Kimi Raikkonenas Monako GP lenktynių savaitgalio metu savo elgesiu kaip reikiant užrūstino „Lotus“ komandos darbuotojus, tvirtina „Sky Sports“ žurnalistai.
Tvirtinama, kad konfliktas kilo dėl vairo mechanizmo. Nuo pačios sezono pradžios juo nepatenkintas suomis artėjant lenktynėms Monte Karle užsiprašė kiek įmanoma jautresnio mechanizmo, o ekipa mielai sutiko su tuo ir skyrė tam net tris savaites darbo, vietoje to, kad tuos išteklius panaudotų kitiems tikslams.
Viskas baigėsi tuo, kad ketvirtadienio treniruotėse K. Raikkonenas į boksus sugrįžo vos po vienintelio rato, pareikšdamas, kad bolidas nevaldomas, ir liepdamas atgal sumontuoti ankstesnę sistemą. Komandos paprašytas išnaudoti likusį treniruočių laiką duomenų apie padangas rinkimui, suomis tai daryti atsisakė.
Po pietų vykusiose treniruotėse prasidėjęs lietus lėmė, kad K. Raikkonenas ketvirtadienį Monake normaliomis sąlygomis beveik visiškai nevažiavo, nesurinko duomenų bolido reguliavimui ir tinkamai nepasiruošė likusiems važiavimams, kas esą prisidėjo prie prasto pasirodymo kvalifikacijoje ir padangų naudojimo problemų lenktynėse.
„Sky Sport“ teigimu, „Lotus“ komanda liko labai nepatenkinta tokiu 2007 m. „Formulės-1“ čempiono elgesiu, kuris esą visiškai nepriminė anksčiau ekipai atstovavusių Michaelio Schumacherio, Fernando Alonso ir Roberto Kubicos darbo etikai.
Kartu priminta, kad K. Raikkonenas toli gražu ne pirmasis komandoje, kenčiantis dėl neparankaus vairo mechanizmo. Su tokiomis pat problemomis anksčiau susidūrė Jarno Trulli, ekipą palikęs dar nesibaigus 2004 m. sezonui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).