F. Alonso vs. J. Button

2015 Gruodžio 04 d. 17:45

16-11 ir kalba baigta. Buttonas buvo geresnis šį sezoną už Alonsą.

2015 Gruodžio 04 d. 18:11

LewisNr1> tau pastoviai kyla keisti klausimai, poto tu gauni i juos atsakymus, ir uzsifeilines tyliai eini i kamputi iki kito kartu. Nu tai ir vel tas pats, is kur 10 DNF? Is ten pat. Tu sezona ziurejai ar kaip ir dauguma, pamirsti viska kas yra seniau negu menuo?

2015 Gruodžio 04 d. 21:59

Ne, aš puikiai atsimenu šį sezoną ir 10 DNF pas ispaną tikrai nėra, kad ir kaip bebūtų. Kita, tai į kamputį aš niekada neinu, aš tik kartais prarandu prasmę su tavimi diskutuoti, nes tai faktiškai visiškai beprasmiška yra, bet nu karts nuo karto iš durnumo įdomų paklausyti tavo nesąmonių ir pasijuokti iš klouno. :) Na ir galiausiai perskaityk Klepsidros komentarą, Alonso fano komentarą 2015 12 03 00:22:33 ir jei tu su juo nesutinki, tai tu DURNIUS kokių reta. ;)

2015 Gruodžio 04 d. 22:11

Na kagi, tai gal paskaiciuojam tada, kiek si sezona pas Alonsa buvo 'probleminiu' etapu, t.y. jis negalejo svariai, nieko netrukdomas, savo jegomis pasiekti finisa:

Australija, Malaizija, Ispanija, Monakas, Kanada, Austrija, Italija, Singapuras, Amerika, Meksika.

Gal galetum suskaiciuoti, kiek cia gaunasi isviso?

2015 Gruodžio 04 d. 22:23

YZF, Ostine kad ir pabiro motoras, bet siaip taip dariedejo iki Finiso 11-oj vietoj. sugedo beja , likus lyg ir 6-7 ratam iki finiso vaziuodamas 5-oj pozicijoj. bet DNF nebuvo, kaip bebutu. taigi 8 DNF + Ausralijoj DNS. tai visumoj praleido 9 race :)

2015 Gruodžio 04 d. 22:26

Tu žinai kas yra DNF? Persišviesk smegenėles žmogau. Vesk tu teorijas kokias nori, faktas vienas, bet kokiomis skalėmis, skaičiavimo formulėmis, nei Buttonas, nei Alonso šiemet nepralaimėjo. O jei nesutinki, tai pašol v zopu suka.

I'm finished.

2015 Gruodžio 04 d. 22:26

Tech> tai Ostine Alonsas neturejo problemu? T.y. jo uzimta vieta finise buvo grynai jo talento/sugebejimu deka, ir pats bolidas nei kiek jo nesuletino ir bolidas buvo tokio pacio pajegumo kaip Alonso? Ta prasme, ka rukom? Jis po 4sec per rata leciau pradejo vilktis nes atsirado gedimas. Uz ka JB sitoje vietoje turi gauti taska?

2015 Gruodžio 04 d. 22:27

*tokio pacio pajegumo kaip Buttono?

2015 Gruodžio 04 d. 22:29

tai cia ne apie taskos skyrima kalbejau, o apie DNF skaiciu. realiai jeigu pilotas pasiekia finisa, tai kaip ir nera DNF.

2015 Gruodžio 04 d. 22:31

LewisNr1> nu va matai, apie ka as ir kalbejau. Kai baigiasi argumentai, prasideda kazkokie najezdai ir dingimas i krumus (supratus kad pasigavai feila). Tu prie zodziu nesikabinek, "DNF", "DNS", "Engine Failure", "ERS Failure", "Ismustas", "Susirgo", bla bla bla - visa tai tik pavadinimai. Esme kiek etapu Alonso rezultatas nebuvo jo paties itakotas, o paveiktas pasaliniu nuo jo nepriklausanciu veiksniu. Ir tas etapu skaicius buvo ZENKLIAI didesnis negu Buttono. Apie ka ir buvo mano parasymas anksciau.

2015 Gruodžio 04 d. 22:34

Tech> O apie ka mes kalbam sitoje temoje? Pavadinimas labai aiskus, aiskiau ir buti negali. Lyginam pilotu pajegumus, FA vs JB, kuomet jiems niekas kitas (pasaliniai veiksniai) netrukdo. Kad matytumem kuris yra greitesnis uz kuri. Jeigu vienam motoras sugenda, lyginti negalime. As nesiruosiu vardinti visas 5 ar 10 rusiu priezasciu del ko etapas negalejo buti uzskaitytas. formuluote dzin.

2015 Gruodžio 04 d. 22:38

Tech >> Teoriškai net ir Italijos GP neturėtų užsiskaityti kaip DNF, nes jei jis būtų ne 18-as, o 10-as, būtų gavęs tašką. Nors kita vertus jis nefinišavo kartu su visais, kad ir daug ratų atsilikęs.

2015 Gruodžio 04 d. 22:41

Ženkliai... 10-6. :D :D :D

2015 Gruodžio 04 d. 22:42

Beveik dvigubai. Cia kas, ne zenkliai? 5%?

2015 Gruodžio 04 d. 22:47

vienu zodziu, objektyviai vertinant, turetu visgi buti 4:4 race rezultatas. ir Q ALonso 10: 8 Button. ALonso 9 DNF(DNS) vs Button 6 DNF(DNS) is vis, per daug cia ne kazka palyginsi, kai tie gedimu race, bei gedimu Q, tiek startiniu baudu ir tt.

2015 Gruodžio 04 d. 22:58

Tech >> Būtent. ;)

2015 Gruodžio 04 d. 23:02

bent jau as sitoj temoj issisemiau. lauksim kitu metu :)

2015 Gruodžio 05 d. 00:28

As tai atsimenu tik brazilijos gp vieninteli etapa kur alonso zenkliai krovesi nuo buttonu neturedamas jokiu problemu su bolidu kiek 10 s gavo kazkur. ‘o butonas krovesi malazijoj berods kur alonso jau buvo prisivijes tai butonas uzuot buti aplenkiamam pasirinko maldonado i sikna stuktelt baigiau

2015 Gruodžio 05 d. 00:29

Kinijoj

2015 Gruodžio 05 d. 00:39

korambas> Patikslink, ar baigei tada, kai Buttonas Alonsui į šikną stuktelėjo (turėjo turbūt ir anie baigt), ar kai tau pačiam kažkas ten pat stuktelėjo? Xtremezai> Pasitelkęs tavo "gryno greičio" teoriją ir skaičiavimo metodiką, nustačiau, kad Schumis sėkmingai tvarkė Rosbergą, o Vettelis pernai - Riciardo. Ar gerai skaičiuoju?

2015 Gruodžio 05 d. 10:01

Schumis tvarke rosberga 2012 metais 2010 metais grizo po pertraukos isivaizduok nesportuoti 3 metus ir kokie rezultatai turejo buti, schumis butu ir barikelui pralaimejes bet schumis atsigavo patirties igijo ir 2011 geriau netgi vazevo nei rosbis o 2012 jau matesi kad geresnis,2013 butu jau pergale pasiekes o 2014 butu cempionas ir butu galutinai baiges karjera va taip reikejo shumiui daryti

2015 Gruodžio 05 d. 10:05

Klaida padare mercedes reikejo jokio hamiltono neimti ir jokio rosbergo butu geriau ralfa schumakeri ir maikala paeme butu gera brolishka atmosfera ir mercedes zybetu ir titulus imtu

2015 Gruodžio 05 d. 18:49

Tech> As jau parasiau apie Ostina, bet tu vistiek ignoruoji ir kisi jog ten lenktynese Alonsas neturejo jokiu problemu, ir likus nedaug ratu iki finiso, pats nesugebejo pasipriesinti Buttono sugebejimams ir Buttonas ji aplenke 'lygioje kovoje'? Ka rukom?

LewisNr1> Tai kadangi dabar jau issiaiskinom is kur tas skaicius 10, ir sugebejom suskaiciuoti, tai kaip tau su argumentu suvokimu? Viskas normaliai? Garsiai atsiprasai kad nusisnekejai ir tyliai i kamputi? Busi vyras ar nebusi?

2015 Gruodžio 07 d. 00:23

Šitie alonso gynėjai primena sovietizmą menančius senelius, kuriems prie ruso buvo geriau ir viskas. Čempionas - daugiausiai taškų surinkęs pilotas, o ne daugiausiai geresnių pozicijų paėmęs. Temos pavadinimas Alonso vs Button. Alonso 11, Button 16. Laimėjo Button. O tu YZF dabar man išvardink 100+ priežasčių kodėl Alonsas visgi 'laimėjo', nes tikriausiai visas jas žinai. Sveikinu, kad žinai. Deja komandoje medinis medalis kabo ant Alonso kaklo

2015 Gruodžio 07 d. 00:42

VodafoneMC>Kartais nostalgija yra daug ką nusverentis dalykas. Visgi Alonso įveikė JĮ.

2016 Sausio 03 d. 14:34

VodafoneMC> isvardinu, nes pilka mase nesupranta: kadangi Alonsas turejo 2x daugiau gedimu, tai jie (gedimai) neleido jam padaryti rezultato 50:16. Techninis bolido gedimas negali itakoti piloto meistriskumo (jeigu vaziuojant pareina Honda, nereiskia kad parejo ir tavo sugebejimai). Supratai? Dabar jauti savo feil'o jega? Puiku. Laukiam sekancio tokio kaip tu.

2016 Sausio 03 d. 15:26

Xtremez> Tai išeina, kad ir Schumis visus metus realiai Rosbergui krovė, o šio kailį gelbėjo tik dažnesni Schumio gedimai? Ir Vettelis pernai Ricciardo būtų dvigubai padaręs, jei ne dažnesni gedimai ir nusigrežusi komanda? Teisingai skaičiuoju?

2016 Sausio 03 d. 20:07

evbi> as per daug nesigilinau i Schumio ir Rosbergo gedimu ir tarpusavio pranasumo santyki, bet tik pamenu kazkada ziurejau kvalifikacijas, tai praktiskai tris metus is eiles, i vienus vartus Rosbergas dare Shumi, ir kiek pamenu kvalifikacijose gedimu nelabai slidininkas ir turejo (bent jau tiek daug, kiek ji dare Rosbergas). O apie lenktynes negaliu dabar pakomentuoti nes saziningai pasakysiu - nelabai domejausi. Tais metais ziurejau i Alonsa ir jo kovas, kurios buvo daug idomesnes.

2016 Sausio 03 d. 23:25

tai gal papasakosi kuris daugiau gedimu turejo Vetelis ar Raikonenas? Nes siemet Alonzo kovu tikrai nestebejai...

2016 Sausio 04 d. 04:09

YZF, siemet Rosbergas irgi gedimu daug patyre, tai gal pagal tave ir jis cempionas yra? Ar cia tik Alonso gedimai ji geresniu padaro? Gedimu techniniam sporte visad buvo ir bus. Nepatikesi, bet net tokie superherojai kaip Alonsius patiria gedimus

2016 Sausio 04 d. 11:28

VodafoneMC> nu tai paskaiciuok kiek tu gedimu buvo. Tada atmesk tuos etapus kuriuose tiek LH tiek NR turejo gedimus ir is likusiu etapu padaryk palyginima kuris kurio auksciau finisavo ir bus tau atsakymas. As tokio skaiciavimo nedariau. Jeigu tau kyla klausimai, pasiskaiciuok pats

2016 Sausio 04 d. 12:38

Juokinga diskusija, esu Alonso fanas nuo jo atejimo i Minardi komanda, esu jo kaip f-1 piloto fanas, ne jo asmens, bet 800 postu apie absurda jau atrodo per daug.
Faktas - Alonso siemet galejo buti auksciau Buttono, jei ne gedimai .
Faktas - Alonso pralaimejo Buttonui pagal taskus.
Faktas - Lenktynes Alo vs Buton - 0:1
Faktas - Kvalifikacija Alo vs Button 1:0
Laukiam naujo sezono.

2016 Sausio 04 d. 13:01

Ne, nu yra ir protingų žmonių čia. Būtų kvaila nesutikti su tokia nuomone.

2016 Sausio 04 d. 14:52

Trecia fakta reikia patikslinti, nes jis nera pilnai teisingas: Lenktynes Alo + bolidas vs Buton + bolidas - 0:1

2016 Sausio 04 d. 21:02

YZF vėl kaip koks lituanistas, kuris būtinai visus turi pataisyti ir kuris galvoja, kad taria paskutinį žodį. Kam man skaičiuoti, kai rezultatas įskaitoje atsispindi? Čia tik tu iki tiek žemai gali leistis, kad nagrinėt mažiausias detales vardan Alonso buvimo priekyje

2016 Sausio 05 d. 09:29

VodafoneMC> tu ir vel neisikerti. Cia ne kabinejimasis prie zodziu, bet gana ryskus skirtumas. Ar mes lyginam pilota ir jo bolida, kaip visuma, ar tik pilota. Cia du skirtingi dalykai. Ir jeigu tu sventai tiki pilotu iskaita kaip tikraji pilotu pajegumo ivertinima, tai paklausk pats saves - ar Maldonado yra geresnis pilotas negu Alonsas arba Buttonas? Juk pilotu iskaita rodo kad taip! Jauti kaip i pievas varai?

2016 Sausio 05 d. 09:35

dar jeigu skaiciuotume lenktynes kurios vyko, kai oras buvo 25C ir daugiau, tai Alonzas irgi turbut i vienus vartus Buttona suvare. Taip pat butu idomu panagrinet kai lenktynes vykdavo sekmadieni ir menesio dienos skaicius budavo lyginis... speju vel alonzo all the way! O jeigu dar paimtume tas trasas, kuriu ilgis didesnis nei 4,5 km?? zodziu dirvos egztremezo liguistoms sapalionems yra sociai :)

2016 Sausio 05 d. 11:37

dr._Lauda> tiek oras, tiek savaites diena, tiek trasos visiems pilotams yra toks pats ir nesikeicia. Taigi situos dalykus galima isbraukti. Taip kad, jaunimas is Marijampoles rajono, pasistenkit labiau nes kolkas saunat pro sali ir smarkiai :)

2016 Sausio 05 d. 13:08

YZF, tai kad klysti. Vienoms komandoms šiltesnis oras patinka, kitoms geriau, kai kiek šalčiau. Tas pats ir su pilotais, kurie sunkiau įšildo padangas. Bet ar tu į tai atsižvengei, kai Alonso su Buttonu lyginai? Ei, pala, o atsižvelgei, kad galbūt vienam iš pilotų labiau bolidas tiko (spėju Alonsui jis gaminamas buvo)?? Maldonado... Matai, esmės ne aš nepagaunu, o tu. Nes aš tai kalbu ne apie bendrą įskaitą, o tik apie Alonso ir Buttoną.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144