„Bridgestone“ paruošė naują „slick" padangų rūšį (7)

„Bridgestone“ paruošė naują „slick" padangų rūšį
logo 2008 Kovo 28 d. 06:39, Williams
„Bridgestone“ tikisi, kad naujo tipo „slick“ padangos be griovelių, kurios bus išbandomos Barselonoje balandžio mėnesį ir aukštesnė temperatūra trasoje, padės išvengti padangų šildymo problemų.
„Slick“ padangos jau buvo išbandytos praėjusį gruodį ir nuo sekančių metų turėtų būti vėl naudojamos „Formulėje-1“. Nors pilotai liko patenkinti bandymų rezultatais, bet jų teigimų, be padangų šildytuvų skirtumas ką tik palikus garažus ir apvažiavus kelis ratus yra labai didelis.
Šis skirtumas, siekęs kelias sekundes yra toks didelis, kad nuogąstaujama dėl lėčiau važiuojančių pilotų saugumo.
„Mane labai domina skirtingai įkaitusiomis padangomis važiuojančių sportinininkų greitis trasoje, ypač kvalifikacijoje. Kalbėjau su kitais pilotais ir visi sutinka, kad be padangų šildytuvų, šaltomis padangomis išvažiuoti į trasą po sustojimo yra tiesiog baugu. Skirtumas labai didelis“, - sakė „Red Bull“ pilotas Davidas Coulthardas.
„Galvojame kokius padangų mišinius pasirinkti. Norime patikrinti padangų šildymo problemą, nes žiemos bandymų metu daugelis pilotų dėl to skundėsi. Padangos šilo per lėtai, o galinėms padangoms įkaitus greičiau nei priekinėms, skirtumas buvo dar labiau jaučiamas, nes priekinės padangos ir dėvėdavosi lėčiau“, - sakė už „Bridgestone“ motosportui skirtų padangų gaminimą atsakingo skyriaus direktorius Hirohide Hamashima.
Nors sekančio sezono taisyklės dar nėra patvirtintos, bet „Bridgestone“ planuoja pagaminti keturių tipų „slick“ padangas. Kompanija taip pat nori naktinio etapo Singapūre metu minkštesnes padangas žymėti tamsoje švytinčiais dažais, o ne tik balta juostele.

Komentarai (7)
ddt
| 03/28 08:36 Atsakyti
svytintys dazai - prabangu ir miela :))
Grengas
| 03/28 11:24 Atsakyti
Sutinku su nerimu dėl saugumo, kai padangos įkaista ne taip greitai, bet mano nuomone, nuo to būtų žymiai idomiau, kai ką tik iš boksų grįžęs pilotas turėtų gintis nuo už jį greičiau važiuojančių konkurentų. taip padaugėtų lenkimų.

O ne į temą noriu pridurti, kad labai nustebino Bubelevičiaus straipsnis "F. Alonso „Renault“ forma neerzina". Ten buvo toks sakinys: Ateinančiose lenktynėse, ateinančiais mėnesiais paaiškės ar mes galime pagerinti bolidą“, – sakė „Renault“ lyderis.
:)
Iškart kilo klausimas, kodėl ne sekančiose lenktynėse ir ne sekančiais mėnesiais. Net nelabai tikiu, kad tai tikrai jo rašytas straipsnis :)
Windows
| 03/28 12:48 Atsakyti
Siame saite aplamai buna daug mistiniu straipsniu, kurie tik sukirsina gerbejus!!! (tada moderai turi ka banint! :D)
sazoo
| 03/28 14:50 Atsakyti
Man tai asmeniskai tokie pareiskimai vis dazniau ima panaseti i auksciausio lygio ispindejima. Jus tik isivaizduokit, taigi pilotams reikes pradeti siek tiek daugiau mastyti, ivertinti viena papildoma faktoriu - padangu temperatura. O tai juk reiskia, kad neisvengiamai susidarys situacijos, kai norint suvesti savo varzovo galimybes tave aplenkti iki 0% nebeuzteks tiesiog vaziuoti be klaidu lenktynine tajektorija - reikes prisiminti galinio vaizdo veidrodelius ir ginybines taktikas. Bardakas, ar ne? Ne, ne, ne to jokiu budu negalima leisti. Padangas jiems prasome pasildyti, elektronines pagalbos priemones grazinti, vienzo, viska sukramtykit, kad jiems tik nuryti teliktu, t.y. pusantro valandos ziovaujant baranke pasukioti. Vis dazniau ta saugumo argumenta tenka isgirsti ne vietoje ir nelaiku. Ka galima pagalvoti apie pilota, kuris pakeitimus, didinancius lenktyninku zmogiskuju sugebejimu itaka vadina nesaugiais? :) Kiekvienas galite savas isvadas pasidaryti.
deluck
| 03/28 23:52 Atsakyti
nice.. i like that !!!:) galetu dar padaryt kad butu slik ir tos kur fotkei.. ir kad reiktu per lenktynes abu panaudot bent karta :D tada isvis butu nice :DDD
Mortux
| 03/29 18:12 Atsakyti
Padangos man nlb, tik žinau kam skirtos... Ne į temą - neveikia smailai? :comfused:
sss
| 03/29 22:27 Atsakyti
Slikai...pasiilgau ju... :)))
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas