„Ferrari“ komandos techninius bolido atnaujinimus paruošė jau antrajam sezono etapui, tačiau komandos vadovas Fredericas Vasseuras, pasakodamas apie jas, pasakė, kad jis nesileis į smulkmenas.
Šeštadienį Charlesas Leclercas pabrėžė, kad jie išbandė atnaujinimus greitoje Džedos trasoje ir jos pateisino lūkesčius. Italijos spauda pateikia kai kurias detales, kurias diegia „Ferrari“, norėdama padidinti SF-23 efektyvumą.
Visų pirma ant abiejų bolidų matomas naujas galinis sparnas su centrine atrama ir, sprendžiant iš visko, tokia konstrukcija atlaiko dideles apkrovas, kurios pasireiškia sudėtingoje Saudo Arabijos trasoje ir jau perėjo visus bandymus.
Ekspertai pažymi, kad tokios konfigūracijos galinis sparnas turi padėti, jog aerodinaminio spaudimo centras būtų pastūmėtas į bolido apačią, o tai labai svarbu mažinti mašinos išilginį šokinėjimą važiuojant dideliu greičiu.
Tai pat „Ferrari“ iš dalies atnaujino priekinį sparną – viršutinių plokštumų konfigūracija yra kitokia bolido nosies rajone, tiek ir ties skersinėmis plokštelėmis. Tai leis efektyviau nukreipti sujaukto oro srautus nuo priekinių ratų.
Taip pat buvo pastebėta, kad SF-23 pasikeitė ir bolido dugno kraštų forma prieš galinius ratus. Spėjama, jog tai susiję ne tik su Džedos trasos ypatumais, bet ir galima būtų laikyti planiniais darbais didinant mašinos dugno efektyvumą – labai svarbaus aerodinaminio elemento, nuo kurio didžiąja dalimi priklauso automobilio prispaudžiamosios jėgos lygis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |