„Williams“ – prieš degalų papildymo sugrąžinimą (17)

„Williams“ – prieš degalų papildymo sugrąžinimą
logo 2019 Rugpjūčio 08 d. 15:04, Williams

Daugelis lenktynininkų baiminasi, kad dėl naujojo reglamento nuo 2021 metų „Formulės-1“ bolidai taps dar sunkesni ir atsakydamas į tai, FIA prezidentas Jeanas Todtas pasiūlė sugrąžinti degalų papildymą lenktynių metu. „Williams“ komandos vadovo pavaduotoja Claire Williams sutinka, kad būtina išspręsti svorio problemą, bet ne degalų papildymo sąskaita.

Claire Williams: „Mes ne vieną valandą skyrėme mašinų svorio problemai aptarti ir aš manau, kad reikia kuo greičiau išspręsti šį klausimą. Reikia surasti būdą bolidus padaryti lengvesniais – ne vien todėl, kad lenktynės taptų įdomesnėmis, bet ir kad lenktynininkams būtų paprasčiau mašinas valdyti.

Jei mes to nenumatysime naujajame reglamente, tai komandos tą pabandys padaryti savarankiškai. Stambios komandos suras lėšas sumažinti svorį, nors tai ir yra be galo sunku. Nedidelės komandos stengiasi iš pradžių išsiaiškinti su aerodinaminiu efektyvumu ir padangų darbu, o svorio problema užima tik trečią vietą prioritetų sąraše.

Jei jūs turite nedidelį biudžetą, tai neįmanoma išspręsti visų trijų klausimų vienu metu. Didelės komandos gali kur kas greičiau išsiaiškinti su mašinų svorio problema, o vėliau mes gausime tas pačias problemas, kuriomis skundžiamės dabar, todėl jėgų išsidėstymas ir lenktynių rezultatai liks tokie patys kaip ir dabar.

Dar vienas svarstomas klausimas – degalų papildymo sugrąžinimas. Aš nesuprantu, kaip tai gali neprieštarauti mūsų principams ir nesugrąžins mūsų dešimčia žingsnių atgal lyginant su tuo, kaip mes propaguojame mūsų sportą ir rodome, kad „Formulė-1“ rūpinasi ekologija“.


Komentarai (17)
YZF
| 08/09 11:39 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
08/09 10:47

Tai stotu kada degalu prireiktu, kodel turi butinai stoti vienas paskui kita? Veteliui kvaloje uzpyla 20l aukoja kvala, Lecleriu 10l ir jis kvalifikuojasi geriau su intencija pralekt pora hot lap'u ir ziuret, jei kas ne taip gali stoti prisipilti daugiau ir ziuret kas kaip. Dabar stoja, nes padangos nelaiko ir nera kaip kitaip vaziuot, anksciau stodavo nes degalu reikedavo, kakoj skirtum kai abu sustojimai yra priverstiniai? Degalu pildymu stop'ai butu skirtingo ilgumo, nes db tai tokie ten ir stopai 2.5sek. Zodziu degalu grazinimas tikrai nesumazintu strategijos ivairoves, o kaikuriais atvejais ja ir padidintu.

Todel kad niekas nepiltu vienam 20l o kitam 10l pries lenktyniu starta. Kodel? Todel kad kompas paskaiciuoja optimaliausia (greiciausia) strategija kuri yra tarkim 2 pitstopai, po 20 ir po 40 ratu. Ir jeigu greiciausias tempas yra vaziuoti 20 ratu su tuo kuro kiekiu, tai niekas neplanuos vaziuoti 30 ratu su didesniu kuro kiekiu. Tas jau buvo. Ta mes mateme. 20 metu is eiles.
YZF
| 08/08 15:16 Atsakyti
Uztenka prisiminti kas buvo pries 10 metu kad suprasti jog kuro pildymas jokios strategijos nepaivairins. Netgi bus priesingai, visi stos vienu metu (ne taip kaip Vengrijoje su Leclercu ir Vetteliu buvo).
ddt
| 08/08 19:50 Atsakyti
Atsisakė idėjos, kuri nepasiteisino, dabar vėl nori ją grąžint? Išmetus visas baterijas ar rekuperavimo sistemas, bolidas iškart palengvėtų, ir kaip reikiant. Šiuo atveju su Claire sutinku, nors jos argumentacija ir šiaip sau (per emocijas, o ne argumentus). Juolab formulė jokia ekologija nesirūpina. Iš kur ekologija, kai fūrom ir lėktuvais per visą pasaulį gabenamas didžiulis kiekis įrangos, apie fanų keliones nebekalbėsiu :D (dabar taip madinga skaičiuot beje, tas keisto ir su logika mažai ką bendro turinčio skaičiavimo reiškinys vadinasi "Gretos Thundberg efektas").
maxpower
| 08/08 23:01 Atsakyti
marcys
08/08 19:14

bet williams čia galėtų ir išlošti, nes tais laikais jie dominuodavo :)

ps: lenkimų skaičius per lenktynes, degalų pildymas vyko 1994-2009
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/cnet9w/number_of_overtakes_in_the_refuelling_era/?utm_medium=android_app&utm_source=share

Per lenktynes atsiliktu ne 3 ratais o tik vienu? :)
hobis
| 08/08 15:17 Atsakyti
Pakalbėjo kad tik pakalbėti be jokių argumentų, nebūtų moteris
Subjektyvus
| 08/08 17:01 Atsakyti
"...bet ir kad lenktynininkams būtų paprasčiau mašinas valdyti". nu sakes. visi rimti expertai triubija, kad siais laikas lenktyninko indelis tesudaro apie 20%, tai kiek ponia nori dar "palengvinti"? iki kokiu 5%? ;) zodziu as siuo metu matau tik betiksli blaskymasi, tiek FIA tiek Liberty savininku. faktas kaip blynas: visi zino, kad reikia kazka daryti su siuo sportu. bet niekas nezino ka.
gagarin
| 08/08 17:22 Atsakyti
hobis
08/08 15:17

Pakalbėjo kad tik pakalbėti be jokių argumentų, nebūtų moteris

Jos argumentai tai komanda vidutiniškai greičiausiai keičianti ratus iš visos rikiuotės. Grąžinus kuro papildymą jie šitos persvaros netektų.
marcys
| 08/08 19:14 Atsakyti
bet williams čia galėtų ir išlošti, nes tais laikais jie dominuodavo :)

ps: lenkimų skaičius per lenktynes, degalų pildymas vyko 1994-2009
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/cnet9w/number_of_overtakes_in_the_refuelling_era/?utm_medium=android_app&utm_source=share
adameitas
| 08/09 08:07 Atsakyti
marcys
08/08 19:14

bet williams čia galėtų ir išlošti, nes tais laikais jie dominuodavo :)

ps: lenkimų skaičius per lenktynes, degalų pildymas vyko 1994-2009
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/cnet9w/number_of_overtakes_in_the_refuelling_era/?utm_medium=android_app&utm_source=share

reiktų paminėti, kad tais laikais tai buvo lenkimai, dabat didelė dalis "lenkimų" yra apvažiavimai
SliMMaz logo rėmėjas
| 08/09 08:58 Atsakyti
YZF
08/08 15:16

Uztenka prisiminti kas buvo pries 10 metu kad suprasti jog kuro pildymas jokios strategijos nepaivairins. Netgi bus priesingai, visi stos vienu metu (ne taip kaip Vengrijoje su Leclercu ir Vetteliu buvo).

Vengrijoje Leclercas su Veteliu... O as sakau, kad pridetu, nes ir dabar visi stoja, vienu intervalu, kintamieji tik force major, aka tas pats Hamiltonas, bet ir degalu eroje tu "planu B" buvo, MS prancuzijoje, arba Kimmi brazilijoje, so?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas