Britų „Autosport“ technikos konsultanto Gary Andersono nuomone, Europos GP varžybose Valensijos trasoje „
Ferrari“ variklių galia buvo 30 AJ didesnė nei „Renault“ agregatų.
Specialistas tokių išvadų priėjo išnagrinėjęs kvalifikacijos metu įvairiose trasos vietose užfiksuotus „Ferrari“, „McLaren“ („Mercedes“ agregatas), „Renault“, „Red Bull“ („Renault“ variklis) ir „
Toro Rosso“ („Ferrari“ motoras) bolidų greičius.
Buvęs „Jordan“ komandos technikos direktorius geriausiu motorų galios indikatoriumi Valensijos trasoje laiko daviklį, įrengtą tarp pirmojo viražo bei posūkio prieš tiltą. Šioje vietoje bolidai spėja įsibėgėti būtent tiek, kad aerodinamikos bei traukos įtaka yra minimali.
„Ferrari“ bolidas šioje vietoje važiavo 287,7 km/val. greičiu, o „Toro Rosso“ – 287,1 km/val. „Renault“, tuo tarpu, čia pasiekė 282,0 km/val., o „Red Bull“ – 281,1 km/val. „McLaren“ greitis šiame trasos taške – 284,0 km/val.
G. Andersono nuomone, šie skaičiai reiškia, jog „Ferrari“ variklio galia yra apie 30 AJ didesnė nei „Renault“. „Mercedes“ motoro pajėgumas, specialisto teigimu, yra kažkur per vidurį lyginant su minėtais dviem agregatais.
Be to, „Autosport“ konsultantas nustatė, kad išvažiuojant iš posūkių beveik vienoda puikia trauka pasižymi tiek „McLaren“, tiek „Ferrari“ bolidai. „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ čia turi sunkumų, o „Renault“ pasirodo vidutiniškai.
Paskutinis įdomus G. Andersono pastebėjimas – „McLaren“ bolidas, važiuodamas dideliu greičiu, pasižymi didesniu pasipriešinimu orui nei visi kiti lyginti automobiliai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).