„Pirelli“ ginasi, dėl sprogusios padangos kaltina „Ferrari“ taktiką

„Pirelli“ ginasi, dėl sprogusios padangos kaltina „Ferrari“ taktiką
logo 2015 Rugpjūčio 23 d. 18:42, Pirelli
„Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery stojo ginti kompanijos gaminamų padangų ir pareiškė, kad dėl Belgijos GP lenktynėse sprogusios Sebastiano Vettelio bolido padangos yra kalta „Ferrari“, kuri rizikuodama nusprendė nekeisti savo sportininkui padangų.
S. Vettelis važiavo trečias ir stengėsi už savęs išlaikyti jį persekiojusį Romainą Grosjeaną. Pačioje lenktynių pabaigoje, vienoje iš trasos tiesiųjų, sprogo galinė vokiečio bolido padanga. Tuo pasinaudojęs R. Grosjeanas finišo liniją kirto trečias, tuo tarpu S. Vettelis liko už pirmojo dešimtuko ribos ir taškų neiškovojo. Po varžybų sportininkas buvo pasipiktinęs ir dėl to kas nutiko kaltino „Ferrari“.
„Padanga tiesiog nusidėvėjo“, – pasakojo „Pirelli“ atstovas P. Hmebery.
„Su bet kuria padanga, kuri visiškai nusidėvi, turėsite problemų. Sebastianas su tuo padangų komplektu įveikė 28 ratus. Tai yra daugiau nei mes tikėjomės, remiantis dviejų ir trijų sustojimų taktiką. „Ferrari“ tiesiog galvojo, kad jiems pavyks įveikti distanciją tik su vienu sustojimu.“
„Padangos amžius, mūsų spėjimu, buvo apie 40 ratų. Tačiau žinant, kad sąlygos lenktynių metu keičiasi ir egzistuoja papildomi faktoriai, tokia informacija ne visada pasitvirtina. Kitos komandos tiesiog pasirinko kitokią krytpį.“
P. Hembery paneigė, kad Nico Rosbergo ir S. Vettelio padangos sprogo dėl tos pačios priežasties.
„Rosbergo atveju padanga buvo įpjauta iš išorės. Tuo tarpu Vettelio atveju taip nutiko dėl to, kad padanga visiškai nusidėvėjo. Vaizdai rodo, kad sprogusios padangos karkasas liko sveikas. Jei lenktynės būtų pasibaigusios vienu ratu anksčiau, sakytume, kad tai buvo genealus sprendimas.“
[gallery id=1139 rand=rand]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140