„Formulės-1“ veterano Davido Coulthardo nuomone, 2009 metais pradėsiantys galioti taisyklių pakeitimai nepadidins lenktynių įdomumo.
Kitąmet planuojama perpus sumažinti bolidų aerodinaminį efektyvumą bei padidinti mechaninį sukibimą padangas su grioveliais pakeičiant į lygiu paviršiumi, vadinamąsias „slick“ tipo.
D. Coulthardas 2009 metų lygį imituojantį „
Red Bull“ bolidą vairavo praėjusią savaitę vykusių bandymų Barselonoje, Ispanijoje, metu. Škotas pokyčius komentavo lakoniškai, pažymėdamas, jog lenkimų jie nepaskatins.
„Kaip ir reikėjo tikėtis, mechaninis sukibimas buvo didesnis, nes su danga kontaktuoja didesnis gumos paviršius, o aerodinaminis sukibimas – mažesnis“, - pareiškė D. Coulthardas.
„Vis dėlto, nemanau, kad to užteks paskatinti artimesnę kovą, nes net ir tada, kai lenktyniaujame Kanadoje ar Moncoje (Italijoje – red. past.), kur aerodinaminis prispaudimas mažas, vis tiek prarandame prispaudžiamąją galią sekdami paskui kitą bolidą“, - aiškino „Red Bull“ pilotas.
„Taigi, lenktynių pobūdis pasikeis tik tada, kai mes įgysime gebėjimus važiuoti sujauktame oro sraute (sekdami kitą bolidą – red. past.)“, - pridūrė jis.
Be minėtų pakeitimų, 2009 metais „Formulėje-1“ planuojama leisti naudoti Kinetinės energijos išsaugojimo sistemas (KERS), kurios leis išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir ją panaudoti trumpalaikiams spurtams lenkiant varžovus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).