, labai daug lėmė ir pilotas. Tai nežinau ar labai vykęs palyginimas.

Ai, žodžiu, manęs niekas neįtikins, kad Toyota pasiekė kažką tokio labai ypatingo šiemet. Taip, nesant realios konkurencijos pagamino bolidą, kuris negedo, o šoferiai jo nesudaužė, tai irgi pasiekimas pats savaime, bet lenktyniaut tik su kitu savo pačios komandos ekipažu, nu, kažkaip, nieko blatno.
Arnius
| Birželio 17 d. 20:31
Meslo kruva tas le manas su formule e ir tiek
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:39
deivec
| Birželio 17 d. 17:53

nezinau...man WEC situacija LMP1 baisesne uz situacija tarp F1 ir F1.5
O kad gamintojai pabego...taigi Formule E ant bangos...ka ten tie hibridai :D

Metinis WEC LMP1 biudzetas nera kosminis - 25-30mln lyginant su 15-20mln FE, bet FE turi savu pliusu - kaip antai lenktynes miestuose ir pan, plius trendy ekologija
deivec
| Birželio 17 d. 17:53
Klepsidra
| Birželio 17 d. 09:55

Taisykles reikia keisti, nes gamintojai pasitrauke. Kol buvo keli gamintojai, taisykliu keisti nereikejo - privatininkai n+k metu ten niekur nefiguruoja. Ne Toyota kalta, kad varzovai pabego. Pergales yra iskovojamos dominuojant - taip. Ar F1 kitaip - ne. Nuo 2014 Ferrari ir Red Bull kovos del kazko yra lozungai. Tiek, kas realus skirtumai nuo Mercedes kiek mazesni, varzybu daugiau ir Mercedes sufailinus buna sansu pergalei

nezinau...man WEC situacija LMP1 baisesne uz situacija tarp F1 ir F1.5
O kad gamintojai pabego...taigi Formule E ant bangos...ka ten tie hibridai :D
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:37
A85
| Birželio 17 d. 11:20

Na, OK, šešios. Bet esmės nekeičia tai - su hibridu važiuoja vieninteliai Toyota. FIA dar ir paskelbus buvo, kad jei nehibridai turės pranašumą prieš hibridus, tai anie bus apriboti kažkokiu tai būdu, konkrečiai nenurodant kokiu. Tai FIA grynai stumia hibridus WEC, o kai tais hibridais lenktyniauja tik viena komanda, nu, tai kamon, apie kokį čia sportinį principą eina kalba. Hollow victory ir tiek. Be abejo, istorijos knygose liks tik nugalėtojai ir jų rezultatas, bet nereikia čia užsirišt akių ir pasakot, kad visi vienodus šansus turi. Neturi. Pagal taisykles. Ne pagal pajėgumą, o būtent pagal WEC taisykles, kur gali laimėt tik hibridas LMP1 kategorijoj. Va, ir viskas.

O dėl FA pergalės, tai man nei šilta, nei šalta. Laimėjo, tai lai laimi.

Neturi vienodu sansu ir apie tai niekas nekalba, o sportinio principo dideliu biudzetu techniniam sporte seniai nera ir nebus. Realiai ziurint i sportini principa tikrasis le manas dabar yra GTE Pro, o aukstesnese klasese seniai laimi biudzetai ir (kazkiek) geresnis idirbis. Tiesiog nereikia isskirti, kad WEC vyksta kazkas kitaip, nei kitur - VW kazkada nuslave Dakara su milziniskais biudzetais, ta pati po to dare Peugeot, WEC dabar yra Toyota, pries tai buvo Audi kitam lygyje n metu. F1 ta daro Mercedes, pries n metu dare Ferrari ir MS. Brangiame sporte visada atsiras bandantis isleisti daugiau ir taip laimeti del to is principo negalima jo daryti tokio brangaus kisant visokiu hybrid ir kitus bb. Mercedes tariamai pernai reikejo papildomu 30mln bolido pagerinimui - dede su usais ir co greitai juos dave.
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:31
Stinger
| Birželio 17 d. 10:28

Nu ką sveikinimai Indy 500 žvaigždei su našarna pergale.

Geriau nasarna pergale nei buti gelbetoju, bureju ir islekus pirmaujant is trasos po to numerelius pituose prie bolidu tampyti.
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:29
Wanted
| Birželio 17 d. 10:55

stipru lyginti sportą kur žmogiškasis faktorius nėra svarbiausias su sportu kur jis yra svarbiausias..
Manau Alonso čia dalyvavo tik dėl galimybės sąlyginai lengvai pelnyti titulą. Nežinau ar jam to reikėjo, kad atsigautų po visų tų nesėkmių f-1, ar tiesiog patenkint savo ego. Manau akivaizdu, kad sportine prame šitos lenktynės nebuvo didelis iššūkis tokio talento pilotui. Asmeniškai norėčiau, kad jis pasuktų į Dakarą. Va ten tai būtų iššūkis. Kažkaip manau, kad jis ten būtų konkurencingas.

Alonso norejo ten seniai dalyvauti - McLaren Honda laikais su Porsche vaziuoti neleido Honda - delto bent jau vienais metais butent Alonso numatytoje vietoje atsidure Hulkenbergas ir nugalejo.
Ilon Mask
| Birželio 17 d. 13:53
Wanted
| Birželio 17 d. 10:55

stipru lyginti sportą kur žmogiškasis faktorius nėra svarbiausias su sportu kur jis yra svarbiausias..
Manau Alonso čia dalyvavo tik dėl galimybės sąlyginai lengvai pelnyti titulą. Nežinau ar jam to reikėjo, kad atsigautų po visų tų nesėkmių f-1, ar tiesiog patenkint savo ego. Manau akivaizdu, kad sportine prame šitos lenktynės nebuvo didelis iššūkis tokio talento pilotui. Asmeniškai norėčiau, kad jis pasuktų į Dakarą. Va ten tai būtų iššūkis. Kažkaip manau, kad jis ten būtų konkurencingas.

Alonso reik trigubos karunos, lemanas viena is ju, trecia indy500
A85
| Birželio 17 d. 11:26
JBounce
| Birželio 17 d. 08:11

Na, papasakok kaip sekasi kitom komandom nukniaukti pergales?

Sunkiai.
A85
| Birželio 17 d. 11:20
Senas_Kareivis
| Birželio 17 d. 10:38

Again wrong - oficialiai yra 6 komandos (rėmiausi manau patikimu šaltiniu www.fiawec.com). O kas ką turi, ir ko neturi - tai kieno čia bėda? Toyotos? Iš F1 irgi pabėgo gamintojai - ir ką? Ar tai sutrukdė privatininkams laimėti? Ar trukdė privatininkams laimėti kai buvo tų pačių gamintojų debesis?
Tavo požiūriu visa pasaulis yra rotten - futbolas PSG Prancūzijoje, krepšinis Žalgiris Lietuvoje - visų pergalės niekingos, nes varžovai atsilupėliai?

Na, OK, šešios. Bet esmės nekeičia tai - su hibridu važiuoja vieninteliai Toyota. FIA dar ir paskelbus buvo, kad jei nehibridai turės pranašumą prieš hibridus, tai anie bus apriboti kažkokiu tai būdu, konkrečiai nenurodant kokiu. Tai FIA grynai stumia hibridus WEC, o kai tais hibridais lenktyniauja tik viena komanda, nu, tai kamon, apie kokį čia sportinį principą eina kalba. Hollow victory ir tiek. Be abejo, istorijos knygose liks tik nugalėtojai ir jų rezultatas, bet nereikia čia užsirišt akių ir pasakot, kad visi vienodus šansus turi. Neturi. Pagal taisykles. Ne pagal pajėgumą, o būtent pagal WEC taisykles, kur gali laimėt tik hibridas LMP1 kategorijoj. Va, ir viskas.

O dėl FA pergalės, tai man nei šilta, nei šalta. Laimėjo, tai lai laimi.
Wanted
| Birželio 17 d. 10:55
Senas_Kareivis
| Birželio 17 d. 10:38

Again wrong - oficialiai yra 6 komandos (rėmiausi manau patikimu šaltiniu www.fiawec.com). O kas ką turi, ir ko neturi - tai kieno čia bėda? Toyotos? Iš F1 irgi pabėgo gamintojai - ir ką? Ar tai sutrukdė privatininkams laimėti? Ar trukdė privatininkams laimėti kai buvo tų pačių gamintojų debesis?
Tavo požiūriu visa pasaulis yra rotten - futbolas PSG Prancūzijoje, krepšinis Žalgiris Lietuvoje - visų pergalės niekingos, nes varžovai atsilupėliai?

stipru lyginti sportą kur žmogiškasis faktorius nėra svarbiausias su sportu kur jis yra svarbiausias..
Manau Alonso čia dalyvavo tik dėl galimybės sąlyginai lengvai pelnyti titulą. Nežinau ar jam to reikėjo, kad atsigautų po visų tų nesėkmių f-1, ar tiesiog patenkint savo ego. Manau akivaizdu, kad sportine prame šitos lenktynės nebuvo didelis iššūkis tokio talento pilotui. Asmeniškai norėčiau, kad jis pasuktų į Dakarą. Va ten tai būtų iššūkis. Kažkaip manau, kad jis ten būtų konkurencingas.
Senas_Kareivis
| Birželio 17 d. 10:38
A85
| Birželio 17 d. 08:41

LMP1 oficialiai 4 komandos, o hibridinę jėgainę turi tik Toyota. Hibridam ir ne hibridam dar ir taisyklės šiek tiek skiriasi, nors teoriškai toj pačioj kategorijoj. Žodžiu, Toyota realiai važiuoja savo kategorijoj, kur privatininkai dėl kvapo įmesti. Dėl to ir bus keičiamos WEC taisyklės, kad vėl pritraukt gamintojus, o ir privatininkai savo šansus turėtų.

Again wrong - oficialiai yra 6 komandos (rėmiausi manau patikimu šaltiniu www.fiawec.com). O kas ką turi, ir ko neturi - tai kieno čia bėda? Toyotos? Iš F1 irgi pabėgo gamintojai - ir ką? Ar tai sutrukdė privatininkams laimėti? Ar trukdė privatininkams laimėti kai buvo tų pačių gamintojų debesis?
Tavo požiūriu visa pasaulis yra rotten - futbolas PSG Prancūzijoje, krepšinis Žalgiris Lietuvoje - visų pergalės niekingos, nes varžovai atsilupėliai?
Stinger
| Birželio 17 d. 10:28
Nu ką sveikinimai Indy 500 žvaigždei su našarna pergale.

F-1.lt pulsas