F. Vasseuras: Silverstoune mes išsigandome

F. Vasseuras: Silverstoune mes išsigandome
logo 2023 Liepos 12 d. 15:45, Ferrari

Ferrari“ pilotai Silverstoune startavo iš ketvirtos ir penktos pozicijų, tačiau finiše kiekvienas iš jų prarado po penkias pozicijas – ir tai buvo silpniausias Skuderijos pasirodymas šiais metais, neskaitant Australijos, kur Charleso Lecerco bolidas patyrė avariją, o Carlosas Sainzas gavo baudą.

Patys sportininkai prastą pasirodymą Didžiojoje Britanijoje aiškino nestabiliu bolido elgesiu, kuris stipriai keitėsi dėl vėjo gūsių.

Tačiau „Ferrari“ vadovas Fredericas Vasseuras nurodė dar vieną priežastį: savaitgalio metu dėl techninių problemų C. Leclercas neišvažiavo į trasą antroje penktadienio treniruotėje, kai komandos įprastai renka duomenis, kaip bolidai bus reguliuojami lenktynėms.

Dėl to sekmadienį Skuderijos techninis štabas dirbo labai konservatyviai ir antrai lenktynių atkarpai abu lenktynininkai gavo kietąsias padangas, o tai apsunkino kovą su tais bolidais, kurie važiavo su minkštosiomis padangomis

„Startuojant iš 4 ir 5 pozicijų, jūs tikitės daugiau, - po finišo aiškino F. Vasseuras. - Nėra nieko teigiamo 9 ir 10 vietose.

Dabar mums reikės viską nuodugniai ištirti, kas vyko savaitgalio metu, ne tik per lenktynes. Esmė tame, kad penktadienį mes negalėjome išbandyti minkštųjų padangų ilgoje ratų serijoje, nes Charlesas buvo įstrigęs garaže. Dėl to mes nežinojome šių padangų dėvėjimosi lygio“.

Prancūzų specialistas pridūrė: „Gali būti, kad mūsų galvose buvo prisiminimai apie pirmąsias lenktynes (kai padangos dėvėdavosi gana smarkiai), todėl mes šįkart buvome konservatyvūs su padangomis ir nepakankamai atakavome. Išsigandome patys savęs.

Be to, mums nepasisekė su saugos automobiliu. Bet tai nepriklausė nuo mūsų, turime galvoti apie tai, ką galėjome padaryti patys. Galėjome veikti kur kas agresyviau“.

C. Leclercui, kuris po starto važiavo ketvirtas ir gynėsi nuo George'o Russello atakų, komanda atliko labai ankstyvą sustojimą.

„Mes tikėjomės, kad tai padidins jo šansus, - kalbėjo F. Vasseuras. - Po finišo visada lengva spręsti apie tai, kad tą atkarpą reikėjo veikti aktyviau. Bet mes labiausiai pralaimėjome ne dėl ankstyvo sustojimo, o dėl to, kad sumontavome kietąsias padangas. Kitus 10-12 ratų iki saugos automobilio jo padangos visiškai neprarado efektyvumo, su jomis buvo galima važiuoti kur kas agresyviau.

Tai buvo pasekmė to, kad mes neteisingai įvertinome padangų dėvėjimosi lygį. O tai, žinoma, buvo penktadienio pasekmė“.

„Ferrari“ vadovas pridūrė, kad net vėjo faktorių, kuriuo skundėsi pilotai, galima vertinti dvejopai.

„Vėjas iš tiesų buvo stiprus, bet lygiai tą patį galima pasakyti apie Majamio etapą, - sakė Vasseuras. - Bet pasirodėme Silverstoune kur kas stipriau nei ten. Tai mašinos modernizacijos pasekmės.

Taip, ji lieka nestabili, bet nemanau, kad nelabiau nestabili nei pas kitus. Gal tik labai nedaug. Bet tokios yra mūsų važiuoklės ypatybės“.

Po Didžiosios Britanijos GP etapo „Ferrari“ atsilikimas Konstruktorių įskaitoje nuo „Aston Martin“ padidėjo iki 24 taškų.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983