„
Ferrari“ komanda penktadienį tapo dar viena „Formulės-1“ komanda, išbandžiusia peleko formos variklio gaubtą. Kol kas neaišku, ar ekipa panaudos šį aerodinaminį sprendimą lenktynėse.
Agresyvi bolido dalis, kurią pirmoji pradėjo naudoti „
Red Bull“ komanda, italų buvo išmėginta Jerezo trasoje Ispanijoje. Patobulintą F2008 bolidą vairavo Felipe Massa.
Peleko formos variklio gaubtas ant automobilio buvo sumontuotas po pietų, o iki tol buvo bandomas įprastas sprendimas. Komanda taip tikisi palyginti bolido veikimą su šiuo elementu ir be jo.
Pagrindinė „Ferrari“ varžovė „McLaren“ šią aerodinamikos naujovę išbandė prieš dvi savaites Hockenheime, Vokietijoje, rengtuose bandymuose. Britų komanda kol kas šios dalies lenktynėse dar nepanaudojo.
Manoma, jog pratęstas variklio gaubtas pagerina oro tėkmę link bolido galinio sparno. Teigiama, jog šis aerodinamikos elementas sutvarko dėl bolido priekio nelygumų susidariusius oro sūkurius, taip padidindamas galinio sparno efektyvumą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).