F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 28 d. 0 h 19 min. 
Honda nose logo McLaren

„Honda“: naujoji jėgainė – didžiulė rizika

2017-02-15 / 00:06:00

„Honda“ vadovas Yusuke Hasegawa mano, kad šių metų sezonui paruošusi naują jėgainę, variklių gamintoja iš Japonijos stipriai rizikuoja.

Po itin prasto pasirodymo 2015 metais, „Honda“ pernai žengė žingsnį į priekį ir galėjo pasidžiaugti padarytu progresu. Tiesa, japonų gamintojas ir „McLaren“ vis dar buvo toli nuo savo pagrindinių varžovų.

„McLaren“ technikos direktorius Timas Gossas anksčiau prasitarė, kad šiemet į britų ekipos bolidus bus montuojami visiškai nauji „Honda“ varikliai. Y. Hasegawos teigimu, norėdama pasivyti varžovus, variklių gamintoja privalėjo rizikuoti.

„Jėgainės koncepcija yra visiškai kitokia“, – pasakojo Y. Hasegawa.

„Tai labai didžiulė rizika. Mes dar daug ko nežinome apie naująją jėgainę. Mes žinome, kad ji mums suteiks tam tikrą pranašumą. Bet mes nežinome ar mums pavyks išnaudoti tą potencialą šiemet.“

Y. Hasegawos teigimu, gamintojas šiemet daugiausiai dėmesio skirs vidaus degimo varikliui.

„Šiemet turime visą savo dėmesį sutelkti ties vidaus degimo varikliu. Patobulinę patį motorą, tuo pačiu turėsime patobulinti ir turbiną. Mes vis dar turime atlikti tam tikrus bandymus. Neabejoju, jog bus visko, tame tarpe ir gedimų.“

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

Midis
2017-02-15 00:22:34
ir vel viska pradeda is naujo kol kiti pirmyn zingsniuoja :)
Pranešti moderatoriams
Loyal to Ferrari
2017-02-15 05:44:43
„Tai labai didžiulė rizika. Mes dar daug ko nežinome apie naująją jėgainę. Mes žinome, kad ji mums suteiks tam tikrą pranašumą. Bet mes nežinome ar mums pavyks išnaudoti tą potencialą šiemet.“ Mes nežinome, tačiau žinome, bet nežinome. :D Well done, well done.
Pranešti moderatoriams
satanod
2017-02-15 09:23:46
Back to 2015 - kiek ratų sumoje apvažiuos McLaren su nauja Honda per pirmus bandymus ?
Pranešti moderatoriams
greitas_kaip_briedis
2017-02-15 11:15:44
Kamikadzes
Pranešti moderatoriams
Orakulas VI
2017-02-15 13:51:20
Ir kiek varikliu pakeis per sezona? Kazin, ar pagerins baudu uz keitima rekorda :)
Pranešti moderatoriams
GF1
2017-02-15 17:15:51
Norint pralenkt Mersu motora reik kažko imtis.. Jei zero koncepcija perspektyvu nebeturėjo. Dabar jau patirties turi, klaidų bus mažiau. O ir iš bėdos gal bus nesunku pritaikyti 2016 m. motorą :)
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos