D. Coulthardas: taisyklės nepagerins lenktynių (11)

D. Coulthardas: taisyklės nepagerins lenktynių
logo 2008 Balandžio 24 d. 20:31, GEPA pictures
„Formulės-1“ veterano Davido Coulthardo nuomone, 2009 metais pradėsiantys galioti taisyklių pakeitimai nepadidins lenktynių įdomumo.
Kitąmet planuojama perpus sumažinti bolidų aerodinaminį efektyvumą bei padidinti mechaninį sukibimą padangas su grioveliais pakeičiant į lygiu paviršiumi, vadinamąsias „slick“ tipo.
D. Coulthardas 2009 metų lygį imituojantį „Red Bull“ bolidą vairavo praėjusią savaitę vykusių bandymų Barselonoje, Ispanijoje, metu. Škotas pokyčius komentavo lakoniškai, pažymėdamas, jog lenkimų jie nepaskatins.
„Kaip ir reikėjo tikėtis, mechaninis sukibimas buvo didesnis, nes su danga kontaktuoja didesnis gumos paviršius, o aerodinaminis sukibimas – mažesnis“, - pareiškė D. Coulthardas.
„Vis dėlto, nemanau, kad to užteks paskatinti artimesnę kovą, nes net ir tada, kai lenktyniaujame Kanadoje ar Moncoje (Italijoje – red. past.), kur aerodinaminis prispaudimas mažas, vis tiek prarandame prispaudžiamąją galią sekdami paskui kitą bolidą“, - aiškino „Red Bull“ pilotas.
„Taigi, lenktynių pobūdis pasikeis tik tada, kai mes įgysime gebėjimus važiuoti sujauktame oro sraute (sekdami kitą bolidą – red. past.)“, - pridūrė jis.
Be minėtų pakeitimų, 2009 metais „Formulėje-1“ planuojama leisti naudoti Kinetinės energijos išsaugojimo sistemas (KERS), kurios leis išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir ją panaudoti trumpalaikiams spurtams lenkiant varžovus.

Komentarai (11)
vaidazzz7
| 04/24 20:39 Atsakyti
"....tik tada, kada mes įgysime gebėjimus važiuoti sujauktame oro sraute...", o tai man butu idomi D. Coulthardo nuomone, ko reikia kad igytu tuos gebejimus?
Formis
| 04/24 20:42 Atsakyti
gal dideli priesinis veja, arba isvis aerodinamika apsiribotu tik apdaila
31m
| 04/24 20:53 Atsakyti
Gaus kokius ventiliatorius ant galinio sparno įtaisyti ir trauka papildoma ir oro srauta sujauks:)))
McForce
| 04/24 21:44 Atsakyti
na, paziuresim ar jis yra teisus.
remF1
| 04/24 22:07 Atsakyti
o ta KERS tai irgi nepadidins lenkimu skaiciaus tikriausiai...tarkim prisivis varzova nuspaus ta knopke, padides galia, bet tai varzovas ta pati padaris...
gimik
| 04/24 22:15 Atsakyti
vaidazzz7>> pritariu, skaiciau straipsni ir galvojau, ko jis nepasiulys sprendymo. Kritikuoti visi gali. Manau gal DC biski neteisus nes santikis aerodinaminio prispaudimo ir fizinio sukibimo pakito i fizinio sukibimo puse, manau lenkimua tikrai padauges, gal ne prekije bet viduryje rikiotes tikrai...
slatkus
| 04/24 22:28 Atsakyti
Noreciau pataisyti gerbiamus adminus. KERS - Kinetic Energy Recovery Systems. Isvertus tai butu Kinetines energijos atgavimo sistema. O jei jau verciat Kinetines energijos issaugojimo sistema, tai tada ir raides pakeiskit - KESS ( Kinetic Energy Saving Systems).
Hitmanbm
| 04/25 10:28 Atsakyti
slatkau eik i admynus :D
adisss
| 04/25 11:25 Atsakyti
slatkau gera cia pastaba :D o griztant prie temos tai tikrai kad laikas parodys ar bus geriau ar blogiau
Egoistas
| 04/25 11:56 Atsakyti
nuo 93 mosley eros ,isskyrus sauguma..... jokiu geru sprendimu....
×

TOP naujienos