Vyriausiasis „
Ferrari“ bolidų kūrėjas Nicholas Tambazis paneigė tvirtinimus, esą iki šiol nematyta aerodinamikos naujovė – skylė bolido nosyje – leis italų komandos lenktynininkams varžybose važiuoti gerokai greičiau.
Specialisto tvirtinimu, ši naujovė yra ne ką svarbesnė už kitus, plika akimi nematomus, „Ferrari F2008“ automobilio patobulinimus, išbandytus praėjusią savaitę Barselonos trasoje Ispanijoje.
„Tai nėra kai kas revoliucinio, dėl to netapsime dviemis sekundėmis greitesni. Paprastai kalbant, tai aerodinamikos patobulinimas, toks pat kaip kiti, galbūt mažiau matomi, tačiau galbūt net svarbesni“, - žurnalistams pareiškė N. Tombazis.
„Šią idėją vystėme jau kurį laiką, tačiau tai nebuvo fundamentali F2008 projekto savybė, kaip kai kurie mano. Tiesą sakant, bolidas lenktynėse puikiai važiavo ir be jo“, - kalbėjo vyriausiasis „Ferrari“ bolidų kūrėjas.
„Tai pagerina oro tėkmę priekiniu sparnu, o taip pat pagerina tolesnių komponentų, pavyzdžiui, difuzoriaus ar galinio sparno, darbą“, - teigė specialistas.
„Lenktynininkas jaučia didesnį aerodinaminį prispaudimą, ir dėl to gali greičiau važiuoti posūkiuose. Tačiau tai lemia ir kiti mūsų Montmelo (Barselonoje – red. past.) išbandyti pakeitimai, nematomi plika akimi“, - pridūrė jis.
Atnaujintą „Ferrari F2008“ su skyle nosyje turėtume išvysti jau šį savaitgalį vyksiančiose Ispanijos GP lenktynėse.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).