Dėl variklių tiekėjų vis dar neapsisprendusios „Williams“ ir „
Red Bull“ komandos neslepia, kad motorus kitų metų sezonui joms reikia pasirinkti kuo greičiau.
Pirmosios ekipos, šiuo metu bendradarbiaujančios su „Toyota“, vadovas Frankas Williamsas pažymėjo, kad sprendimą dėl agregatų turi būti priimtas nedelsiant, nes kitaip bus atsilikta kuriant 2010 m. bolidą.
„Turime susiimti ir apsispręsti – turime tai padaryti nedelsiant“, - pažymėjo lenktynių pasaulio veteranas.
„Tai techninis sprendimas, kuriam reikia nuodugnaus patikrinimo bei apsvarstymo periodo iš Patricko (Heado, inžinerijos vadovo – red. past.) ir Samo (Michaelo, technikos vadovo – red. past.), bei, kai tai bus nuspręsta, šiek tiek derybų iš Adamo (Parro, ekipos direktoriaus – red. past.)“
„Turime paskubėti, nes nenorime atsilikti kurdami savo bolidą“, - sakė jis.
F. Williamsas neslėpė susižavėjimo galimu „Williams-Renault“ derinio sugrįžimu, pažymėjęs, kad tai jaudinanti mintis. Kitas tikėtinas variantas, „Cosworth“, panašu, ekipos vadovui neatrodo toks patrauklus.
„Cosworth“ yra nepriklausoma kompanija. (Automobilių – red. past.) gamintojo variklio teikiamas šilumos jausmas yra naudingas“, - pripažino jis.
Dėl variklių tiekėjo kitų metų sezonui dar neapsisprendė ir kol kas antra pagal pajėgumą šiemet „Red Bull“ komanda. Manoma, kad ekipa renkasi iš „Renault“, kuriuos naudoja dabar, ir „
Mercedes“ agregatų.
„Esame tokioje padėtyje, kai turime gana artimoje ateityje apsispręsti, tačiau šiuo metu dar niekas neužfiksuota“, - pažymėjo šios komandos vadovas Christianas Horneris.
Neatmetama galimybė, kad „Williams“ ekipa „Renault“ variklius gautų tik jų atsisakius „Red Bull“. Kitu atveju vienai seniausių „Formulės-1“ komandų tektų tenkintis trejus metus užribyje praleidusios „Cosworth“ agregatais arba susitaikyti su „Toyota“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).