„Bridgestone“ tikisi, kad naujo tipo „slick“ padangos be griovelių, kurios bus išbandomos Barselonoje balandžio mėnesį ir aukštesnė temperatūra trasoje, padės išvengti padangų šildymo problemų.
„Slick“ padangos jau buvo išbandytos praėjusį gruodį ir nuo sekančių metų turėtų būti vėl naudojamos „Formulėje-1“. Nors pilotai liko patenkinti bandymų rezultatais, bet jų teigimų, be padangų šildytuvų skirtumas ką tik palikus garažus ir apvažiavus kelis ratus yra labai didelis.
Šis skirtumas, siekęs kelias sekundes yra toks didelis, kad nuogąstaujama dėl lėčiau važiuojančių pilotų saugumo.
„Mane labai domina skirtingai įkaitusiomis padangomis važiuojančių sportinininkų greitis trasoje, ypač kvalifikacijoje. Kalbėjau su kitais pilotais ir visi sutinka, kad be padangų šildytuvų, šaltomis padangomis išvažiuoti į trasą po sustojimo yra tiesiog baugu. Skirtumas labai didelis“, - sakė „
Red Bull“ pilotas Davidas Coulthardas.
„Galvojame kokius padangų mišinius pasirinkti. Norime patikrinti padangų šildymo problemą, nes žiemos bandymų metu daugelis pilotų dėl to skundėsi. Padangos šilo per lėtai, o galinėms padangoms įkaitus greičiau nei priekinėms, skirtumas buvo dar labiau jaučiamas, nes priekinės padangos ir dėvėdavosi lėčiau“, - sakė už „Bridgestone“ motosportui skirtų padangų gaminimą atsakingo skyriaus direktorius Hirohide Hamashima.
Nors sekančio sezono taisyklės dar nėra patvirtintos, bet „Bridgestone“ planuoja pagaminti keturių tipų „slick“ padangas. Kompanija taip pat nori naktinio etapo Singapūre metu minkštesnes padangas žymėti tamsoje švytinčiais dažais, o ne tik balta juostele.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).