Bolidų minimalaus svorio limitas bus didinamas? (20)

Bolidų minimalaus svorio limitas bus didinamas?
logo 2008 Balandžio 10 d. 20:23, Honda
„Formulės-1“ komandų nariai svarsto galimybę nuo 2009 metų padidinti minimalaus leistino bolidų svorio ribą. Tokių žingsnių gali būti imtasi dėl to, kad automobiliuose nuo kito sezono bus įdiegta Kinetinės energijos pakartotinio panaudojimo sistema (KERS).
Ekipos šiuo metu praleidžia daug laiko kurdamos savo sistemos, leisiančios lenktynininkams išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją bei vėliau panaudoti ją padidinti greičiui važiuojant, versijas. Spėjama, kad sistemos naudojimo pradžia kitąmet gali gerokai sujaukti „Formulės-1“ rikiuotę.
Manoma, kad KERS įdiegimas boliduose gerokai padidins šių svorį, o tai sumažins komandų galimybes stabilizuoti techniką naudojant balastą įvairiose automobilio vietose. Bolidų stabilumo klausimas kitąmet bus kaip niekad aktualus, nes greičiausiai ir vėl bus sugrįžta prie „slick“ tipo padangų naudojimo, todėl teks iš naujo perprasti automobilių balansavimo subtilybes.
Padidinti minimalaus bolidų svorio limitą, šiuo metu siekiantį 605 kilogramus, nori toli gražu ne visos „Formulės-1“ komandos. Kai kurių jų, pavyzdžiui, „Honda“, nuomone, ekipos dabar turi iššūkį sukurti kuo lengvesnę KERS, o šio proceso metu padaryti atradimai gali būti naudingi ir serijinių hibridinių automobilių gamyboje.
Iš kitų komandų savo nuomonę šiuo klausimu kol kas pareiškė tik „Red Bull“ ir „BMW Sauber“. Pirmoji, naudojanti „Renault“ gamybos variklius, limito padidinimo idėją vertina neutraliai, o antroji linksta jai pritarti.

Komentarai (20)
opc
| 04/10 20:29 Atsakyti
Naujove ir vel leis komandom liderem issiverzti i prieki
Airis (BMW)
| 04/10 20:34 Atsakyti
KERS - dar vienas krienas F-1 pasauly...
то&#
| 04/10 20:43 Atsakyti
kers labai gerai ismislas, ateity tik su kers bus gaminami auto, o ir dabar kai kurie berods gaminami. Tiesiog taupoma energija, kas ateity ekonomiskesniuose auto yra bus itin aktualu.
то&#
| 04/10 20:47 Atsakyti
geras*
AstonZ
| 04/10 20:59 Atsakyti
Techniskai, irengus KERS ir pradejus naudoti sliku'us, islaikyti ta pati bolido svori ir balansavima bus nezmoniskai sunku. Taip kad gal ir gera ta mintis padidinti ta bolido svori, vistiek labai daug nedidins, ir ekonomija del to neturetu smarkiai kristi. Be to juk ir dabar boliduose naudojami balastai, taciau pagrindine problema 2009 metais, manau bus bolido balansavimas ir svorio paskirstymas.
red_speed
| 04/10 21:10 Atsakyti
truputeli nesuprantu ... juk dabar yra ribojamas minimalus svoris??? ir, berods, nieks nedraudzia varyti xxx tonos auto ... cia turbut vel kazkaip atbulai paverte : ))

tad gal kas galit mest nuoroda i max. svori F1, nes dabar tik apie min galiu rast:

The minimum weight for an F1 car is 600 kg (1,323lbs) including the driver and 5kg (11 lbs) for either an on board camera or mandatory ballast for those cars not carrying cameras.
Regulations define minimum weights to ensure that safety is not compromised by the engineer's efforts to improve performance by making the car lighter.
AstonZ
| 04/10 21:28 Atsakyti
red_speed> o skaityt ismokai? bolidai dabar gali buti lengvesni nei yra, taciau norima juos padaryti dar sunkesniais.
"padidinti minimalaus leistino bolidų svorio ribą" reiskia bolidas negales buti lengvesnis nei tarkim 620 ar 650 kg.:)
biturbo
| 04/10 21:41 Atsakyti
AstonZ>> pats nesamone parasei. paskaityk antra savo sakini. pats sau priestarauji. kaip jie gali but lengvesni jej yra minimalaus svorio limitas?
AstonZ
| 04/10 22:00 Atsakyti
biturbo> Taip. jie gali buti lengvesni, TACIAU DEL TAISYKLIU JUOSE NAUDOJAMI SVORIO BALASTAI KURIE PADIDINA BOLIDO SVORI. dabar aiskiau?
kocelas
| 04/10 22:07 Atsakyti
"ekipos dabar turi iššūkį sukurti kuo lengvesnę KERS" - siai nuomonei pritariu 120%
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas