Dar nestartavo. I Barcelona vezasi 2014 bolida.
Dar nestartavo. I Barcelona vezasi 2014 bolida.
Žiūriu ir ne pirmą kartą pastebiu, kad evbi buvo įžeistas nuo AF1, nes kitaip būtų sunku paaiškinti jo "rašlevas".
LewisNr1> Mano "rašlevos" su jokiais asmeniškumais nesusijusios, juolab AF1 atžvilgiu. Tiesiog linksma, kai žmogus ateina, visažinio tonu numeta teiginį (ne spėjimą), kad FI nevažiuos šiemet, o paskui dingsta šituo klausimu arba apsimeta, kad nieko nesakė... :) AF1 2015 02 04 15:31:17
"Simet imho ne tik kad Caterhamo ir Marussios, bet ir FI nebematysime.
Gaila Hulko tik. Otherwise.... no regrets."
Jei būtų atsargiau, su apsidraudimu rašęs, tai tikrai nekomentuočiu, bet kartais smagu per dantį patraukti "told ya" orakulus... :)
evbi> ir taip ir ne. Gali tik pasiziureti ka 'IMHO' reiskia
Xtremez> Patark, kur turiu žiūrėt, nes nei Anglone, nei turimame popieriniame Anglų-Lietuvių žodyne (o jisai tikrai storas) nei tokio žodžio, nei jo reikšmės neradau... "Told ya" irgi nesuprantu, ką reiškia... Pagelbėk...
Ir dar nežinau, ar AF1 gimtji kalba lietuvų, ar anglų... Spėčiau, kad antras variantas, sprendžiant iš komentarų... Arba gal gerai nei vienos nemoka, jei kalbos spragas tenka pildyti kitos kalbos žodžių įterpiniais...
Ne nu šitas/šita (grynai dėl nick'o) tikrai įžeistas/įžeista yra nuo AF1. :)
NicoleScherzringerNr1 (grynai dėl nick'o)> Taip, mane žeidžia, kai žmonės primala š... ir nedrįsta pripažnti suklydę, taip pat žeidžia, kai tyčiojasi iš valstybinės kalbos (ir net tos pačios anglų kalbos, nes ir ją iškraipo) :) Taigi, esu didžiai įžeistas, kaip ir Nicolė, kai Lewisas atsisakė ją vesti ir buvo dėl to paliktas, jei tikėti gandais :) Jau ramiau ir aiškiau? :)
ygrikas> Pakėlei mano anglų kalbos supratimo lygį keliais šviesmečiais, ačiū :) Tik gaila, kad kuklios nuomonės reiškėjas neapsireiškia ir nepatikslina, ar vis dar laikosi tos pačios kuklios nuomonės apie FI (ne)dalyvavimą, ar jau tyliai pakito ta kukli nuomonė, su realybe geriau susipažinus... :)
aisku "Taip, mane žeidžia, kai žmonės primala š... ir nedrįsta pripažnti suklydę" galioja tik kitiems, sau per sudetinga prisitaikyt
ygrikas> Faktas, kad FI dalyvaus bent vienoj bandymų sesijoj, o apie nedalyvavimą sezone net kalbų nėra, aišku, jei neskaičiuosime kuklios nuomonės skleidėjo skiedalų, kad FI nebeišvysime. Bet esmė net ne čia. Čia yra gandų skiltis ir klysti žmogiška, bet reikia bent tai pripažinti, o ne vieną dieną pasakoti, kaip FI niekur nedalyvaus (vienintelis teiginio argumentas - kukli nuomonė), o kitą mėtyti Twitterio nuorodas su tikėtina FI bolido išvaizda... :)
Mano gimtoji kalba, deja, nei lietuviu (ismokau budamas gal kokiu 13 metu tik), nei anglu (~16-17 m.).
O del topico nieko nei pridesiu, nei atimsiu. Manau, kad FI kelias pasibaige, desperatiskai bandoma kazka pseudo paruost. Jei sugebes, turint omeny Mallyos situacija, bus fantastika.
taip pat pries 2-3 valandas parasius "Jei būtų atsargiau, su apsidraudimu rašęs, tai tikrai nekomentuočiu" ir radus ta apsidraudima gal reiktu rist ta reikala, o ne toliau malt suda.:)
AF1> Bet kuo tu grindi tokią savo nuomonę? Kad su dalių tiekėjais nesusitaria? Kad į bandymus seną bolidą atsiveš? Kad naujo bolido kūrimo procesas vėluoja? Taip, FI turi finansinių problemų, taip, tikėtina, kad šiemet bus pernykštės Caterham lygio, taip, tikėtina, kad smarkiai apkarpys biudžetą, bet f1 pasaulio opinija lyg ir netrimituoja apie fundamentalias neišsprendžiamas FI bėdas (kaip Caterham atvehu), kurios neleistų jai atvyjti į Australiją ir ten suvažiuoti. O gal tu tikrai kažką svarbaus žinai, tik nepasidalini? Jei net Manor dar turi mažą šansą, tai FI IMHO ( :) ) tą šansą turi net labai realų... :) P.S. Jei FI artimiausiu metu žlugs, nusiimsiu kepurę ir viešai atsiprašysiu... :)
ygrikas> Kaip kas supranta tą "apsidraudimą"... Aš, pvz., jo neradau, nes man apsidraudimas yra tada, kai yra žodžiai "tikėtina", "realu", "gali būti" ir pan., o "mano nuomone", jei kartu nepateikta jokių nuorodų į tą "nuomonę" suformavusį šaltinį/šaltinius, gali skambėti net labai kategoriškai... :) Pvz., aš sakau, kad, mano nuomone, Putinas yra "Xuilo". Tau tai panašiau į spėjimą ar mano kategorišką nusistatymą? :) Metas rišti šitą nukrypimą nuo temos, nes vistiek nesusikalbam :)
evbi> gal tu daugiau jau nebediskutuok...
Xtremez> Gal tu ir teisus :) Diskusija kaip ir išsemta. Iki Force Indios (ne)žlugimo fakto paaiškėjimo :) Jei paaiškės, kad FI žlungs, aš tikrai atsiprašysiu, bet vargu ar tai padarys tie, kurie čia garsiai tauškė, o paaiškės, kad FI sėkmingai startuos Australijoj ir nebankrutuos sezono eigoje. :) Palaukime sezonoi starto ir tada tikrai paaiškės, kas buvo teisus, o kas ne... :)
Pasikartosiu trečią kartą, bet šitas veikėjas smarkiai įžeistas. :D Smagu, kad tokiam "rimtam" asmeniui, net vargšė JAV dainininkė "užkliuvo". Turbūt ir Lewisas dėl kažko įžeidė, o gal netyčia dainininkės žodžiuose yra įžeidimų, tavo gerbiamai kalbai, ar tautai, ar tavo pačio šiknai?
Gaila, jog nera facepalm smailo.
Luis Vasconcelos, an experienced correspondent writing for Finnish newspaper Turun Sanomat, now claims a young driver from Russia is at the centre of the Silverstone based team's absence from the Jerez test. "According to our sources," he claimed, "the Jerez plans collapsed when Sergey Sirotkin's promised sponsorship money did not arrive."
19-year-old Sirotkin was once part of the so-called 'Russian rescue deal' at Sauber, another struggling midfield team. "The contract with Sauber was annulled and Sirotkin was to become this year's reserve driver at Force India, including participation in the winter tests and seven Friday morning practice sessions. When the money did not come in time, Force India withdrew entirely from Jerez," Vasconcelos added.
F15T:
- Shortest car in the field after Mercedes
- Mercedes is a*** to place the sidepods & cockpitt in more distance to the front wheels than Ferrari
- But Ferrari is a*** to take more space under the chassis tube => Ferrari is there on the level of RB
- Wheelbase shorter than with the old car
- Ferrari has the longest nose in the field next to Torror Rosso
- The drivers are happy with the driveability
- Ferrari is working on the short noise (tests are running internally) - just to be prepared
- So far they didn't find any significant aero benefits
- Ferrari is still running with the pull road suspension, but they focused on fine tuning and worked on the aerodynamic site
- They are using this year the very expensive cooler from the company Mezzotech
- the same cooling power but with 15% less area
- the advantage of this cooler is especially in slow corners
- the disadvantage of this technology is that it reacts stronger on pollution
- Oil tank has been replaced from the gearbox back into the right place between chassis and the tank
- Biggest step has been made with the engine
- the exhaust has been packaged much better compared to last year
- the lengths of the exhaust has been optimised
- tailpipe is thinner
- turbo charger is bigger than the one from last year
- the current turbo charger for testing is a temporary solution => the charger will be bigger once more
Naujokas parašė 7 punktą nuo apačios japonų kalba. Turbūt daužtas.. :)
Del FI panasu i visiska tiesa, nes buvo ir anksciau mineta, kad dalyvavimas Jereze buvo skirtas tam, kad parduotu vieta kazkam jaunam pasivazinejimui - neisdege.
ecor>> reiškia viską verti googlej :)))) daužtas yra tas, kas gyvena Lietuvoje ir nemoka rašyti Lietuviškai. Anglų kalba galima pasiskaityti ir užsienio portaluose, kam kopijuoti ir kelti juos čia? O kas nesupranta anglų, skaito čia f-1.lt. Tad kokio reikalo tas lenkas AF1 plagijuoja importinius tekstus ir kelia čia... p.s. lenkiškai gal tegul rašo.
Žinoma verčiu, kai nelieka iš ko rinktis. AF1 įdeda kažkokią naujieną/gandą ir nematau jokios priežasties, kodėl turėtų imtis tos naujienos vertimo. Jei gali tai perskaityti užsienio portaluose, tuomet labai smagu, ploju rankomis ir kilnoju ant kėdės. Man asmeniškai daug patogiau čia ateiti ir akimis permesti tokius postus kaip šis anglų kalba nei vaikščiot po kelis portalus ir ieškot kažko, kas patrauktų mano akį. Čia atrinkta svarbiausia informacija ir kalba neturi įtakos. Beje, laikas susivokt, kad anglų kalbos egzaminas mokyklose yra privalomas ir jaunimas kuo puikiausiai ją kerta, tad pačio problemos, jei nesupranti. Tas pats sovietmečiu buvo, kai visi mokėjo rusiškai ir versti tekstų nereikėjo. Išsiverčiau tavo pavyzdį japonų kalba, tad nematau reikalo burbėt, juk lygiai taip pat gali/galit išsiversti ir anglišką tekstą. Peace!
High-level sources have revealed that teams, the FIA and Bernie Ecclestone have agreed to limit drivers to just one helmet design for the season.
This was approved at a meeting of the F1 commission in Geneva this week, and is set to be ratified by the FIA's World Motor Sport Council for introduction this season.
Amba-kriukis Veteliui.. :(
Ne šalmai lemia titulus, bet įdomus pastebėjimas, kad "įsikabinimas" į tą patį šalmą daug metų irgi sėkmės neneša. Schumiui raudonas šalmas neatnešė sėkmės Mersuose, o Alonzui Renault laikų šalmas nesėkmingas nei Ferraryje, nei McLarene, bent jau kol kas... :)
Vetelis sake, kad liks prie vieno salmo dizaino greiciausiai, dar gerokai pries si pareiskima. Yra youtube ferarriworld kanale interviu su juo, kuomet vazineja su Ferarri FXXK, fanas uzdave klausima apie salmus :)
Beda kad Alonso nevaziavo su Renault salmu Ferraryje. Anyway, tokie draudimai yra dar vienas nukriosusio senio idiotizmas.
Bėda, kad Alonzo ir Ferraryje važiavo tokiu šalmu, kuriame dominavo žydra ir geltona spalvos. Aišku, šalmai ne identiški, bet dominuojančių spalvų derinį Alonzas į Ferrari atsinešė iš Renault. Aš ir nenorėjau pasakyti, kad absoliučiai identiški šalmai. Schumio irgi šalmas buvo kiek kitoks Mercedesuose. Kalbama apie esmę, spalvą/spalvas... :)
O koks skirtumas kiek tų šalmų naudoja, jei už juos pats pilotas atsakingas tiek finansine prasme, tiek jo pagaminimo procesu?
Bėda, kad Klepsidra, būdama didžiausia Alonso fanė, nežino su kokiais šalmais ispanas važinėjo. Beje, Alonso 2007 šalmą buvo pasikeitęs, sezonui "McLaren" ekipoje. Dabar gi, atsivežė kol kas senas spalvas. O dėl šalmų išlaikymo, evbi šiek tiek teisus, štai ir Lewisas, į "Mercedes" atsivežė seną šalmą, bet jį pakeitus prieš praeitą sezoną, matėm kuo pasibaigė viskas. :)
Tai kad Klepsidra - bitchas, o ne ji.. :D
Slapyvardis pagal lietuviu kalba - moteriskos gimines, matyt todel ir ironija panaudota :D
Gandas - Aston Martin rems Manor.
Spalvos nereiskia to paties dizaino
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1178 |
2. | Tadux15 | 1161 |
3. | Giriby | 1155 |
4. | mantioras | 1147 |
5. | Modestas99 | 1144 |