„Aston Martin“ įvertino pirmąją šio sezono dalį

„Aston Martin“ įvertino pirmąją šio sezono dalį
logo 2021 Rugpjūčio 14 d. 10:31, Aston Martin F1

Šią vasarą „Aston Martin“ atliko komandos reorganizaciją, po kurios Tomas McCullough'as, atsakingas už inžinerinį aprūpinimą ir darbą trasoje, gavo naujas pareigas – efektyvumo technikos direktoriaus postą. Jis papasakojo apie komandos pažangą per pirmąjį šių metų pusmetį.

Tomas McCullough'as: „Kaip žinoma, sezono pradžioje mes atsilikinėjome nuo varžovų dėl permainų reglamente, kuris smarkiau paveikė mašinų su žemu reiku (išilginio mašinos posvyrio kampo trasos atžvilgiu) aerodinaminį efektyvumą nei mašinų su aukštu reiku. O mes, žinia, naudojame žemo reiko koncepciją.

Tokią pat filosofiją naudoja ir „Mercedes“, jie taip pat prarado dalį pranašumo, bet kadangi jų mašina pernai buvo pati geriausia, jie prarado mažiau pozicijų nei mes. Kai tu stengiesi aplenkti labai greitas komandas iš peletono vidurio, o sezono pradžioje nusiriti žemyn šioje grupėje, sunku sugrįžti į buvusias pozicijas. Bet tai, kaip jau sakiau, įvyko dėl permainų reglamente.

Norėčiau atiduoti duoklę mūsų aerodinamikos specialistams, kurie įdėjo labai daug pastangų, norėdami kompensuoti atsiradusį greičio trūkumą diegdami aerodinamines naujoves, kurių efektyvumą mes iš pradžių išanalizavome CFD technologijų pagalba, o vėliau išbandėme vėjo tunelyje, kol galiausiai pagaminome kitokios aerodinamikos bolidą.

Mes nuolat tobuliname važiuoklę, tai yra nesibaigiantis procesas. Jei pažiūrėsime į mašiną iš šono, tai beveik neliko išorės elementų, kurie nebuvo patobulinti tarp lenktynių Bahreine ir Silverstoune. Kitaip kalbant, per keturis mėnesius mes vienaip ar kitaip patobulinome viską, kas susiję su oro srauto aptakumu.

Viskas puikiai dirba. Mes žinome, kad turime ne patį greičiausią automobilį, bet dabar mes jau mažiau nusileidžiame savo varžovams nei sezono pradžioje ir tai yra apgalvotos aerodinamikos tobulinimo rezultatas. Mes darėme klaidų, bet jas taisėme ir pasiekėme realių rezultatų. Tačiau kaip ir visos kitos komandos po vasaros pertraukos mes visiškai pereisime prie kitų metų bolido, kad naujoji „Aston Martin“ mašina būtų konkurencinga.

Mes esame patenkinti Sebastiano Vettelio ir Lance'o Strollo pasirodymais šiais metais. Lance'as nenustodamas dirba, jis praleido labai daug sesijų simuliatoriuje ir įdėjo didelį vaidmenį į komandos pažangą.

Mūsų „naujokui“ Sebastianui iš pradžių buvo sunku, nes jis blogai žinojo bolidą, o per žiemos bandymus sutrukdė patikimumo problemos. Bet vėliau jis daug dirbo su simuliatoriumi, bazėje ir trasoje ir padėjo mums pažiūrėti į viską, remdamasis savo patirtimi ir padėdamas rengtis kitam sezonui.

Mes daug dirbame, nors gal būt ir ne viską darome teisingai, bet taip daro visos komandos. 9 etapuose iš 11 mes gavome taškus, tarp kurių buvo ir namų lenktynėse Silverstoune. Verta pažymėti, kad šešiuose etapuose taškus uždirbo Lance'as: jis gana stabiliai važiuoja kaip lenktynininkas, kuriam tik 22 metai.

Nors pačiu ryškiausiu pirmojo pusmečio iškovojimu buvo Sebastiano antroji vieta Azerbaidžane, verta priminti, kad jei ne avarija, kuri įvyko ne dėl mūsų kaltės, Lance'as taip pat galėjo pasiekti puikaus rezultato sudėtingose lenktynėse Baku gatvėse“.

Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553