Bolidų minimalaus svorio limitas bus didinamas? (20)

Bolidų minimalaus svorio limitas bus didinamas?
logo 2008 Balandžio 10 d. 20:23, Honda
„Formulės-1“ komandų nariai svarsto galimybę nuo 2009 metų padidinti minimalaus leistino bolidų svorio ribą. Tokių žingsnių gali būti imtasi dėl to, kad automobiliuose nuo kito sezono bus įdiegta Kinetinės energijos pakartotinio panaudojimo sistema (KERS).
Ekipos šiuo metu praleidžia daug laiko kurdamos savo sistemos, leisiančios lenktynininkams išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją bei vėliau panaudoti ją padidinti greičiui važiuojant, versijas. Spėjama, kad sistemos naudojimo pradžia kitąmet gali gerokai sujaukti „Formulės-1“ rikiuotę.
Manoma, kad KERS įdiegimas boliduose gerokai padidins šių svorį, o tai sumažins komandų galimybes stabilizuoti techniką naudojant balastą įvairiose automobilio vietose. Bolidų stabilumo klausimas kitąmet bus kaip niekad aktualus, nes greičiausiai ir vėl bus sugrįžta prie „slick“ tipo padangų naudojimo, todėl teks iš naujo perprasti automobilių balansavimo subtilybes.
Padidinti minimalaus bolidų svorio limitą, šiuo metu siekiantį 605 kilogramus, nori toli gražu ne visos „Formulės-1“ komandos. Kai kurių jų, pavyzdžiui, „Honda“, nuomone, ekipos dabar turi iššūkį sukurti kuo lengvesnę KERS, o šio proceso metu padaryti atradimai gali būti naudingi ir serijinių hibridinių automobilių gamyboje.
Iš kitų komandų savo nuomonę šiuo klausimu kol kas pareiškė tik „Red Bull“ ir „BMW Sauber“. Pirmoji, naudojanti „Renault“ gamybos variklius, limito padidinimo idėją vertina neutraliai, o antroji linksta jai pritarti.

Komentarai (20)
Slikass
| 04/11 18:52 Atsakyti
nu as kazko nerisu toj f-1 politikoj. visad vis kalbedavo kad reikia mazint kastus .. o cia vel.. kers ir kiti sh, ne nu tai komandos dar daugiau isleidzia bandymam ir pns..
*fisco*
| 04/11 11:23 Atsakyti
Bet kaip bebutu laimes ta komada kuri sukurs lengviausia KRES, bus padidintas min svoris ar ne, nes tures daugiau balasto, kury gales paskristyti didesniam stabilumui pasiekti.
odisei
| 04/11 10:54 Atsakyti
Minimalaus svorio limitas reiškia kad tu negali būti lengvesnis, o maximalus kad sunkesnis. Šiuo atveju bolidas negali buti lengvesnis kaip (600-605kg), o virsvoris tai jau komandų reikalas. problema atsiranda ta kad sukūrus lengva kers po balanso tavo automobilis bus lengvesnis nei tu komandų kurių kers bus sunkesnis o balansas dar pasunkins bolidą. Padidinus min svori komandos sukūrusios lengva kers turės vistiek pasiekti ta min riba su balastu, todėl bolidu svoriai išsilygina.
AchE
| 04/11 08:27 Atsakyti
Viskas cia su tuo KERS aisku: padarys visos komandos savo, pora sezonu pravarys, paskui pamatys kad kurios nors komandos KERS bus pranasesnis ir bus idiegtas standratinis, visoms komandoms vienodas. Jei jau nori suvienodint tacku greicius galėtu is kart standartini det! Bet tikriausiai čia taip daroma dėl gamyklinių auto!
staryj
| 04/11 04:16 Atsakyti
Rembo > o kubica malacius yra! ir manau kad bmw padarys savo. turi du labai gerus pilotus. jei ne del pergaliu, tai bent jau del podiumo kovos !
staryj
| 04/11 00:01 Atsakyti
gal uzteks i f1 kisti ta ekologija... tuoj su prius prades lakstyti po f1 trasas.
red_speed
| 04/10 22:55 Atsakyti
Eliux > na taip .. apie tai ir kalbama ... truputi del "Manoma, kad KERS įdiegimas boliduose gerokai padidins šių svorį, o tai sumažins komandų galimybes stabilizuoti techniką naudojant balastą įvairiose automobilio vietose." ... na lyg nieks ir netrukdys tais balastais apsikarstyt : )) .. na bet esme sios t6aisykles pakeitimo ta, kad kazkas kitamet gali but labai jau sunkus ...
Rembo
| 04/10 22:22 Atsakyti
tai reiks visiems kaip kubica numesti svorio:)
Eliux
| 04/10 22:16 Atsakyti
red_speed> jei teisingai suprantu ko lausi, tai tam yra labai paprastas atsakymas. Praso padidint minimalu svori todel, kad nebutu didelio skirtumo tarp komandu. Jei vieniems pavyks padaryt sistema zymiai lengvesne, o kitiems sunkesne, tai pirmieji, dar tures likusio svorio isdeliot balastui, o kiti, su sunkesnem sistemom tures nestabilius bolidus. Padidinus minimalu svori, tarkim iki 650, visi tures daugiau galimybiu reguliuojant bolidus, nerizikuojant tuo, kad ju bolidas bus zymiai sunkesnis nei kitu.
infinity_F1
| 04/10 22:13 Atsakyti
Na taip, logiška. Jei pvz. kokia tai komanda sugebės bolidą padaryti su KERS 605kg, o kitos komandos to padaryti nesugebės ir vėl bus nelygios sąlygos. O padidinus min. svori, gali stengtis nesistengęs, kad KERS būtų lb lengvas, vistiek reikės pridėti balastą. O koks šiuo metu realus bolidų svoris? Tikriausiai ir yra 605 kg.?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas