Felipe Massa nuomone, šiandien vykusiose Singapūro GP lenktynėse jis ir komandos draugas Kimi Raikkonenas galėjo užimti dvi pirmąsias vietas. Viskas baigėsi daug blogiau – „Ferrari“ pilotai varžybose nepelnė nei taško.
Iki pirmojo sustojimo boksuose F. Massa įtikinamai pirmavo lenktynėse. Viską pakeitė vienintelė mechanikų klaida brazilui stovint techninio aptarnavimo zonoje. „Ferrari“ pilotui per anksti buvo parodyta žalia signalinė šviesa ir šis ėmė važiuoti dar neatjungus kuro pylimo įrangos.
F. Massa su nutraukta žarna nuvažiavo iki pat techninio aptarnavimo zonos, kur dar ilgą laiką laukė, kol „Ferrari“ ekipos mechanikai susiprotės nubėgti iki jo ir ištraukti iš bolido svetimkūnį. Į trasą lenktynininkas sugrįžo paskutinėje vietoje, o finišą kirto tryliktas.
„Šiandien pralaimėjome šešiais taškais ir dabar atsiliekame septyniais. Galėjome pirmauti čempionate, nes važiavome fantastiškai greitai, ir galėjome finišuoti pirmoje ir antroje vietose – viskas galėjo būti visiškai kitaip“, - po lenktynių kalbėjo F. Massa.
„Vis dėlto, lenktynės yra lenktynės, ir tokių dalykų neišvengsi. Mes visi žmonės ir visi daro klaidų. Nesu iš tų, kurie ieško kaltininko ir viską išlieja ant jo, todėl prieinu prie vaikino ir stengiuosi jį dar labiau motyvuoti, nes mums jo reikia, paskutinėms trejoms lenktynėms mums reikia visų kartu“, - sakė brazilas.
„Septyni taškai yra septyni taškai, tačiau jų priekyje dar trisdešimt, ir mes turime greitą bolidą“, - teigė jis.
Po lenktynių kilo diskusijos, ar „Ferrari“ nesuklydo sustojimų boksuose metu nusprendę naudoti ne tradicinę ant strypo pritvirtintą lentelę, vadinamą „saldainį ant pagaliuko“, o modernią signalinių šviesų sistemą. F. Massa pažymėjo, jog pagrindinė problema šį kartą buvo ne techninis sprendimas, o žmogaus klaida.
„Na, problemų šiandien kilo ne dėl signalų. Problema šį kartą buvo žmogus. Taip gali nutikti tiek naudojant signalus, tiek ir saldainį. Galbūt mes ir grįšime prie saldainio, tačiau šiandien problema buvo tikrai ne ta“, - tikino brazilas.
„Užsidegė žalia šviesa ir aš pajudėjau. Vienintelė problema buvo žmogaus klaida – žalia šviesa buvo uždegta netinkamu laiku. Tada viskas ir įvyko – kuro žarna ir visa kita. Tai buvo didžiausia bėda“, - pridūrė jis.
Stefano Domenicali, „Ferrari“ komandos vadovo, teigimu, pasibaigus varžyboms F. Massa aplankė klaidą padariusį mechaniką ir jį paguodė bendru pokalbiu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).