Trečiadienį, paskutinę prieš kovo viduryje prasidėsiantį „Formulės-1“ čempionatą bandymų dieną, greičiausias Barselonos (Ispanija) trasoje buvo „Toyota“ lenktynininkas Jarno Trulli.
Italas, veikiausiai važiavęs kvalifikaciniu rėžimu, geriausią ratą įveikė per 1 min. 20,801 sek. Tai tik kiek prasčiau nei geriausias šiemet rezultatas šioje trasoje, vasario 22 dieną pasiektas „Ferrari“ lenktynininko Felipe Massa, – 1 min. 20,508 sek.
Prasti „Ferrari“ pilotų rezultatai šiandien – Kimi Raikkonenas liko 9-as, o Felipe Massa tik 13-as – paaiškinami tuo, jog italų ekipa nesiekė pačių geriausių ratų įveikimo laikų. Suomis atliko lenktynių simuliaciją, o brazilas mėgino variklio resurso ribas, tuo pačiu ir derindamas bolidą.
Bandymus teko ne kartą stabdyti. Visų pirma, techninio aptarnavimo zonos važiuojamoje juostoje sustojus „McLaren“ lenktynininkui Lewisui Hamiltonui, vėliau dukart dėl Timo Glocko iš „Toyota“ - pirma dėl techninio gedimo, po to ir dėl avarijos. Treniruotes teko stabdyti ir dėl pavarų dėžės gedimo sustojus „BMW Sauber“ atstovui Nickui Heidfeldui, apsisukus „
Toro Rosso“ pilotui Sebastianui Vetteliui bei sugedus jau minėto J. Trulli technikai.
Prieš „Formulės-1“ pirmenybių pradžią kai kurios komandos dar grįš į lenktynių trasas, tačiau tik uždariems bandymams. Pavyzdžiui, „Honda“ ekipa kitą savaitę išskirtinėmis teisėmis naudosis Jerezo žiedu Ispanijoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).